“Hasta el Fin del Mundo” – Zepeda jött, a nézettség ment

2014/12/01 at 11:09 17 hozzászólás

marjorie-de-sousa-610x339

Pedro Fernández lecserélése David Zepedára az Hasta el fin del mundóban úgy tűnik, pont fordítva sült el, mint ahogyan azt az alkotók remélték: a számok, amelyek közvetlenül az eredeti főhős távozása előtt már a 27 pontot súrolták, az elmúlt napokban 21-23 pontra estek vissza, ami rém kínos, figyelembe véve azt is, hogy a történetben is jó pár olyan csavart behoztak, melyektől a nézettség emelkedését remélték.

A Mi corazón es tuyót ezekkel az adatokkal nem hogy legyőzni, de még megszorongatni sem lehet, így Díaznak fel kell kötnie a gatyát, ha szeretne emelt fővel távozni. Egy kis ideje még van rá, ugyanis a sorozatot húsvétig meghosszabbították – kérdés persze, hogy a történet alakulása vagy a színészcsere szegte-e eddig a nézők kedvét.

Az új főhőssel új dalokat is kapott a sorozat, a tovább után meghallgathatjátok Alejandro Fernández új főcímdalát, amely az alcímhez híven a Te amaré címet viseli, míg David Zepeda is felvett egy Hasta el fin del mundo című nótát, amelyet szintén belinkeltem a tovább mögé. Nektek melyik tetszik jobban?

Entry filed under: Nézettség. Tags: .

“Muchacha Italiana Viene a Casarse” – pótpromó-hadjárat “Que te Perdone Dios” – végleges a szereposztás

17 hozzászólás Add your own

  • 1. suxel  |  2014/12/01 - 15:14

    Az én meglátásom az, hogy a sorozat felkúszott 27 pontig egyértelműen az, hogy Pedro erénye volt, megszerettette magát a nézőkkel és ennyi. Most visszatértünk a kiindulási állapotokhoz, decemberben jelentős javulást nem várok, januártól majd kiderül.Aki az ekézés középpontjába került, ahogy észrevettem a fórumokon az Mardzsó, de elég súlyosan.
    Szerintem a kémia lényegesen javult, de a sorozat nem. Volt egyszer egy olyan csókolózós jelenet, hogy ő húzta magához közelebb Zsepit, miközben ez általában fordítva szokott lenni, látszik, hogy szeret vele forgatni.
    Sok olyan rész van, amikor semmi nem történik, vagy nagyon nem érdekes. Ott van Maria Rojo és a hódolói: Evora, Bravo és Ballesteros.
    Ott van Roberto Palazuelos, Roberto Vander és Julian Gil machinálásai, az első már gyilkossági kísérletet is követett el Aleida Nunez ellen.
    Ott van Eddy Villard karakterének az anyja és az alkoholizmusa.
    Ott van Miguel Martinez és az illegális bokszmeccsekből fakadó zűrjei.
    Ott van Bucio drámája Evorával, ami szerintem sehova nem halad.
    Ott van Julio Camejo és a kapcsolata Mariana Seoanevel és Sugey Abregoval.
    Ott van Mariana Van Rankin, és hol van a karaktere AB-Luzmahoz képest? Észre sem veszem, hogy szerepel.
    Hiába vannak ezek a szereplők a történéseik egyáltalán nem hatnak meg. Remélem máskor okosabban választ Nic történetet.
    Amit értékelni tudok: az valamennyi a Mardzsó-Zsepi jelenetekből és most kezd érdekes lenni Mariana Seoane és Alan Slim bosszúja Bucio ellen. A srácból szerintem remek pszichopatát lehetne faragni.

    Zenék:azért Alejandro Fernandez meg Zsepi nem egy kategória. 😀 Amikor kijött a Te amare, én 3 napig csak azt hallgattam, de ez szó szerint értendő, nekem ez 2014-nek a legjobb telenovella főcímdala. Majd a 84. részben felbukkant Zsepi nótája a salida alatt. Első reakcióm: Mi ez a rókavonyítás? 😀 Ezt úgy, hogy nekem egyébként a VaE albuma bejön. Majd, amikor megleltem twitteren a full számot, úgy megváltozott a véleményem, első teljes hallgatást követően, és megtetszett, és nagyon sokszor meghallgattam már azóta. Tetszik ez is teljes hosszában, de El Potrillotól nagyon messze áll.

    Válasz
  • 2. nike  |  2014/12/01 - 18:46

    Szerintem nem építették fel jól a történetet. Mikor nézem az az érzésem, hogy nagy nehezen lépünk előre 1-et, majd hirtelen vissza 3-at. Viszont a kémia határozottan javult Zepedával. A nézettségnövelés miatti csavarok sajnos nem az ő ötletük, benne van az eredetiben, csak egy kicsit hamarabb ellőtték őket.
    Azért remélem nem akarják 300 részesre nyújtani, mint az eredetit. 🙂

    Válasz
    • 3. suxel  |  2014/12/01 - 19:04

      Szerintem max olyan 180-ra, bár nem tudom mikor lesz húsvét, meg ez távol áll az AV sikerétől is, sőt az összes eddigi Nicandro sorozattól. Eredetileg 150-el indultak. Én szerintem a komikusabb elemeket simán kivehetnék belőle, nekem nem hiányoznak, pár szereplőt kilőnék az űrbe, a negyedbeliekkel az élen. Az AEC eredetiből is lehagyták a végét, szerintem itt is ez lesz..
      Nagyon jó megfogalmazás az egyet előre hármat hátra. 🙂 Simán részeket kihagyva is lehet követni.

  • 4. szabina333  |  2014/12/01 - 21:47

    OFF: Marco írhatnál egy pár sorost abból, hogy ki is volt pontosan ez a Chespirito és miért temetik 3 napja?
    Én nem ismerem és tökre furcsállom….

    Válasz
    • 5. MarcoPolo  |  2014/12/01 - 23:15

      Lesz róla szó a hírösszefoglalóban holnap 😉

  • 6. nota  |  2014/12/01 - 22:15

    Árulja már el valaki, ha tudja a választ, hogy egy sorozatot, ami eleve nem muzsikált túl jól, és a jelenlegi állás szerint búvárréce üzemmódba kapcsolt, miért kell meghosszabbítani? Nincs kész a következő story ? (Varangyfej akcióban, de még semmi sem konkrét), a végsőkig ki akarják aknázni/alázni a jelenlegi sorozatot/producert? Mert igazából Varangy uraság mozgolódásán kívül nem sokat lehet hallani a következő sorozatról, ez pedig eléggé szokatlan. Lehet, hogy szegény Nicandro is ennek az áldozata, és a kínosabbnál is idiótább történéseket kell kitalálni, hogy kihúzza húsvétig ? 🙂

    Válasz
  • 7. suxel  |  2014/12/01 - 22:39

    Pénteken 24,6-os nézettsége volt a sorinak, ami az előző hetekhez képest javulásnak számít, de kérdés meddig fog ez tartani és kivételesen nem bukta érték. 🙂 Jó lenne legalább megtartani a 24-es értékeket, mert Pedro elérte, hogy az első hónap 22-es átlagából csinál 79 rész alatt egy 24-est pontosan, amivel már cumple szintre hozta a nem fényesen produkáló sorozatot.
    A MIVAC viszont csak 13.8 volt pénteken. Az egyik kissé erőre kap, a másik meg porba hull.

    Válasz
  • 8. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2014/12/02 - 15:29

    Mindkét dal tetszett, de Alejandro Fernándezé a legjobb. Gondolom nem lesz olyan hosszú mint az eredeti 301 epizóddal. Picit várható volt hogy esni fog a nézettség. Ha megszoksz egy karaktert és a másik részben már más játszik az alaposan betesz. De lehet emelkedik idővel csak várni kell.

    Válasz
  • 9. Devilrose  |  2014/12/02 - 22:11

    Pedig, hogy jósolgatták, hogy Zepedával eljön el igazán a nézettségi kánaán…
    Bár szerintem nem vele van a baj, hanem ezzel a ködösítéssel, hogy most akkor miért is távozott a turcsi orrú. Se rá, se a sorozatra nem vett jó fényt ez a cirkusz.
    A Zepeda énekléséről nem nyilatkozom 😀

    Válasz
    • 10. Milibindi  |  2014/12/02 - 23:38

      Szerintem sem feltétlen Daviddal van baj,hiszen az emberek megszoktak egy színészt az adott karakter bőrében és nyilván nehéz megszokni egy új színészt. David egy másik ember , tehát nyilván változik valamelyest a karakter is. Majd később derül ez ki igazán szerintem, miután elég volt megszokni az új főhőst,

  • 11. aribethkrum  |  2014/12/02 - 22:39

    Nem hittem volna, hogy ezt mondom, de tetszik a Zeppencs-féle dal is.
    Azt nem mondom, hogy feltétlenül erőltetnie kellene az énekes vonalat, de ez a szám most betalált nálam.

    Válasz
  • 12. Milibindi  |  2014/12/02 - 23:42

    Nekem is mindkét dal nagyon tetszik.
    Imádom David dalait, de abban sajnos egyet kell értenem Suxellel, hogy nem egy kategóría Alejandro Fernandezzel! Ettől függetlenül, mint énekest is nagyon bírom Davidot és remélem sok jó dala lesz még!

    Válasz
  • 13. suxel  |  2014/12/03 - 18:39

    Rating-fanok figyelmébe ajánlom, itt a teljes novemberi lista by JTEGAZUL.

    Válasz
    • 14. aribethkrum  |  2014/12/03 - 19:08

      Ég áldja jéténazgult, vagy hogy is hívják, korábban kényszeresen lementegettem magamnak ezeket a kis táblázatokat (sőt, lehet, hogy újrakezdem ezt a szép szokást).

      Szóval ha jól látom, a cumplidora-szintet mindegyik megugorta a hónapban.

      A táblázatból ítélve a La malquerida a végén belehúzott.

      Az El manantial 2.0 kifejezetten jól muzsikál egyelőre. (Csak érjenek véget a vizsgák, és nézni fogom, becsszóra.)

      A MCET jelenleg boom-boom-boom kategóriás.

      Nicandróék pedig örülnek, hogy legalább a küszöbérték megvan.

  • 15. suxel  |  2014/12/16 - 11:57

    Aki követte az előzménysorozatot eredetiben, a Dulce amort, az felvenné velem a kapcsolatot valamilyen formátumban, és írna nekem spoilereket, mert én ezt így nem bírom! 😀 😀 Kifúrja az oldalam a kíváncsiság, hogy mi lesz még itt. Adok majd e-mail címet, vagy a telenovellarajongók fórumán is meglel, vagy a porton is, vagy nekem itt is jó, csak nem akarnám spoilerekkel telerakni a topikot. Arra nincs időm, hogy most végigtekerjem az argentin verziót a neten, ezért nem magamtól kutakodok.

    Válasz
    • 16. nike  |  2014/12/17 - 22:00

      Én láttam az eredetit(ezt is naponta követem), majd írok neked spoilereket a fórumon. Nem ígérem, hogy ma, de igyekszem minél előbb!! 🙂

    • 17. suxel  |  2014/12/17 - 23:26

      Úristen!!! Nagyon szépen köszönöm, és még egyszer köszönöm! 🙂

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum