Bűnös vágyak – szeptember 5-től a Sorozat+-on!

2014/08/20 at 00:01 7 hozzászólás

ADPpromo2014

Csaknem két évvel első bemutatása után szeptember 5-től ismét visszatér a Sorozat+-ra Angelique Boyer és David Zepeda közös sorozata, az Abismo de pasión, mely a leköszönő Soy tu dueñát váltja majd a 19:10-es sávban, és melyet most láthatunk itthon harmadjára. Ezzel együtt az az érdekes helyzet áll elő, hogy a magyar képernyőkön egyszerre fog futni a mexikói főműsoridő négy utolsó sorozata, vagyis az Abismo de pasión, az Amores verdaderos, a La tempestad és a Lo que la vida me robó, bőven lehet tehát válogatni, aki pedig az utóbbi novelláért rajong, feltétlenül nézzen bele a Bűnös vágyakba is, hiszen a stáb, a stílus és a színészek nagy része is megegyezik. A kommentek között is rá- ill. le lehet beszélni egymást a sorozat újranézéséről, hajrá!

Entry filed under: Eseménynapló, Magyar hírek. Tags: .

A Macska: premier ma! “Yo no Creo en los Hombres” – a bosszú csinos fegyvere

7 hozzászólás Add your own

  • 1. momo  |  2014/08/20 - 00:15

    Én épp a múlt héten értem a Bűnös vágyak végére, azt azért hozzátenném, hogy az első vetítésnél, tehát 2 évvel ezelőtt kezdtem neki. Számomra nagy csalódás volt ez a sorozat, sokat vártam tőle. Angelique-t nagyon megszerettem a Teresában, ezért vágtam bele a Bűnös vágyakba. Kb. az első 20-30 részig láttam az összes részt, aztán azt vettem észre magamon, hogy unatkozom a sorozat nézése alatt és folyamatosan továbbhalogatom a sorozat következő epizódjának megnézését, mert van másik sorozat, ami ettől mérföldekkel jobb, érdekesebb. Egészen ez év júniusáig pihentettem a sorozatot, aztán újra nekikezdtem kb. minden 10-15. részt néztem meg onnantól kezdve, a többinek csak elolvastam a tartalmát. A sorozatban nagyon jól alakítja a gonoszt Sabine Moussier (Carmina), de a főszereplők szerintem eléggé semmilyenek az előző sorozataikhoz viszonyítva, és a sztori is nagyon lassan halad…

    Válasz
  • 2. Milibindi  |  2014/08/20 - 01:53

    Én nagyon szerettem a Bűnös vágyakat, annak ellenére, hogy főhősnőt alakító Angelique Boyert nem kedvelem . A gyilkosságok időnként sok volt nekem, de ezt leszámítva szerintem nagyon szerethető történet!

    Válasz
  • 3. suxel  |  2014/08/20 - 10:27

    Nem volt ez egy rossz sorozat, de túlságosan jó sem. Nem kellett volna 161 rész, elég lett volna 125 vagy kevesebb is belőle. Olyan volt, mint ha hullámvasúton ülnék, egyes részek nagyon ütősek voltak, míg más epizódokon szétuntam magam. Aki úgy döntött, hogy tekerve nézi a sorozatot, szerintem az döntött jól. A két fiúból, Zepedából és Tacherből szerintem hülyéket csináltak a végére, meg olyan ósdi volt a történet néhány helyen. Nesma nem tud eléggé modernizálni, s ez látszott a Lokelában is. A másik bejegyzés egyik kommentelőjével Kamarával kell egyetértenem, hogy Nesma mintha visszafejlődött volna. Annak ellenére, hogy a főhősök között sincs sok kémia, van benne valami szerethető, én élveztem sokszor, s még inkább a második részét, pedig az volt a nyújtás. Szerintem egy próbát megér, márcsak amiatt is, mert Blanca Guerra és Salvador Zerboni jeleneti valami szenzációsak, vagy éppen Rene Casados is elhozta nekünk az egyik legszerethetőbb kissé flúgos pap karaktert, Lupe atyát. A tekerést viszont javaslom továbbra is, mert Don Lucio, vagy Lolita-Braulio-Horacio jelenetei simán kihagyhatóak.

    Válasz
  • 4. kamara  |  2014/08/20 - 21:05

    Szerintem Nesma, csak azért kapta meg a főműsoridőt, mert a 2011-es mélyrepülés után a fejesek, kétségbeesetten próbáltak kitalálni valamit. Úgy lehettek vele, miért ne, elvégre ő még nem volt. De, csak az derült ki, hogy ha elég sokáig puhítják a nézőket, akkor, egy idő után, már bármit bevesznek, pusztán megszokásból. Ezzel egyenes arányban emelve a mutatókat is. Ami bőven elég, hogy a 21.00 órás sáv, továbbra is a posványban melegedjen.

    Válasz
  • 5. Devilrose  |  2014/08/20 - 22:54

    Momo véleményét osztom. Két éve nagyon nagy elánnal néztem, kb a negyvenedik részig. Abbahagytam. Néha néha belenéztem reggel hat körül az egyik csatornán való ismétlését, de elég is volt annyi. Unalmas. Van pár jó rész,de a nagy százaléka vontatott, fárasztó, sehová nem halad. Sokkal jobb lett volna, ha Zurita kapja a főszerepet, Zepeda-nak a kutya se hitte el, hogy csak pár évvel idősebb Boyernél. A kémia is nulla volt kettejük között.
    A Robónál Nesma a két egymással mellett bejáratott színészt választotta és a történet is jobb, szerintem fejlődött.
    Sergio Sendel lubickolt a szerepében, ahogy a többiek is.

    Válasz
  • 6. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2014/08/23 - 11:25

    Ez a sorozat tetszett nekem! Jó volt a hangulata!

    Válasz
  • 7. nefelejcs  |  2014/08/24 - 22:55

    Két éve még eredeti nyelven kezdtem nézni, a 30. rész környékéig jutottam. Aztán megérkezett szinkronosan, akkor újrakezdtem… és hol néztem, hol hosszú szüneteket tartottam. Idén nyár elején fejeztem be.
    Feleslegesen túl hosszú… rengeteg töltelékjelenet van benne, itt-ott logikai bukfencek, és hihetetlen baromságok (ld. Gabino a végén – nem akarok spoilerezni). Suxellel egyetértek, olyan, mint a hullámvasút, és tényleg a második fele az érdekesebb.
    Tacher és Moussier karakterei akasztottak ki nagyon a végére. Előbbi komplett idiótává változott, utóbbi pedig nekem már túl beteges.
    Ettől függetlenül valahogy mégis tetszett. Több színészt is megkedveltem (Boyert pl. itt láttam először – a sok bőgést leszámítva nekem semmi bajom vele), a környezet szép, és a zenei aláfestés is sokat adott a hangulatához.

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum