“Yo no Creo en los Hombres” – szót kérnek a férfiak

2014/08/24 at 15:37 21 hozzászólás

– Mikor azt mondom, szeretem őket, azt tényleg komolyan gondolom.
– Meghalnék a szerelméért…- Sok hibát követtem el, de tudom, hogy tudnék szerelmes lenni.
– Az irántuk érzett szenvedélyben akár mi magunk is elveszhetünk.
– És mikor igazán szerelmes leszel, már nem bíznak meg benned.
Te hiszel nekik?

Én nem hiszek a férfiakbanszeptember 1-től a Canal de las estrellason!

Sok az új vagy viszonylag ismeretlen arc Giselle Gonzáleznél, de ez nem meglepő, az új producerhez új tehetségek is dukálnak, ez viszont felveti az örök kérdést, hogy a történet vagy a szereplők miatt bukik-e rá a néző egy novellára. Én személy szerint tartom, hogy egy ismeretlen szereposztás is sikerre tud vinni egy jól megírt történetet, de azért egy-két húzónév (mint itt is) nem árt, pláne ha nem csak Mexikóban akarnak a produkcióval érvényesülni. És szerintetek?

Entry filed under: Premier hírek, Videók. Tags: .

Daniel Arenas az ügyeletes a tv2-n “Yo no Creo en los Hombres” – új promó + szinopszis

21 hozzászólás Add your own

  • 1. tibitoma  |  2014/08/24 - 16:34

    Engem megvettek a promókkal kilóra. Iszonyat hangulatos.

    Kéne már egy-két olyan friss produceri hús a Televisához, aki úgy képes megújítani a telenovella formátumát, hogy a hagyományokat figyelembe veszi, de mégsem esik át a ló túlsó oldalára.

    Hú, Marco! Ismeretlen szereposztás? Délutánonként szoktam nézni a La Patronát, de valami hihetetlen nehezen alkalmazkodtam ahhoz, hogy nem a szokásos televisás arcokat látom benne. No meg azt is, hogy más a dramaturgiai szerkezet és hiányoznak a Televisára jellemző drámai aláfestő zenék meg hatásvadász filmes elemek. Ennek ellenére ebben a teleregényben a főbb karakterek zöme simán jobb alakítást nyújt, mint egy átlagos televisás bagázs.

    Válasz
    • 2. suxel  |  2014/08/24 - 16:43

      Nekem a la patrona eseteben nem hianyoztak a zenei alafestok, volt amennyi eppen kellett bele, igy is fejbol 1-2 most is beugrik. Fura volt nekem is elsore, de a kommentemhez hasonloan a la impostorahoz hasonlitva, itt viszonylag hamar megszoktam oket, mig az impostoras szereplokkel nem voltam kibekulve a vehsokig sem. Az azert sokara esett csak le, hogy prudencia montemar egyenlo kenia gazcon, aki meg egyenlo a marimar antonietajaval

    • 3. tibitoma  |  2014/08/24 - 20:58

      Suxel: nem azt mondom, hogy hiányzik, inkább azt, hogy nehéz volt megszokni a hiányukat. Viszont bekajáltam a Patrónát, hiába láttam már majdnem ugyanezt a történetet vagy 5x más formában.

      Kenia Gazcónnal sajnos nem találkoztam, mert akkorra már meghalt, amikor én hozzáfogtam.

    • 4. Emma  |  2014/08/25 - 00:00

      Én most nézem a Reina de corazonest, ami szintén Telemundo, és nekem is pont az tűnt fel, hogy mennyire hitelesebb a színészi játék, mint a Televisa sorozataiban (pedig azokra se szoktam panaszkodni). Ez annál is inkább érdekes, mert elég durva a sztori, a kis rózsanovellák hitelesebbek, mint egyes Telemundo-novellák 🙂

  • 5. suxel  |  2014/08/24 - 16:35

    Minden promoban megragad valami, most itt amikor a probababa arcabol hirtelen adriana louvier lesz.
    Ketelu fegyver szerintem:
    1; pozitiv pelda siempre tuya acapulco, alig ismertem valakit es nagyon jo szineszi jatek
    2; negativ pelda: la impostora, ahol egy rakas szerencsétlenség volt a kepernyon, es ritka nagyot kellett csalodnom a fohosnot illetoen is.

    Remelem az elobbihez hasonlot fogok tapasztalni.

    Azt meg tovabbra sem ertem a fiatal macak miert mindig alejandro camachora buknak.

    Válasz
    • 6. Milibindi  |  2014/08/25 - 01:49

      Aha szerintem is jóra sikeredett ez a próbababás jelenet!

    • 7. Milibindi  |  2014/08/25 - 01:50

      Ja kimaradt Camachot én sem értem konkrétan nekem akkor se kéne , ha fizetnének érte 😀

  • 8. kamara  |  2014/08/24 - 17:46

    Mert nincs más, akinek kapcsán ez hiteles lenne az istállón belül. Mindig frissnek hat a jelenléte. És mivel nem láttuk fiatalabb kori szerepeiben, azt sem érezzük, hogy eljárt volna felette az idő.Bár az arcberendezése miatt sosem lehetett egy galan típus. Azóta pedig, csak ért a játéka. Nem is tudom ki jöhetett volnaszóba még, aki kellően árnyalni tudná a karaktert, Evora kivételével.

    Válasz
  • 9. kamara  |  2014/08/24 - 17:49

    Jó, hogy 2008 óta így szem előtt van.

    Válasz
    • 10. suxel  |  2014/08/24 - 20:18

      Alejandro (que)Macho! 😀 😀
      Az o filmografiajanak meg nem igazan neztem utana, csak 2008 ota ismerem a sorozatait. Ami biztos, hogy az 1994es Imperio del cristalban (QA-elod) o jatszotta a ferfifogonoszt. (QA-Flavio Medina Karakter)

  • 11. kamara  |  2014/08/24 - 20:56

    Előtte 4-5 évig nem is szerepelt novellában. Jókor tért vissza.

    Válasz
  • 12. tibitoma  |  2014/08/24 - 21:03

    OFF:
    észrevettétek, hogy mennyire meggyérült a kommentelők száma sajnos? Régen, főleg a freeblogos időkben, rengetegen írtunk ide, most meg senki 😦

    Válasz
  • 13. Csabi  |  2014/08/24 - 22:51

    Másik off: Nem tudom mennyire olvastok más sorozatos fórumokat gondolok itt pl a sorozatjunkiera. Volt ott kb kéthónapja a hírek közt egy felhívás az HBO magyarországi részéről, miszerint tehetséges fiatal íróknak várják sorozatterveiket forgatókönyv formájában. A lényeg, hogy csak az első rész forgatókönyvét kell nekik elküldeni. A határidőre nem emlékszem és nem is találtam viszont az eredményhirdetés fel van tüntetve a pályázati kiírásnál.
    Részletek: http://www.hbo.hu/palyazat

    Az meg sajnos tényleg igaz, hogy a régi blogra sokkal többen kommenteltek. Igaz akkoriban még én sem kommenteltem igazán, sőt most sem annyira, inkább csak olvasok. Valószínűleg más is így van ezzel. De Aribethet sajnálon, hogy ennyire eltűnt. Neki jó volt olvasgatni a hozzászólásait. Jókat lehetett rajtuk mulatni!

    Válasz
    • 14. Milibindi  |  2014/08/25 - 01:52

      OFF
      Nem nem olvastam. Ehhez nem kell végzettség? Mondjuk épp nincs ötletem, de egy próbát megérne gondolkodni és kitalálni valamit. Hátha sikerülne ….

  • 15. Milibindi  |  2014/08/25 - 01:48

    A történetnek mindenképp érdekesnek kell lennie, ugyanakkor ha egy kedvenc szerepel benne, akkor szinte biztos, hogy nézni fogom. Pl. Én nem szeretem a Telemundo sorozatait, de Aracely miatt elkezdtem nézni a La Patronát ( Jorge Luis is kedvelem a Rebeca óta). Igaz, ő sem szerettette meg velem A Telemundot, úgy hogy a Los Miserablest valószínű nem fogom nézni, ha adják nálunk,

    Válasz
  • 16. Csabi  |  2014/08/25 - 02:01

    Szerintem nem kell hozzá végzettség. Miért kéne? 😀

    Válasz
    • 17. tibitoma  |  2014/08/25 - 08:08

      Csabi, tanítják, hogyan kell életszerű párbeszédeket írni, milyen a forgatókönyv felépítése, milyen időközönként kell telepakolni fordulatokkal vagy geggel (ilyen szempontból sok SzülFel epizód mestermű), hogy a néző ne unjon rá a műsorra, hogyan kell adaptálni mondjuk egy olyan klasszikust, mint a Háború és béka (tömörítés), hogyan kell vizuálisan vagy tettekkel kifejezni a karakterek tulajdonságát (amit egy regényben az író pár mondattal leír) stb.

      A magyar HBO-nak meg olyan sorozatokat kell írni, amelyeket kevés pénzből le lehet forgatni. A Terápia ilyen.

  • 18. Csabi  |  2014/08/25 - 10:55

    Az oké, hogy tanítják de nem feltétele a pályázásnak, hogy valaki filmművészetire járjon. Legalábbis én nem látok semmi ilyet. Ezt meg amúgy pont neked szántam Nyunyó, mivel láttam már, hogy milyen jó ötleteid vannak és nem tudtam, hogy tudsz-e erről a lehetőségről.

    Válasz
    • 19. Milibindi  |  2014/08/25 - 18:29

      És van egy minta is, hogy hogy kell csinálni. Meglátom jön-e valami ötlet. Erőltetni nem érdemes ,mert abből jó nem sülhet ki úgysem.

  • 20. Csabi  |  2014/08/25 - 22:37

    Nyunyó attól mert egy sorozat vagy film olcsó költségvetésből valósul meg még nem feltétlenül jelenti azt, hogy nem lehet jó. Igaz nem vagyok benne annyira jártas, de sok dokumentum film, dráma van, amik nem túl nagy költségvetéssel készültek és ettől még lehetnek jók vagy épp minőségiek. Attól még a történet lehet jó. Pont a múltkor volt egy ilyen kérdés a kérdezz-feleleken, hogy mely társaságokra mi a jellemző. Marco a Telemundóra írta, hogy a körítés tehát gondolom arra utalt, hogy magas költségvetésből gyártanak. Viszont hiába van magas költségvetése egy sorozatnak, ha a történet és a történetvezetés gyér minőségű. Ha csak a költségvetésen múlna minden, akkor a főműsoridőben sosem bukott volna meg semmi.

    Válasz
    • 21. tibitoma  |  2014/08/25 - 23:54

      :o) Kösz, hogy gondoltál rám. Persze, ebben totál igazad van, kis büdzséből is lehet okoskodni, például a szlovákok egy időben egész jó sitcomokat gyártottak a saját piacukra kis pénzből, a nézők meg kajálták őket.

      Az a baj, hogy én más ötletét szeretem továbbgondolni, birizgálják a fantáziámat az összetett, de lezárt sztorik, plusz a telenovella formátuma úgy önmagában is igazán érdekel. Szerintem nagy jövő lehet a formátumban, sőt ha minden ország kifejlesztené benne a saját stílusát, akkor az adott tévés piacon biztosan megtalálná a helyét a műfaj.

      Azért bírom, mert magába olvasztja a napi, a heti és a mini- (event) sorozatok előnyeit:
      1. ha a nép bekajálja a történetet, akkor nem 13-24 timeslotot lehet vele nézettségileg megnyerni/eladni, hanem mondjuk 150-200-at (hétköznaponként egyet).
      2. ha nincs kimagasló nézettség, néhány 10 részen belül le lehet zárni a sztorit (hacsak nem jön a kaszás hamarabb / nem dolgoznak nagyon előre a készítők), így az addikt nézők nem járnak pórul.
      3. egy kerek egész történetet lehet velük elmesélni egy-egy tematikára felfűzve
      4. a cselekmény (szereplők) “mozgástere” nincs úgy beszűkítve, mint a napi szappanoknál, lásd Barátok közt (a JóbanRosszbanon csodálkozom, hogy milyen – viszonylag kreatív – szálakat visznek bele mostanában, nem jellemző úgy általában a sz.opira ez)
      5. a téma elég változatos lehet, betöltheti romantikus széria szerepét, sitcomét (Csacska angyal), krimisorozatét (Elisa nyomában), akciósorozatét (Dél királynője), történelmi vagy ifjúsági szériáét stb. Nekem az jön be, ha van romantika, krimi és némi rejtély + néhány szál nem teljesen kiszámítható.
      6. a napi sz.opik történései eléggé repetitívek, néhány évenként ugyanazok a történetszálak bukkannak föl más karakterekkel tálalva. Ráadásul a nagy epizódszámból adódó állandó retconok egy idő után mocskosul tudják zavarni a hardcore nézőket,
      7. rengeteg értékes szépirodalmi alapanyagot lehet(ne) teleregényként adaptálni (bővítéssel – de a mondanivaló megtartásával). Népszerű ponyvákat úgyszintén.

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum