“Muchacha Italiana Viene a Casarse” – pótpromó-hadjárat

2014/12/01 at 10:34 8 hozzászólás

– Az én házamban az történik, amit én mondok. Akinek nem tetszik, ott az ajtó!
– Eloísa és Máximo unokahúga vagyok, akik tönkretették az apámat. Én pedig tönkreteszem az egész Ángeles-családot.
– Én vagyok a család testőre. Sok titkot őrzök, de együtt szép lassan mindre fényt derítünk majd…

– Nem bírom elviselni az unokatestvérem… Most övé a hatalom, de mindent megteszek, hogy minden az én kezembe kerüljön!
– Mikor hozzámentem Osvaldóhoz, azt hittem, az életem jobbá válik… de csak a megalázást kapom tőle és a családjától…
– Én vagyok Pedro apja, mégis úgy viselkedik, mintha ő lenne az enyém. Ő az én kis pénztárcám, ez pedig irtó kényelmes nekem.

A Muchacha italiana viene a casarse a kitűnő 18 pontos indítás óta elég nagy tollvesztésen ment keresztül, melynek a megmaradt nézők szerint főleg az az oka, hogy a történet gyakorlatilag beszorult a gazdag Ángeles-család házába, ahol Fiorella cselédként dolgozik, a családi kapcsolatok viszont olyan kuszák, hogy sokan nem veszik a fáradságot, hogy megpróbálják átlátni a dolgokat. A problémát Pedro Damián a fenti promókkal próbálja orvosolni, hogy a nézők kicsit jobban képben legyenek a gonoszok motivációival, persze az ebből nem derül ki, ami a nézők kritikáiból igen: a karakterek rém egyszerűek és egysíkúak, sőt Nailea Norvind és Salvador Pineda személyében sokan a legundibb főgonosz-szeretőket evör vélik felfedezni.

Közületek követi valaki a novellát?

Entry filed under: Videók. Tags: .

“La Sombra del Pasado” – kedvcsináló magyar jelenléttel “Hasta el Fin del Mundo” – Zepeda jött, a nézettség ment

8 hozzászólás Add your own

  • 1. suxel  |  2014/12/01 - 14:50

    Jók ezek a promók, de a sori nem ragadott magával, s elhiszem, hogy kuszák benne a szálak, mert más telenovellák esetében, ha követem az avancekat, meg fórumokon olvasgatom a hozzászólásokat általában nyomon tudom követni az eseményeket itt nem igazán.
    Norvind és Pineda gusztustalanok együtt, leesett az állam, amikor Pinedat megláttam törölközőben Norvind mellett, mintha lett volna egy ilyen jelenet úgy emlékszem.
    Tény, hogy sokat esett, bár a küszöbszint felett van a sori a legtöbb esetben egy kicsivel ratingeket tekintve. Legutoljára a Por siempre mi amor járt így, amiből bukta lett a végére, bár ha tartja 15 pont felett, akkor Pedro Damiannak nem lesz félnivalója, s nem kell olyan csúfos kudarctól sem tartania, mint legutóbbi sorozata esetében. De úgy érzem azért a hőn áhított álma lenne beállítani egy La gata féle promediot.

    Válasz
    • 2. suxel  |  2014/12/01 - 14:51

      Bár mondjuk én beszélek kuszaságról, aki YoNoCreo-t néz! Inkább hallgassak. 😀

  • 3. realmadrid  |  2014/12/01 - 15:41

    hát érdekes nekem nagyon nem tűnik sem kuszának sem érthetetlennek a történet sőt egyhangúnak sem találtam, háromszor sőt tízszer aranyosabb kedvesebb történetnek tartom mint a maricruzt, vagy a macskát nem tudom de egy sorozatnak nem pihentetőnek kikapcsoltatónak kell lennie? Engem kikapcsol, és nyugtat a maga lehet egyszerűségével nem kell ebbe semmit bele magyarázni régi vágású story rég vágású előadás móddal szerintem így jó ahogy van, bár az igaz hogy a főhősnő nem fekszik össze két pasival folyamatosan mint a bummot elérő nem rég futott soriban 😀 illetve nem lesz hol szegény hol paraszt lány mint a maricruzban, és nem remegteti a száját idióta módon mint a macskában 😀 lehet ez a baj hogy nem kombinálták túl még a dolgot, én nagyon szurkolók neki mert hosszú idő óta az első sori amit még nem untam meg 30 rész után….

    Válasz
  • 4. Piper  |  2014/12/01 - 20:28

    Én egyszerűen imádom! Minden részét megnézem! Megunhatatlan! 🙂

    Válasz
  • 5. nota  |  2014/12/01 - 22:02

    Én a magam részéről sajnálom, hogy nem muzsikál jobban. Hozzá kell tennem, hogy még egy részét sem láttam, de a Lartilleux-féle vonal után, amit a legutóbbi rémes Macsek prezentál, nagyon drukkoltam neki. Bár azért megjegyezném, hogy a túl steril hősnő, aki most jött a káposztalevél alól, manapság annyira már nem hiteles.

    Válasz
  • 6. Lujza  |  2014/12/06 - 19:30

    Nagyon jó ez a sorozat. 😀 Szerintetek itthon is lefogják adni? Nagyon szeretném mivel sok részt nem értek és olyan jó lenne tudni miről is van szó pontosan.Nagyon passzolnak egymáshoz Lívia és José. 😀

    Válasz
  • 7. Riley  |  2014/12/06 - 19:37

    Lujza en is megneznem magyarul szinten a Miserablest is amit emlitettem mar Aracelyval…szerintem van esely hogy ez a ketto sori lesz Magyarba ..en a story tvre tippelem a La muchachat…..

    Válasz
    • 8. Lujza  |  2014/12/07 - 17:16

      Riley,remélem igazad lesz és tudjuk majd nézni.Én is ott tudnám elképzelni.Nekem mindegy hol adják le,csak nézni tudjam. 😀

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum