“Muchacha Italiana Viene a Casarse” – íme a főcím

2014/10/24 at 19:59 21 hozzászólás

Pedro Damián olasz lányos sorozata erősen kezdett hétfőn, és bár a héten napról napra csökkent az érdeklődő tévénézők száma, a novella szinte csak pozitív kritikákat kapott: sokan dicsérik azt, hogy nem csak a történet, de a főhősnő, Livia Brito játéka is őszinte és felesleges sallangoktól mentes, az pedig külön pozitívum, hogy a sorozat a gyerekektől kezdve a nagymamákig bárkit leültethet a képernyő elé, a romantikus rózsanovella-hangulat nagyon el lett találva, amit talán utoljára az Un refugio para el amor volt képes produkálni ebben a sávban. A főcímről is hasonlókat mondhatunk el: nagy ötlet és egyben szép gesztus volt a ’71-es eredeti főcímdalát remake-elni, a képsorok pedig az egyórányi önfeledt, habkönnyű romantikázásra csábítás funkcióját abszolút betöltik.

Biztos vagyok benne, hogy köztetek is van, aki már rákattant a sorozatra és olyan is, akinél hamar dugulást okozott a sok rózsaszín hab, elő az igazsággal a kommentek között!

Entry filed under: Premier hírek, Videók. Tags: .

Hírek – 2014. október 20. Maricruz – hogy tetszett?

21 hozzászólás Add your own

  • 1. laci70  |  2014/10/24 - 20:12

    Sajna csak ezt a kis videót láttam eddig, de ez is nagyon meggyőző volt! Livia, húúúúhúúú ❤

    Válasz
  • 2. tibitoma  |  2014/10/24 - 20:38

    2 részt láttam, tetszett, lehetne összetettebb is, szeretem, ha a telenovellában van legalább egy karakteres gyilkos-pszichopata genyó.

    Az entrada odab.sz, a muzsika is jól el lett hozzá találva.
    Abban reménykedem, hogy Nacho Sada után Damián is kijelöl egy utat a rózsanovelláknak.

    Egyébként tudtátok, hogy az argentin eredeti MIVAC volt az első telenovella, amely sitcom-elemekkel operált?

    Válasz
    • 3. MarcoPolo  |  2014/10/24 - 23:24

      Köszi a fun factet 🙂
      egyébként a történet egyszerűsége tényleg szembetűnő, de az alapján, amit olvastam, a ’71-es MIVAC is pont a keresetlen egyszerűsége miatt lett népszerű, és nekem igazából szimpi az, hogy Damián nem akarta telepakolni mindenféle modernnek ható, de valójában iszonyú izzadságszagú mellékszállal, ami manapság divat ugyan, de az esetek 90%-ában pont fordítva sül el (ld. Telemundo).
      Szóval tetszik ez a klasszikus felállás, hogy a színészeken és a kémián múlik, hogy sikerül-e eladni az egyébként egyszerű, de nem gagyi sztorit. (Jó, azért az Olaszországból Mexikóba vándorlás, mint a felemelkedés egyedüli opciója valóban meredek egy kicsit.)

  • 4. Dan  |  2014/10/24 - 20:38

    A La gata címet viselő borzadály után örülök a sorinak, amit eddig láttam belőle az nagyon tetszett. Livia játéka rengeteget fejlődött a TDA óta, ezt a szerepet mással el se lehetne képzelni. Remélem végre elérkezik számára a várva várt áttörés, szerintem simán megérdemelné, hogy a nagy színésznők közé emelkedjen. Fura amúgy, mert idén egy sorozat se tetszett, a várós La malquerida az eddigi legnagyobb csalódásom, erre egy Pedro Damian-sorozat fogott meg, remélem nem fog nagyon sokat romlani minőségben, és idejében lezárják a sztorit. 🙂

    Válasz
  • 5. suxel  |  2014/10/25 - 03:27

    Imadnivalo a focimdal, odab*sz szo szerint, foleg amikor felidonel felerosodik a zene.

    Maga a sorozat nem buvolt el igazan, bar a gonosz csajok tetszenek benne: roxana, sonia es federica.
    Tul lightosnak erzem, s nehol bohozat jellege van.
    Egyelore eleg nekem a yo no creo en los hombres es a los miserables.

    Válasz
    • 6. tibitoma  |  2014/10/25 - 08:25

      Suxel, a Los Miserables az tényleg frankón össze lett szedve, nekem is bejön (ebből is csak két részt láttam). A gárda felét áthozták a Patronából, ez jó pont. Még az első epizód megnézése előtt azt hittem, hogy a regény 2. etapját viszik képernyőre (az első etap csak egy pár részben felvázolt múlt), s hogy Arambula lesz Cosette – aztán kiderült, hogy ő Jean Valjean.
      Anastasia Acostában kellemes csalódás, azt hittem korábban, hogy csak egy ripacs, Rodrigo Vidal hihetetlenül rusnya lett, Alexandra de la Mora meg szuper karakterszínész, nem egy hősnőtípus kinézetre, kb. olyan szinten van, mint Marisol del Olmo, aki szintén nem kap hatalmas lehetőségeket, pedig kifejezetten tehetséges.

    • 7. Mary  |  2014/10/25 - 16:39

      Tibitoma, minden mondatoddal egyet kell értesk, ami a színészeket illeti, akiket felsoroltál. Alexandra de la Mora még véletlenül sem emlékeztet Patricia Montemarra, és ezt nem csak a külső elváltozás teszi vele.

    • 8. suxel  |  2014/10/25 - 16:41

      Jah ez a Mary ez valójában suxel volt, csak na, nem néztem meg ki van bejelentkezve a gépen, én vagyok az, aki nézem a sorozatot. 😀 Ki más??!! 😀

    • 9. tibitoma  |  2014/10/25 - 19:47

      :o) Jól van, Mariskám, elhiszem ;o)

  • 10. Gábor  |  2014/10/25 - 06:27

    A sorozatba még nem néztem bele csak az avanceokba, de a főcímdal tényleg nagyon jó, bár nekem az eredeti is tetszik Angelica Maria előadásában.

    OFF:
    Minőségileg van olyan jó a Los Miserables, mint a La patrona volt? Az első részét megnéztem az nagyon tetszett és érdekelne, hogy romlott-e a minősége ahhoz képest.

    Válasz
    • 11. suxel  |  2014/10/25 - 16:45

      Nekem maga a Muchacha annyira nem jön be, mást vártam tőle.

      OFF
      Szerintem izgalmas a Los Miserables, nagyon érződik, hogy az LP-sek készítették. Ami viszont kifejezetten nem tetszik benne, az a túlsúlyos erőszak, aminek a TM az utóbbi időszakban nagyon elmozdult az irányába. Értem alatta azt, hogy volt kb két darab nyilvános kivégzés, hát nem voltam rá nagyon kíváncsi maradjunk annyiban. Oké, ölje meg a szerencsétlent a drogbáró, de ne kelljen már azt nézem egy egész részen keresztül, mennyit szenved a fickó .

  • 12. Marissa  |  2014/10/25 - 06:56

    Marco!
    Igaz, hogy a Pecado mortalban részt vesz Daniel Arenas is, mint főgonosz?

    http://www.radioformula.com.mx/notas.asp?Idn=448981&idFC=2014

    ÉS tényleg elkezdenek forgatni már novemberben?
    Őszintén örülnék, ha igaz lenne a hir….

    Válasz
    • 13. tibitoma  |  2014/10/25 - 08:34

      LOL, a nép vidéki Caridad Bravo Adams-túladagolásban fog szenvedni, a nyolcvanas meg a kilencvenes években alig készült sorozat a történeteiből, 1998-tól pár esztendeig megint felkapták, volt egy pár éves csönd, most meg ugyanolyan nagy lázzal készülnek a CBA-telenovellák, mint a hatvanas-hetvenes dekádokban.

      Most már csak egy El Engano – Estafa de amor – Decepción adaptáció kellene.

    • 14. MarcoPolo  |  2014/10/25 - 10:59

      Marissa, valóban november 15-től el kell kezdeniük a forgatásokat, egyelőre a castingok tartanak. A sztoriban viszont nincs olyan fiatal gonosz karakter, akit Arenas eljátszhatna, szerintem esélyesebb, hogy a B-szerető figurájára gondoltak (az eredetiben Pablo Montero).

  • 15. Tibi  |  2014/10/25 - 08:44

    Könyörgöm, adjon már valaki egy borotvát José Ronnak 😀

    Válasz
    • 16. suxel  |  2014/10/26 - 16:23

      Szerintem semmi baj sincs azzal a szakállal, én amúgy is hiányolom mindig a borostás/szakállas főhősöket. 😀

  • 17. Piper  |  2014/10/25 - 16:05

    Eszméletlen jó egy sorozat! *-* Engem már az első résztől magával ragadott. Imádom Líviát, ahogy egy olasz egyszerű leányzó karakterét alakítja, szerintem nagyon jó a kémia közte és José között, remélem nagy sikere lesz a sorozatnak, talán még nálunk is lehetne esélye! ^^ Egy részt ki nem hagyok spanyolul, mesés! ❤ Imádom! ❤

    Válasz
  • 18. Milibindi  |  2014/10/26 - 01:38

    Végre sikerült megnéznem. Nagyon jó lett a főcím! Kifejezetten tetszik! A dal is szép, tényleg szuper az a megoldás, hogy erősödik a zene a felénél!

    Válasz
  • 19. Krisztina  |  2014/10/26 - 09:36

    Én is nézem mer a főcim nekem is tetszik.

    Válasz
    • 20. suxel  |  2014/10/26 - 16:24

      Lenne egy érdekes kérdésem: most te minden sorit megnézel, aminek tetszik a főcíme?

    • 21. tibitoma  |  2014/10/26 - 18:57

      :DD!!

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum