“Que te Perdone Dios” – végleges a szereposztás

2014/12/01 at 23:55 10 hozzászólás

QTPDzuria

QTPDmarkaltairMiközben én szakdogát írtam, Angelli Nesma jól megkeverte a kártyáit, és egész pofás szereplőgárdát rittyentett össze a Que te perdone Dios (Isten bocsássa meg neked) című María del Carmen-újrájához, amely – mint tudjuk – az Univisión főműsoridejében fog bemutatkozni januárban, és már két hete tartanak a forgatásai. Zuria Vega például, aki a múlt hétvégén ment férjhez a szintén színész Alberto Guerrához, nem igazán élvezheti ki a mézesheteket, ugyanis máris teljes erővel bele kellett vetnie magát a munkába, ahogy a fenti képen látható, leginkább a Mar de amor-beli kinézetéhez hasonló gúnyában. A novella felvételei egyébként a mexikói San Miguel de Allendében zajlanak.

A castingok egyik legizgalmasabb kérdése az volt, ki játszhatja majd az új változat gonosz Deborah-ját, végül Laisha Wilkins-t, Jessica Coch-t és Laura Carmine-t maga mögé utasítva Altair Jarabo diadalmaskodott, aki így fog mutatni a férfi főhőssel, Mark Tacherrel az oldalán (ha az Abismo de pasiónban úgysem kerültek szorosabb kapcsolatba, most eljött az ideje, csak sajnálom, hogy Altair most megint elvágja a főszerepektől magát egy darabig). További érdekességek és a teljes szereposztás a hajtás után!

A szereposztásban a fő változás az, hogy bár kezdetben Daniela Castróról szóltak a hírek, Zuria Vega vak édesanyját végül a telemundós kitérője után gyorsan visszatáncoló Rebecca Jones fogja alakítani, aki Sergio Goyrival és az itteni Raquelának megfelelő karaktert alakító Sabine Moussierrel kerül majd szerelmi háromszögbe. Sabine és Goyri egyébként tapasztalt szeretők, a Mi pecadóban a falu összes istállóját megjárták, nem lesz itt gond.

que-te-perdone-dios-casting-news

Míg a 2000-es változatban Victoria Ruffo alakította meggyőző módon 15 éves önmagát is, itt azért nem kell ilyesmit elvárni a már lassan a 60-hoz közelítő Rebeccától: a Televisa-novellákba nyolc év után visszatérő Irán Castillo fogja alakítani fiatalkori énjét, akit Brandon Peniche csábít majd el és ejt teherbe Eric del Castillo, a kedves papa nem éppen nagy örömére. A fiatal Raquelát Alejandra García játssza majd, aki egyébként szintén castingolt a Deborah-karakterre is.

A tapasztalt színésznők között köszönthetjük a Zuria mellett már korábbi rózsanovelláiban bábáskodó María Sortét (Mar de amor) és Zaide Silvia Gutiérrezt (Un refugio para el amor), és itt lesz Ana Bertha Espín is, aki ezúttal Altair Jarabo mamáját kelti majd életre (az eredetiben Emilia Guiu). A további, egyelőre homályba burkolózó karaktereket (ős-Abrázame-fanok, indulhat a tippmix) olyan telenovella-veteránok alakítják majd, mint Alejandra Ávalos, Ana Patricia Rojo, René Strickler, Alejandro Ávila és Manuel Ojeda, de a fiatalság is képviselteti magát (többek között Ferdinando Valencia és Adriano Zendejas képében).

Ami pedig Mark Tachert illeti, lovaglás-órákat vett, hogy még inkább hiteles legyen, mégiscsak első televisás főszerepéről van szó (igaz, Kolumbiában és Venezuelában már alakította a hős lovagot), kérdés, hogy mennyire tud majd jól sáfárkodni a lehetőséggel, vagy visszahull-e a B-szeretők porába, ahonnan vétetett.

mark-tacher-se-prepara-para-2_590x395

Mit gondoltok, nektek tetsző irányba alakul a novella?

Entry filed under: Premier hírek. Tags: .

“Hasta el Fin del Mundo” – Zepeda jött, a nézettség ment A Macska a legnézettebb külföldi sorozat itthon

10 hozzászólás Add your own

  • 1. rent25  |  2014/12/02 - 15:25

    Úh…. így lenne ötösöm a lottón!!!
    Valami azt súgta nekem, hogy itt viszont láthatom Alejandra Ávalost is!!!! Juhééééééééééé!!!!
    De kíváncsi vagyok melyik AMF-es karaktert fogja alakítani! 🙂

    Válasz
  • 2. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2014/12/02 - 15:26

    Meglep a szereposztás. Rebeca Jones elég csúnya és nem való egy új Christinának. Sabine Moussier karakterén meg se lepődtem. Sergio Goyri típikus rosszfiú, most is bizonyíthat. Én 2003-ban nem néztem állandóan a Maria del carment. Az egyik legdurvább telenovellának tartom és ha most készül az új változata sztem az előzőn totál túltesznek. Jobban örültem volna ha a Sebzett szívekből készül egy új verzió vagy a Mi destino eres tu-ból. Én mindenképpen kihagyom a Maria del Carmen rekonstrukcióját.

    Válasz
  • 3. suxel  |  2014/12/02 - 15:51

    – Én leginkább arra vagyok kíváncsi, hogy ki lesz Damiana és Juliana karaktere. 😀 Olyan jó volt nézni a kalapos Lénát, szeretem a kalapos nőket. Valamiért Maria Sortét tudom elképzelni a két gonosz ikerként, bár lehet csak Vivian del Angel kalapjai mondatják velem. Ezen túlmenően szerintem a sztori gyenge
    – Mondjuk egy Alejandra Avalost is simán el tudok képzelni az ikrek karaktereire, bár úgy láttam kinti fórumozók Tacher anyjának képzelték el, akit anno Tina Romero játszott.
    – FerVal karaktere itt Pablo Monteroé lesz, ahogy én kihámoztam.
    – A tippelgetés viszont itt nem teljesen az én terepem, mert a viskós, szegény falusi részeket nem igazán kedveltem benne, és azokat a karaktereket nem ismerem túlságosan, csak jó sokan voltak, azt tudom. A vénkisasszonyokra, Efigeniara és Eduvigesre sem lenne sok tippem ki alakítja majd őket.

    Válasz
  • 4. tibitoma  |  2014/12/02 - 16:02

    Rebecca Jones lehet, hogy csúnya, de erősebb játéka van Röfikénél.

    Sok sikert, csak ennyit tudok mondani, kicsit CBA-túladagolás van most a Televisánál.

    Válasz
  • 5. tibitoma  |  2014/12/02 - 21:45

    suxel: bár tény és való, hogy Nesma másol feszt, alig alkalmaz újításokat, de egy csomó minden (a két iker például) nem is szerepel a CBA eredetiben, megnéztem az az alapján készült filmet. Lehet, hogy teljesen más is lesz a körítés, Rene Munoznak és L. Abudnak rengeteg mindennel ki kellett egészíteniük a sorozatot.

    Válasz
  • 6. Devilrose  |  2014/12/02 - 21:59

    A névsor elég impozáns, legyen sikeres ez a remake. Az eredeti is tele volt csilli villi nevekkel, de valahogy én nem szerettem. Evora the best természetesen, de azon kívül.. A csúcs a Rojo-féle borzalmasan gagyi ikerpár volt, jáj.

    Válasz
  • 7. Gábor  |  2014/12/03 - 03:11

    Én leginkább arra leszek kíváncsi, hogy ki fogja játszani Rebecca Jones anyját. A múltidézős részekben Ana Bertha Espín és vicces lenne, ha a jelenben is ő játszaná, mivel egy évvel fiatalabb Jonesnál. Espín 56 Jones meg 57 éves.

    Válasz
  • 8. Gábor  |  2014/12/03 - 03:17

    Vicces lenne, ha itt is olyan bénán és átgondolatlanul lennének megoldva a korkülönbségek, mint a CS-ben volt. Mondjuk Espín a fiatal Christinának játssza az anyját, akit ugye Irán Castillo formál meg. Lehet, Espín is csak particional especial lesz. Kitudja. Mindenesetre tényleg elég röhej lenne, ha a tőle egy évvel idősebb Jonesnak kellene eljátszania az anyját, még ha Jones nem is tűnik olyan idősnek, mint Espín.

    Válasz
    • 9. suxel  |  2014/12/03 - 07:18

      Én olyat olvastam, hogy Rebecca Jones anyja a későbbiekben Dacia Gonzalez lesz. 🙂

  • 10. MarcoPolo  |  2014/12/03 - 08:51

    Tényleg Espín lesz Irán anyja, de én is úgy tudom, hogy Dacia Gonzálezzé fog alakulni a második etapra, ott már azért van legalább 12 év.
    http://i.imgur.com/qGUcUU9.jpg

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum