“Que te Perdone Dios” – itt az új María del Carmen is

2014/10/31 at 11:46 24 hozzászólás

qtpdAngelli Nesma november 15-én kezdi rohamtempóban forgatni az Univisión csatorna számára az Abrázame muy fuerte (María del Carmen) történetének feldolgozását, mely végül a beszédes Que te perdone Dios (Isten bocsássa meg neked) címet fogja viselni. Biztos főhősök is vannak már: a novellában végül Zuria Vega (Menekülés a szerelembe) és Mark Tacher (Marichuy – a szerelem diadala) alakítják majd a szerelmeseket, akik nemrég a Qué pobres tan ricos című komédiában is együtt szerepeltek, igaz, ott Mark a galád főgonosz volt, aki fiatalkorában szédítette és teherbe ejtette a főhősnőt.

Zuria és Mark mellett olyan neveket vonultat fel a szereposztás, mint Sergio Goyri (a történet főgonoszának szerepében), Daniela Castro (Zuria vak édesanyjaként), valamint María Sorté, René Strickler, Manuel Ojeda, Ana Bertha Espín, Ferdinando Valencia, Eric del Castillo (bizony, itt lesz a fél Lo que la vida me robó), és még arra is van esély, hogy Rebecca Jones-t is a szereplők között tudhassuk. Akik látták a María del Carment, máris kombinálhatnak, hogy vajon melyik karaktert kinek szánta a producer, bár tény, hogy a hivatalos információk szerint az eredeti Caridad Bravo Adams-történetből, a Pecado mortalból dolgoznak majd elsősorban a forgatókönyvírók.

A 140 részesre tervezett remake, melyet Los Angelesben fognak leforgatni, először az Egyesült Államokban kerül majd adásba január 12-től az Univisión csatorna főműsoridejében, Mexikóban pedig a Yo no creo en los hombres sávjában mutatkozhat be valamikor a jövő év elején.

Angelli Amerikába száműzése egyébként sok nézőnek bűzlik a tengerentúlon, hiszen ritkaságszámba megy (sőt, hasonlóra még nem is volt példa), hogy a Televisa külföldön forgasson le és ott mutasson be egy novellát, majd pedig ezt később mutassák csak be az anyaországban. Sokan arra gyanakodnak, hogy a telenovella-osztály ügyvezetője, Salvador Mejía keverte úgy a kártyákat, hogy a Lo que la vida me robó tíz pontos nézettségjavító bravúrja után a jelenleg legsikeresebbnek mondható producert “dezertálta” azzal az álcával, hogy mentse meg a haldokló Univisión nézettségét, míg ő vígan dagonyázhat otthon a főműsoridőben.

Bármi is az igazság, Nesmától a mostani megítélésén túl is elég tökös dolog, hogy bevállalja a rizikót, kíváncsian várom, mi sül ki ebből a kísérletből.

Entry filed under: Premier hírek, Sztárhírek. Tags: .

Megvan Mejía új főműsoridős szupercsapata? A Televisa új főhősei – kiket vársz a leginkább?

24 hozzászólás Add your own

  • 1. Devilrose  |  2014/10/31 - 13:05

    Na, pont azon filóztam, hogy itt a Robó-s arcok fele. Amit nagyon szeretek , ezeregy éve nem néztem végig olyan hosszú sorozatot, mint ez. Daniela Castro,Ferdinando Valencia és Sergio Sendel annyira jó, hogy az már fáj.
    Ami zavar engem az, hogy épp, hogy befejezték a maratoni Robó-t és már ismét elkötelezte magát vagy egy évre…de lehet, hogy van benne annyi szufla. Mejía hiába akar non stop fő műsoridőben parádézni, ha borzalmasak a sorozatai újabban. Ha a nejével összegyúrnák a sorozataikat akkor se lenne belőle más, csak kommersz önismétlés elavultan tálalva.

    Válasz
  • 2. Emil91  |  2014/10/31 - 13:38

    Nekem tetszett a Maria del Carmen, ezért várom, hogy Magyarországon is bemutassák, csak nekem nem nagyon tetszenek a főhősök, Zuria szereplése nem tetszik nekem, a Menekülés a szerelembe c. novellába sem volt jó, Mark pedig csak mellék szereplőnek jó. Én nekem inkább Fernando Colunga, vagy David Zepeda tetszett volna. De azért várom. 😀

    Válasz
  • 3. Thomas  |  2014/10/31 - 14:57

    Kivancsi vagyok mit hoz ki ebbol nesma. En az abismo ota szeretem a sorozatait mejia bá meg csak irigykedhet is mert van miert, bar igaz hogy talan los angelesben nem tudja majd visszaadni az igazi videki mexikoi hangulatot bar ki tudja 😀

    Válasz
  • 4. Marissa  |  2014/10/31 - 15:21

    Én arra vagyok kiváncsi, hogy mi a helyzet Daniel Arenassal? Állitólag ebben a sorozatban fog szerepelni, mint főgonosz. Legalábbis én igy értettem.
    Akkor most mi van? 🙂

    Válasz
  • 5. tibitoma  |  2014/10/31 - 15:44

    Hohó, szegény Angelli Nesma (annyira nem sajnálom, mert ő egy önjelölt Carla Estrada, viszont meg sem közelíti a példaképét).

    Emil91: a főhősök szerintem is eléggé rusnyák, Arambula sem a szívem csücske meg Colunga sem, viszont 2x jobban néznek ki.

    Válasz
  • 6. csabikaa  |  2014/10/31 - 17:38

    Zuria színészi játéka egyszerűen irritál engem, ez a nő szerintem a legtehetségesebb színésznő egész Mexikóban.
    Komolyan nem lehetne más?
    Annyi jó színésznő van pl: Sherlyn na ő tökéletes lett volna a szerepre.
    Most már csak abban reménykedem hogy Nesma kihozza a 400%-ot Zuriaból.
    Mark-tól már a Bűnös Vágyak óta vágyom egy igazi Főszerepre, az ő színészi játéka nekem nagyon bejön és hát valljuk be azért jelenleg az egyik legsármosabb férfi a Televisa-nál.

    Válasz
  • 7. Dan  |  2014/10/31 - 18:21

    Zuria Vega és Mark Tacher… LOL 😀
    Ennél ratyibb páros már alig lehetett volna. Kíváncsi vagyok mi sül ki ebből.

    Válasz
  • 8. Emil91  |  2014/10/31 - 20:33

    Kedves csabikaa, egyet értek veled, engem is irritál Zuria szerepe, főleg amikor sír, erőltetett sírás, rosszabb mint Leticia az Esmeráldában. A menekülés a szerelemben c. novellát is csak Gabriel Soto miatt néztem, mert jól szerepel, szeretem a filmjeit. Engem meg Ana Brenda szereplése is irritál, lehet, hogy csak a magyar hangja miatt, de nagyon nem tetszik. Nekem még tetszik ahogy Angelique Boyer, Gabriela Spanic és Lucero szerepel, nagyon jól tudják hozni a formájukat. Az igaz, hogy Mark Tachert még nem láttam főszerepben, kicsit kiváncsivá tett, várom a Magyar szinkront. 😀

    Válasz
    • 9. tibitoma  |  2014/10/31 - 21:08

      Lety szerintem nagyon jól hozta a tipikus, butuska naivát az Esmeraldában és gyönyörűen sírt. Az már csak a rendezőnek, a producernek meg Delia Fiallónak köszönhető, hogy túlzásba vitték a melodrámát.

      Boyer? Pfúúúj, annyira gumi és mű, minden sorozatban ugyanaz, Spanic mindent túljátszik (viszont a régi szerepeiben szerethető), Luceróról meg sugárzik, hogy hiába bújik báránybőrbe szerepeiben, alapvetően egy elkényeztetett gyerekből gonosz, hisztis sztárrá felnőtt rosszindulatú valaki (ez utóbbit nem csak én állítom).

      Ana Brenda hiába szép, nem elég erős a képernyőn, Esmeralda Pimentelé lehet a jövő.

      A 40-es, 50-es korosztályból ők azok, akik érnek valamit: Daniela Castro (erős közepes), Calderón (intelligens játék + szép), Buenfíl (jó játék, de nem a legszebb), Edith González (rideg, de tud valamit, viszont benne is van valami olyasmi taszító kisugárzás, mint Luceróban), Laura Flores (szintén jégkirálynő kinézetre, de profi játékos és ha akar, elég természetes tud lenni).

    • 10. Emil91  |  2014/10/31 - 21:15

      tibitoma, azok akiket felsoroltál már idős színészek, nem kellenek ők már fő szerepre. Viszont az Esmeralda Pimentel, akit meg említettél, elég jól szerepel, tetszett a bűnös vágyakba, meg a Livia Brito is jól játszik. Leticia Calderonnak illenek a fő gonosz szerepek, tetszik amikor gonosz. Lucerót pedig szeretem, jól játszotta Valentina szerepét, viszont már ő is idősödik.

  • 11. laci70  |  2014/10/31 - 21:01

    Általában ellene vagyok a remake-nek, de az Abrázame muy fuerte számomra annyira gyenge lett a jónak mondható szereposztás ellenére, hogy onnantól már csak felfelé van az út…

    Válasz
  • 12. laci70  |  2014/10/31 - 21:19

    Na, ha már itt tartunk:
    Lety Calderon az utóbbi mondjuk 25 év egyik legjobb arca a Televisa-nak, mindenféle értelemben. Fiatal korában kimondottan szép nő volt. A színészi képességei vitathatatlanok! Egyértelműen van
    kisugárzása. Messze kimagaslik a generációjából!
    Gaby Spanicról is hasonló a véleményem. Főleg a korai sorozatai nagyon jók. De az Emperatrizban (ami nem olyan régi!) is hatalmasat alakított.
    Lucero tényleg gonoszkaként a legjobb, bár a StD-ban meglepően jól adta pozitív (bár szigorúan főnöki!) szerepet.
    Edith Gonzalez meg nagyon tetszett nekem az Esperanzaban. Az egyik legjobb novella volt amit valaha is láttam. Ott jól állt neki a “jég”.

    Válasz
  • 13. csabikaa  |  2014/11/01 - 19:02

    Edith Gonzalez szerintem a Salomeban volt kiemelkedő 🙂
    Gaby Spanic a Paula és Paulina és a Riválisok-on kívül semmi értelmeset nem tudott alakítani, ebből is látszik hogy csak a Televisa tudja kihozni belőle a maximumot.

    Válasz
    • 14. Milibindi  |  2014/11/01 - 21:43

      Szerintem a Betolakodóban is jó volt nagyon!

    • 15. tibitoma  |  2014/11/01 - 22:17

      omg

    • 16. laci70  |  2014/11/02 - 14:41

      Az Emperatriz-ban is jó volt, sztem…

  • 17. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2014/11/01 - 22:38

    A Maria del Carment az egyik legdurvább telenovellának tartom. Az 135 részes volt a rimék 140? Ha amcsi ruciba öltöztetik akkor minden megtörténhet. Tachert először a Perlában láttam és szimpatikus volt, aztán jött a többi sorozata. Zuria sztem simán el tudja játszani a főszereplőt. Nincs vele gond.

    Válasz
  • 18. suxel  |  2014/11/02 - 18:13

    Cím: gondolom majd Castro ezt 1000+1-szer fogja Goyri fejehez vagni, s lehet majd gyartani a memeket. Osszeszokott kis paros lesznek, hiszen jatszottak mar a Mi pecadoban is. Viszont en castrot nagyon nem szeretem, modorosnak, megjatszottnak, muvinek talalom. Nem sok kulonbseget fedeztem fel nala Boyer es Perroni anyjakent, ugyanazok a tulzasba vitt gesztikulaciok mindket sorozatban megvannak, raadasul utobbi sorozataban sokszor az ordog es ribanc keverekekent tundokolt a ruhaiban.

    Fohosok: mindenre szamoltam csak erre nem. Szerintem nem csunyak egyaltalan, nem kell mindenhol modelleknek lenni, cicafiuknak es cicalanyoknak. Kell ilyen is es olyan is. Tacher szerintem tok normalisan nez ki miutan levagatta a loboncait. Unalmas lett volna nekem mar B-szeretokent latni. Villanokent meglepoen pozitiv csalodas volt a szamomra. S varom ebben a pozitiv szerepkorben, bar szerintem nem nagyon kell megeroltetnie magat Carlos Manuel szerepere.
    Zuria:nekem tetszik ez a lany es nala latom leginkabb a fejlodest a friss szinesznok kozul. A mar de amorban tiszta hoki volt, az urpeaban egesz jo, bar lattam nehany helyen olyan fejet nala, ahol leginkabb az jutott eszembe, hogy hanyhatna. A pobresben viszon amig neztem az elso husz reszt kb. semmi belekotni valom nem akadt.

    Tul sok mindent azonban nem varok a sorozattol. Az eredeti sem nyugozott le, valamint Nesma eddigi kozepszeru novellai sem hoztak lazba. O az, aki a novellagyartas teruleten megakadt egy szinten, s attol se feljebb, de se lentebb.

    Válasz
    • 19. MarcoPolo  |  2014/11/02 - 23:13

      Castro és Goyri a Mi pecadóban sosem akadtak össze úgy istenigazából, szóval várom, hogy hogy működnek majd együtt. (Arra is kíváncsi vagyok, hogy oldják meg Castro fiatalságának az ábrázolását. Ruffónál is rezgett a léc, de 2000-ben még elment tinédzsernek.) Én egyébként közepes színésznőnek tartom Danielát, eszméletlenül túljátszik mindent, de ha ez illik az adott karakterhez, akkor valahogy mégis jól áll neki. Rosario mondjuk ezerszer összetettebb figura volt, mint Graciela, ott a forgatókönyvnek sikerült hitelesen alátámasztania a karakter összes hülyeségét, a Lokelánál már kevésbé.

    • 20. Milibindi  |  2014/11/03 - 01:56

      A TDA-ban mondjuk már elég érdekesen nézett ki Ruffo fiatalként 😀

    • 21. suxel  |  2014/11/03 - 13:01

      Uhha, tevedtem. Tenyleg, hisz Goyri nem Maite apja volt. Hanem az Yoda (R.Blandon) volt, es Goyri Araizanak volt az apja, meg Lucia Mendez ferje. Nem Legalabb a dvd verziot lehet nem artana meg egyszer atfutnom, kisse furi, mert ilyen dolgokat nem igen szoktam elhibazni.

      Castroban nagyon idegesitenek azok a berogzult fogasok, amik megvannak mindket lanya eseteben:
      1; A mutatoujjaval dofkodi a halentekat a lanyainak, hogy fogjak mar fel a dolgokat.
      2; Amikor osszeszoritja a kezevel a csajok allat, tipikus Castro mozdulat.

      Lehet masoknal is vannak ilyenek, de eddig nala volt a legszembetunobb.

  • 22. biuuus  |  2014/11/02 - 23:29

    Az “Ismétlések Magyrországon”-nál nincs ott a Szív parancsa.

    Válasz
  • 23. bence1996  |  2014/11/03 - 14:41

    Már látom magam előtt hogy ez a remake a tervezett 140 rész helyett kereken 161 részes lesz 😀 😀 természetesen vasárnapi fináléval együtt 😛

    Válasz
  • 24. suxel  |  2014/11/26 - 18:01

    Zuria Vega vak anyja végül Rebecca Jones lett, Daniela Castro nem került bele a sorozatba. 🙂 És nem kell fiatalkori saját magát alakítania, azt majd Iran Castillo megteszi helyette.

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum