“Sino a Ti” – Laura Pausini és Thalía duettje

2014/08/26 at 23:18 8 hozzászólás

Íme a dal, ami akár az októberben startoló Muchacha italiana viene a casarse főcímdala is lehet, bár ezt még nem tették hivatalossá. Laura Pausini eredetileg olaszul írt dalából született előbb spanyol verzió, majd most ez a duett Thalíával, ahol őszintén szólva nekem nem tesz hozzá túl sokat magához a dalhoz a két előadó (pláne hogy Laura szóló részeit hallhatóan meghagyták az eredetiből), maximum tényleg azoknak lehet ez nagy ajándék, akik mindkettejük hangját szeretik. Főcímdalnak viszont ideális lehet a nóta, Thalíával vagy nélküle, bár marketingszempontból nyilván az előbbi lenne célravezető.

És nektek hogy tetszik? Laura vagy Thalía főcímdalaira kaptátok fel eddig jobban a fejeteket?

Entry filed under: Zenetár. Tags: .

Hírek – 2014. augusztus 25. “Yo no Creo en los Hombres” – kedvcsináló trailer + főcímdal

8 hozzászólás Add your own

  • 1. Milibindi  |  2014/08/27 - 20:44

    Nekem Thalia hangja jobban tetszik , úgy általánosságban, de pl a En cambio no című dal nagyon tetszik Laurától!

    Válasz
    • 2. laci70  |  2014/08/27 - 21:05

      Nekem is jobban tetszik Thalía hangja! Amúgy is nagy kedvencem. De azért a másik csajszinak se rossz a hangja. De ez a nóta nagyon jól össze lett rakva 🙂

    • 3. tibitoma  |  2014/08/27 - 23:15

      Attól függetlenül, hogy Pausini mekkora nagy “érzelemhiéna” (és épp ezért nem kedvelem + az olaszok közül sokan is hasonlóan vélekednek), “valamivel” nagyobb tartományban tud énekelni, mint a mexikói kolléganője. Bár tény, hogy Thalía hangszíne nekem is jobban bejön.

  • 4. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2014/08/27 - 21:20

    Laura Pausini különleges! Mostanában annyiszor hallgatom a zenéit. Nekem a szóló változat a kedvencem, illetve a Se non te ami az olasz változata. Nagy kedvencem a dal hónapok óta.

    Válasz
  • 5. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2014/08/27 - 21:21

    Magyar szöveget is írtam a dalhoz anno és elénekeltem.

    Válasz
  • 6. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2014/08/27 - 21:26

    Amúgy nagyon furcsának tartom hogy a 2013 novemberében megjelent dalt senki sem ismeri.

    Válasz
  • 7. nota  |  2014/08/28 - 21:33

    Biztosan velem van a baj, de én ebben a dalban semmi különlegeset nem találok. Nem rossz, de nem is különösebben érdekes, vagy emlékezetes.
    Thalía hangját én is szeretem, de ennél sokkal jobb számokat is hallottam tőle.

    Válasz
    • 8. csb  |  2014/08/29 - 19:01

      Ámen

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum