A Televisa idén is hálás nekünk

2014/12/09 at 09:24 15 hozzászólás

És íme, idén is megörvendeztet minket a Televisa egy össznépi örömködős videóval (ahogy teszi azt ötödik éve, íme a korábbi kiadások: 2010, 2011, 2012, 2013 – nektek melyik a kedvenc?). Idén a köszönetnyilvánítást az idén forgatott műsorok és sorozatok színes fonalára fűzték fel, melyet a La vida es mejor cantando (Jobb az élet, ha éneklünk) című Timbiriche-sláger kísér. A sztárok az idei sorozatok és showműsorok stúdióiból jelentkeznek és ropják a táncot, aki pedig idén nem szerepelt sehol, vagy nem ért rá a saját novella-családjával táncikálni, külön csillagszórós vágóképet kapott.

Persze így is sok nagy név hiányzik, nincs például itt Eduardo Yáñez, Fernando Colunga vagy Ana Brenda (bár ők nem is forgattak idén), érthető okokból Lucero sem jelenik meg, Pedro Fernándezt pedig csúnyán lenyisszantották az Hasta el fin del mundo stábjából, hiszen a videót még a kilépése előtt forgatták. (Minden évben érdekes amúgy megfigyelni, ki éppen a kiskedvenc, jobban mondva ki van legközelebb a tűzhöz, és ki az, akit csak úgymond muszájból pakolnak a többiek közé.) A videónak egyébként van egy kellemes hangulata, jó látni a színészeket, ahogy karakterük bőrében buliznak (Bianchi és Robinson a Yo no creóban haláli), de valahogy nekem szimpibb, amikor civilben látjuk őket, az úgyis olyan ritka.

Mindenesetre a Televisa karácsonyi videója minden évben egyértelmű jele annak, hogy már közel az év vége, így én is lassan nekiülök megírni a szokásos számvetős posztokat az idei sorozatokról, remélem már ti is várjátok őket! Addig is kitartást mindenkinek az utolsó nagy decemberi megmérettetésekhez!

Entry filed under: Videók.

“Lo Imperdonable” – Mejía újra megnyitja cirkuszát “Quiero Odiarte pero te Amo” – lesz új Viperánk is

15 hozzászólás Add your own

  • 1. suxel  |  2014/12/09 - 10:52

    Bár eddig sem kételkedtem, hogy minden véleményt örömmel fogad a blog, akkor tessék:

    1, Jó a zene, de volt már jobb is, ugyanakkor panaszra nem sok ok, talán annyi, hogy érzem a vidám, örömteli hangulatot, de a karácsony előszelét nem érzem benne.
    2, Nekem fel sem tűnt, hogy ki az a félkéz-félláb-féltest ember aki az Hastasok közé belóg 2:52 – 2:59 környékén az Pedro lenne, úgy szóltak, hogy az tuti ő. Nem épp tetsző pontja az egésznek ez a megoldás.
    3, Haha, Bianchi és Azela: imádatom tárgyai, Azela még véletlenül sem örömködő fejet vág. De, ami talán még ennél is jobban bejött az az El manatial remake geg, amikor Susana Gonzales megdöbben Renaud és Lyle láttán: mi a szar ez, gyerekek, ezt mégis, hogy merészelitek. 😀

    OFF
    PS: hamár Azela, akkor szerintem ezt érdekes csekkolni. Mary lőtte Soto instagramjáról: http://instagram.com/p/wNkgFEr9QB/

    Válasz
    • 2. MarcoPolo  |  2014/12/09 - 10:56

      na ez nálam kenterbe veri az egész hivatalos bohóckodást 🙂 mekkora arcok már!

    • 3. Mary  |  2014/12/09 - 11:01

      A Hombreses brigád előszeretettel szokott minket megörvendeztetni lököttebbnél lököttebb videókkal. 😀 Nem komplettek, a szó jó értelmében. 🙂

    • 4. tibitoma  |  2014/12/09 - 15:58

      LOL, főleg Azela, LOL.

  • 5. laci70  |  2014/12/09 - 17:55

    Nekem tetszik! A kicsit “karácsonyosabb” is lehetett volna, de így is jó volt 🙂

    Válasz
  • 6. Milibindi  |  2014/12/09 - 21:00

    Nálam még mindig a 2012-es a favorit, amikor becsöngetnek emberekhez.
    Ez se is jó, de valóban lehetne “karácsonyibb”.

    Válasz
    • 7. laci70  |  2014/12/10 - 21:10

      “Ez se is jó”
      Ilyeneket én se is szoktam mondani 🙂 🙂 🙂

    • 8. Milibindi  |  2014/12/10 - 21:21

      Észre se vettem 😀 😀 Ez se rossz, meg az ez is jó keveredett 😀

  • 9. aribethkrum  |  2014/12/09 - 21:20

    Én imádom, mert aranyos a bohóckodás, és zseniálisak a gegek (Carmen Salinas és René Casados segge, Susy González, Bianchi és Azela… LOOOOOL!).

    A karácsonyi hangulat valóban hiányzik, de valójában az örök szerelmemben, a 2011-esben sem volt egy fikarcnyi karácsonyfa sem, és de mégis ezt a dalt szoktam üvöltetni az ünnepek közeledtével. 🙂

    Egyetlen NAGYON gáz dolog van benne, mégpedig Pedro kivágása. Nekem is csak az tűnt fel, hogy miért közelítettek úgy rá Mardzsóra, és ki kalimpál ott mellette a videóban?

    Szánalmas, hogy ennyire olcsójánosok voltak, és arra sem vették a fáradságot, hogy azt a kemény négy másodpercet újra felvegyék, ezúttal Zsepivel, vagy egye fene, csak az eredeti stábbal mínusz Pedro. Pedig minden kéznél volt, hisz ugyanabban a kicseszett stúdióban forgattak, ahol minden nap dolgoznak, baszki!

    Válasz
  • 10. Milibindi  |  2014/12/10 - 00:12

    Amiatt vagyok kicsit szomorú, hogy országunkban le van tiltva a vidi én is megosztottam tegnap a Twittereámen és ma már az az üzi fogad, hogy sajnáljuk le van tiltva

    Válasz
    • 11. suxel  |  2014/12/10 - 00:15

      Nekem ez itt működik!

    • 12. Milibindi  |  2014/12/10 - 18:44

      Itt nekem is, de a Twitteren egyik sem, nem csak az ,amit én osztottam meg!

      Így nem működik.

  • 13. Marisela  |  2014/12/10 - 00:55

    Szerintem a zene jó, a táncikolás is, és az is tetszik, hogy minden sorozat-ba bepillantás nyerünk.
    Szerintem nem kellett volna kivágni Pedrot, ez nem szép, akármiért is lépett ki.

    Suxel a Soto linken meg szakadok.

    Válasz
  • 14. Mary  |  2014/12/17 - 08:33

    A hombreses csapat karácsonyozik: http://instagram.com/p/wsN8o9r9fG/

    Válasz
  • 15. Mary  |  2014/12/18 - 08:37

    Forgatási képek: http://televisagracias.com/galeria.html

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum