Hírek – 2014. augusztus 25.

2014/08/25 at 23:50 15 hozzászólás

ana_brenda

  • Ana Brenda Contreras lehet Fernando Colunga párja a Lo que no se perdona című új Salvador Mejía-novellában, legalábbis mind a színésznő, mind a producer lelkesnek mutatkozik a kérdésben, a hétvégén tárgyaltak is a szerepajánlatról. Egyes hírek szerint ugyanezzel a szereppel megkeresték már Adela Noriegát és Ximena Navarretét is, ők azonban nem kértek a lehetőségből. Magát a történetet még mindig nem leplezték le, a legvalószínűbbnek azonban az tűnik, hogy tényleg a La mentirából és egy mindeddig nem képernyőre vitt Caridad Bravo Adams-történetből ír fúziós remake-et Liliana Abud, állítólag hermetikusan elzárva magát New York-i rezidenciájában, ahol a producer kérésére egymaga ír meg minden dialógust az utolsó betűig. A történetet a jövő év elején kezdenék el forgatni és márciusban kerülhetne az Hasta el fin del mundo helyére.
  • A Muchacha italiana viene a casarse stábja megkezdte a sorozat forgatását, mégpedig egy különleges helyszínen, a festői szépségű olasz tengerparti kisvárosban, Marateában, így aki arra nyaral épp, járjon nyitott szemmel! Livia Brito, José Ron és a többiek a hónap végéig maradnak Európában.
  • Carla Estrada azt nyilatkozta, hogy jelenleg nagyon élvezi az Hoy című magazinműsor szerkesztését, és nem várható a közeljövőben tőle újabb telenovella, de amint a felsővezetés úgy dönt, hogy ő következhet, nem fog nemet mondani.
  • Eugenia Cauduro munkáját az El color de la pasiónban az ún. arany örökmécses nevű díjjal tüntették ki a mexikóvárosi Hírességek sétányán.
  • Az En nuestras manos program keretében tévétársaságok közötti összefogásra lehet számítani Mexikóban, ahol a Televisa, az Azteca, a Cadenatres és még pár kisebb tévétársaság sztárjai, így többek között Maite Perroni, Victoria Ruffo és Melissa Barrera közösen kampányolnak majd különböző reklámfelületeken a munkakereső korosztály (18-40) megsegítésének és lehetőségeik javításának érdekében.
  • Omar Suárez színházi producer a női nézőknek kíván kedveskedni a Sin censura (Cenzúra nélkül) című darabbal, ahol több, a telenovellákból ismert férfi színész szabadul majd meg a ruhájától, nem bízva semmit a képzelőerőre. A musicalben vetésforgóban váltja majd egymást Agustín Arana, David Zepeda, Gabriel Soto, Pedro Moreno, Salvador Zerboni, Jorge Aravena, Víctor González, Lambda García és még pár előadás erejéig William Levyt is sikerült meggyőzni. A darab abszolút főhőse egyébként David Zepeda lesz, a producer pedig szerte az országban szeretné majd turnéztatni a darabot.
  • Az Ice Bucket Challange Mexikóba is begyűrűzött, ahol Jaime Camil volt az első, aki Carlos Ponce kihívását teljesítve leöntötte magát egy vödör jeges vízzel. Igaz, nem ő volt az első mexikói származású híresség, aki leöntötte magát, hanem Thalía, akinek nem mellesleg holnap jelenik meg Laura Pausinivel közös duettje, a Si no a ti.

Entry filed under: Hírösszefoglalók.

“Yo no Creo en los Hombres” – új promó + szinopszis “Sino a Ti” – Laura Pausini és Thalía duettje

15 hozzászólás Add your own

  • 1. amiga  |  2014/08/26 - 09:16

    Én megnéznék egy Ana Brenda Contreras-Fernando Colunga telenovellàt. Szerintem jók lennének együtt.

    Válasz
  • 2. betti  |  2014/08/26 - 09:46

    Nem tudom Őket együtt elképzelni…Az igazság, hogy Ana Brenda nem tartozik a kedvenc színésznőim közé…A megkövült szívek szinte nézhetetlen az állandó nyávogása (bocsánat, de ez az igazság)miatt, s őszintén a Maricrusban sem nyújt felejthetetlent. Számomra érthetetlen a “felkapottsága”……Fernando Colungával meg se próbálják összepárosítani…..egy Silvia Navarro-Colunga vagy akár Blanca Soto-Fernando páros után ez nevetségesnek tünne!!! Örülnék ha elvetnék ezt a képtelen ötletet, s Fernandonak egy “méltó” partnert keresnének !

    Válasz
  • 3. Millie  |  2014/08/26 - 10:34

    Szerintem nincs Ana Brendával gond, külsőleg még passzolnának is nagyjából. A megkövült szívek szerintem jó volt, de tény, hogy a Maricruz eszméletlenül gyatra lett és ezen a színészek se tudtak segíteni.

    Ahhoz a színházi darabhoz kapcsolódóan: jó kis lista, de Rullit nem akarják még esetleg levetkőztetni? Nem lenne ellenemre. 😀
    Jó-jó, tudom, ő most pihen, de azért na…:)

    Válasz
  • 4. tibitoma  |  2014/08/26 - 10:43

    Nekem Ana Brenda egy kisebb kedvencem, gyönyörűnek találom, bár Esmeralda Pimentel az ECDLP-ben túltesz rajta. A Megkövült szívekben is egész színvonalasat mutatott.

    Ehhez az újabb La Mentirához meg nem tudok hozzátenni semmit. Bosszant a dolog, mert nemrég készült belőle egy tuti modern változat, másrészt meg Chava kinyilatkoztatásait vagy a sorozatairól szóló híreket mindig el kell osztani kettővel.

    Válasz
  • 5. laci70  |  2014/08/26 - 17:41

    Nekem nem jön be a Fernando-Ana Brenda duó… Egyszerűen nem passzol hozzá a fizimiskája 🙂 Bezzeg Edith Gonzalez, az egyik legjobb partnere volt anno!

    Válasz
  • 6. suxel  |  2014/08/26 - 20:36

    Ana Brenda es Colunga osszeferhetetlenek elsore nekem. Ana nagyon is fiatalos korahoz merten, hanem meg inkabb, Colungabol azert annyit nem lehet lefaragni meg tobb botoxszal sem. Azert megsem annyira gaz, mint marjorie es pedro, de nem vagyok elragadva.

    Sin censura: nem lehetetlen a kendozetlenseg szerintem, mert evekkel ezelott volt valami rablancos szindarab, ahol juan soler es rulli valtottak egymast, es annyi ruha volt rajtuk mint amennyi toll egy kopasztott csirken. Amugy nem ertem miert annyira fontos egyes darabokban a meztelenkedes, szerintem gaz, ha valamit ezzel akarnak eladni. Asszem mar volt egy hasonlo projekt ezen kivul nem is olyan regen suareznel, vagy csak tervben volt, passz, de az meg solo para mujeres neven futott, azaz csak noknek.

    Válasz
  • 7. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2014/08/26 - 21:03

    Most forgatják az olasz csodát és akkor emiatt jelent meg éppen ma a Se non te Thalia duettes változat. Nagyon szépen meg lett csinálva. Nem is tudtam hogy a rimék írása is szigorúan titkos. Más által kitalált történettel így kell bánni? Ez már tényleg a gusztustalanság netovábbja!

    Válasz
  • 8. Devilrose  |  2014/08/27 - 00:36

    Elfelejthetnék egy időre ezt a Lo que la és Lo que no kezdetű telenovella címeket..
    Ana Brenda-t meg, ha nem tudnám, hogy hány éves simán 35 körülinek saccolnám, Colungát meg egy jól karban varrott 40-45 évesnek.
    Rulli én úgy tudom nem pihen, Boyerrel szerepel egy színdarabban.
    Nagyon egyik se érdekel pucéran, Rullinak pl furcsa a felsőteste.
    Semmi bajom a meztelenséggel, de annyira ömlik mindenhonnan,, hogy semmi érdekessel nem szolgál egy farpofa. Hatásvadász.

    Válasz
  • 9. bence1996  |  2014/08/27 - 09:22

    Már ha meghallom Mejía nevét, mint producert, akkor már a szereplőgárda ide vagy oda, nem érdekel a novella. A vihar után már végleg elásta magát nálam. És ami a legszomorúbb, hogy már a kedves neje LÁRTELLIÚÚÚ is jobb novellákat csinál nála, pedig az nagy szó…persze azok se mondhatók jóknak.

    Válasz
  • 10. Amiga  |  2014/08/27 - 13:00

    Azért én azzal nem értek egyet,hogy Edith Gonzalez lett volna Colunga egyik legjobb partnere.Mondjuk ehhez az is hozzátartozik,hogy én nem igazán szeretem Edith-et.Szerintem Thaliával,Leticia Calderonnal,Gaby Spanickal,Adela Noriegával,Luceróval és Blanca Sotóval is jobb volt,de nekem még Aracely Arambulával és Silvia Navarróval is jobban tetszett.Persze ez ízlés dolga,kinek mi tetszik.

    Válasz
  • 11. Millie  |  2014/08/27 - 13:23

    Majd kiderül úgy is a dolog, annyira nem izgat, hogy ki lesz Colunga párja végül. Rulli felsőteste fura? 😀 Hm, nekem nem tűnt fel, max annyi, hogy marhára fejlett a mellizma, de biztos jó a genetikája rá, na meg valószínűleg gyúr is. 😀

    Lartilleux vagy Mejía novella…nehéz eldönteni melyiké a rosszabb. 😀

    Válasz
  • 12. nota  |  2014/08/28 - 21:52

    Szerintem Cupcake Ana Brenda igenis illene Fernandohoz. Nagyon kedveltem a csajszit a Megkövült szívekben, de sajnos a Maricruz fedőnevű rettenet teljesen lerombolta a róla kialakított képet, pedig csak kb. 50 részt láttam belőle, tovább nem bírtam. Mégis hiszem, hogy van tehetség a leányzóban, és az is igaz, hogy nagyon szép. A nagy, bánatos bociszemek, a kellemesen gömbölyded formák, a csinos pofika! Csak az a, lényeg, hogy a Mejia-Lartilleux házaspárt messziről kerülje el a jövőben. Ellenkező esetben könnyen úgy járhat, mint szegény Maite. Így talán mégis jobb lenne, ha Mejia sorozatában nem ő lenne Colunga partnere, mert tőle semmi jót nem várok.
    Nem vagyok a magam ellensége, de őszintén szólva engem sem hoz lázba, hogy a kedvenceimet pucérra vetkőztessék egy színdarabban. Erre ugyan mi szükség van? Higgyétek el, hogy nem vagyok sem prűd, sem álszent, de mégis, miért kell ez?

    Válasz
    • 13. Milibindi  |  2014/08/29 - 01:14

      Őszintén engem sem! Én sem értem, minek kell ez! David Zepeda nagy kedvenc, de ha egyszer sikerül eljutni Mexikóba hát biztos, hogy nem egy olyan darabban lennék rá kíváncsi, ahol pucéran szerepel, hanem egy “normális ” akár milyen előadáson, ahol színészként tündökölne!

  • 14. Millie  |  2014/08/29 - 00:03

    A pucérkodást illetően engem is csak egy hoz lázba, de azt hiszem, mégis jobb inkább a sejtelmesség. 😉
    Gondolom azért kell amúgy, hogy jobban felhívják a figyelmet, jöjjön a nép, főleg a női rajongók (bár gondolom, ilyen macsók nemcsak a nőket vonzzák :D) és dőljön a lé.

    Elvonatkoztatva a pucérkodástól, engem a jövőben egy La usurpadora remake érdekelne, csak félnék, hogy nem sikerülne kellően modernizálni, lásd, mint a Maricruz esetében. Nevetséges, hogy abban a szereplők még csak hírből sem ismerik a mobilt, helyette házról-házra bolyonganak a hatalmas fővárosban egymás után kérdezősködve. 😀
    Persze, ha normális rendező veszi kézbe a dolgot, akkor lehet belőle valami. Angelique-kel megnézném a főszerepben, a dög karakter biztos jól menne neki, “Carlos Daniel”-nek nem tudom, kit raknék be mellé, nyilván Rullival tök jók lennének, megint hozhatná a dühöngő féltékeny karaktert, viszont harmadszorra is összeereszteni őket ilyen hamar…az már sok lenne. Kicsit hosszan elmélkedtem, de sebaj. 🙂

    Válasz
  • 15. Millie  |  2014/08/29 - 00:06

    Óh, Colungába én régen teljesen bele voltam esve (9-10 évesen), vagy is inkább a karakterébe José Armandóba…hát, változnak az idők. 😀

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum