“Yo no Creo en los Hombres” – két új promó

2014/08/15 at 23:16 2 hozzászólás

– Életem legnagyobb hibája az volt, hogy szerelmes lettem…
– Kihasználják a szeretetünket…
– A legrosszabb énünket ébresztik fel bennünk…
– Egyedül a pénzem érdekli őket…
– És végül elérik, hogy nagyon egyedül érezd magad.
– Te hiszel bennük? Én nem hiszek a férfiakban.

Olyan férfit akarok, aki mellett megtalálom a helyemet!
– Mikor fogsz bemutatni a családodnak?
– Már megint ezzel jössz?
Aki mellettem van, mikor a legjobban szükségem van rá, aki igazán szeret!
– Nem minden férfi egyforma! Én tényleg szeretlek!
Te hiszel bennük?

Én nem hiszek a férfiakban – szeptember 1-től a Canal de las estrellason!

Bevallom, Adrianában látom a potenciált egy klasszikusan jó főhősnőre, vajon lehet ez az a szerep, amire ő és mi is évek óta várunk? Ennyiből még egyelőre nehéz ítélkezni, de Giselle González úgy érzem, a Para volver a amar realista vonalán fog tovább haladni (többek között Roberto Gómez Fernándezhez hasonlóan ő sem fogja engedni a színészeinek a súgógép használatát), amiből nem hiszem, hogy származhat rossz eredmény. Ti hogy vélitek?

Entry filed under: Videók. Tags: .

A Macska: még öt nap! Hírek – 2014. augusztus 16.

2 hozzászólás Add your own

  • 1. tibitoma  |  2014/08/15 - 23:31

    Tetszik, a főhősök is jók, Adriana gyönyörű és ő az, aki realistán tud előadni figurákat, bízom benne. Meg abban is, hogy hozzánk is eljut egy esetleges siker esetén.

    Már csak azt nem értem, hogy a Véu de Noiva című brazil sztorihoz hogy a fenébe tudták ezt a történetet hozzácsapni, mert sok kapcsolódási pont nincs, ráadásul a 91-es verzióban a főhősnő 30 évig csücsül börtönben, a Velo de noviában meg nincsen olyan nagy váltás a néhány látott részlet alapján.

    Egyébként hozzápasszintották vajon a kolumbiai rádiónovela cselekményét is?

    Válasz
  • 2. suxel  |  2014/08/15 - 23:56

    Nagyon jó promok, foleg a masodikban az tetszik, amikor megszurja az ujjat Adriana. Szerintem tokeletes a foszerepre. Sophie Alexander Katz es Estefania Villareal is nagyon bejonnek. Elobbi hiteles lesz Rosa Maria Bianchi lanyakent, utobbinal én a szoveget korabban felreertelmeztem, s villana karakternek soroltam be Estefaniat, de akkor nem lesz az. Pedig az arca adott hozza. Es persze Fabiola Guajardo is nagyon szep, nem csodalkozom, hogy Azela Robinson majd az o szepseget kivanja fegyverkent felhasznalni.

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum