A Macska: főcímdal (klip + magyar szöveg)

2014/08/09 at 17:29 15 hozzászólás

Tegnap került ki a netre Maite Perroni legújabb videóklipje, amely A Macska főcímdalából, a Vas a querer volverből készült, így nem is találhatnék jobb apropót, mint hogy én is elhozzam nektek a dalt letölthető formában, magyar szöveggel együtt. A klip számomra kicsit furcsa, hiszen a főszponzor, a Pantene nem csak hogy első feltöltője lehetett a klipnek, de elég sok önreklámot is nyomott bele, nem is beszélve Maite folyamatos hajdobálásáról. Ezen kívül bevallom, nekem még mindig kicsit erőltetettnek hat Maiténél ez az énekesnő-imidzs, amely nem elég erős ahhoz, hogy felérjen azokhoz a sztárokhoz, akiket imitálni akar (Pink, Britney, stb.), de abban is biztos vagyok, hogy ezeket a könnyed bachata-nótákat mindenki szívesen elhallgatja, köztük én is.

Magyar szöveg a tovább mögött!

LGborító

LETÖLTÖM!

MAITE PERRONI:
Majd egyszer visszatérsz

Elfelejtettél csókot adni, ha cserepes volt a szám,
Elfelejtetted megfogni a kezemet az utcán,
Elfelejtettél rám nézni csillogó szemeddel,
Úgy látszik, már nem is emlékezel…

De egy nap majd visszatérsz,
És láthatod, kinek a karjába kergettél,
Belefájdul majd a szíved, és láthatod,
Hogy mekkorát tévedtél!

(refrén:)
Hiszen én tényleg szerettelek,
Neked adtam mindenemet,
Én voltam, aki nap mint nap,
Csak azt nézte, hogy lehess boldogabb,
Vakon rád bíztam a lelkemet,
Feltétel nélkül szerettelek,
Neked adtam a szívemet,Hogy aztán elfelejtsd…
De majd meglátod, majd meglátod…
Vissza akarsz majd jönni!
De majd meglátod, majd meglátod…
Vissza akarsz majd jönni!

Elfelejtettél megölelni, mikor a lelkem fázott,
És megmenteni ebből a magányból,
Elfelejtetted, hogy azt ígérted, örökre velem leszel,
De úgy látszik, már nem is emlékezel…

De egy nap majd visszatérsz,
És láthatod, kinek a karjába kergettél,
Belefájdul majd a szíved, és láthatod,
Hogy mekkorát tévedtél!

(refr.)

Meglátod, majd meglátod…
Meglátod, majd meglátod…

(refr.)

Entry filed under: Magyar hírek, Zenetár.

Hírek – 2014. augusztus 8. A Macska: még öt nap!

15 hozzászólás Add your own

  • 1. tibitoma  |  2014/08/09 - 18:41

    “Ezen kívül bevallom, nekem még mindig kicsit erőltetettnek hat Maiténél ez az énekesnő-imidzs,” Dettó így vélem.

    A zene jó, de az előző televisás változat, a Por un Beso nekem ezerszer jobban tetszik (Gloria Estefantól, neki a hangjában olyan sok érzelem van).

    Lehet, hogy most utálni fogtok, de nekem Maite feje nem igazán jön be, (tény, hogy bájos), ráadásul a plasztműtétek nagy ellenzője is vagyok, ha túlzásba viszik, de pont ő az, akinek kellene a kemény állán és az orrán tompítani egy picit.

    Válasz
  • 2. laci70  |  2014/08/09 - 21:34

    Nekem ez a csaj semmilyen szempontból nem jön be, sem mint énekes, sem mint színész. Vannak nála jobbak is…

    Válasz
  • 3. Devilrose  |  2014/08/09 - 22:22

    A dal jól sikerült, de ez a klip nagyon olcsó. Durva sampon reklám böki ki a szememet, aztán meg az a tütüs tánci tánci…ezt a klipet nem gondolták át.
    Én se kedvelem őt, többek között azért nem, mert 31 évesen még mindig ezt a bamba szűzlány style-t hozza…komolyan úgy véli, hogy beveszik? A paparazzi képeken meg egymás után szívja a cigit..hm, milyen finom illata lehet közelről a hajának, bőrének. 😀
    Az énekléssel még több rajongót szerez, még ha az egész olyan suta és erőltetett. Legyen szó az éneklésről vagy a színészetről.

    Válasz
  • 4. suxel  |  2014/08/09 - 23:44

    Szerintem elég langyos a dallamvilág. És örülök, hogy nem értek mindent a szövegből, mert belegondolva, hogy pl az első sort magyarul hallanám alatta: Elfelejtettél csókot adni, ha cserepes volt a szám, –> kirázna a hideg és elkapcsolnék, mert ez nekem nagyon nyálas.

    Válasz
  • 5. Emma  |  2014/08/10 - 13:06

    Nekem is az volt a véleményem Maite-ről, hogy gyenge a hangja és élőben nem is túl jó (régi RBD-koncertek alapján), de az albuma tetszik, meg ez a dal is, hülye a szöveg, de spanyolul jól hangzik:)
    A klip nekem se tetszett eleinte, de most már igen…A Pantene-cucc kicsit sok valóban, nem is illik bele, de értelmezhető ez valahogy úgy is, hogy ott egy sztár, aki az eseményen csillog-villog, de a többi megjelenése a valódi arcát, arcait mutatja: a díva, a laza és egyszerű csaj, a lázadó…amik mind-mind benne vannak szinte minden emberben, még a sztárban is, aki az elején csillog-villog, de a végén megpróbál kitörni – viszont sztárként már nem tud teljesen a régi, észrevétlen énjéhez visszatérni, mert onnan már nincs visszaút, a sztárra már mindig odafigyelnek. Nekem ezt mutatja az, hogy elesik és nem tud elmenekülni az eseményről.
    Legalábbis nekem ez az értelmezésem a videóról, és szerintem a legjobb videók közt ott van, a pop műfajon belül mindenképpen.
    A hangja is jól szól a dalban, nem olyan gyengécske, mint a többiben.
    Az meg különösen tetszik, hogy a zenéjében van latinos hangzásvilág, ez a dal is olyan bachata-szerű. Szóval nem csak a tipikus latinos szenvedélyes hangzás van benne, hanem a helyi kvázi népzenei műfajokat képviseli 🙂

    Válasz
  • 6. Zsuzsi  |  2014/08/10 - 16:54

    Nekem nagyon tettszik a dal is a klip is, szerintem meg nagyon jó hangja van, mindenki szeretne ha nem is ilyen de jó hanggal megáldott lenni. Tu y yo száma nagyon bejön és Vas a querer volver-t is a kezdetek óta hallgatom és szeretem. Szinésznőként és énekesnőnek egyarant tehetséges számomra.

    Válasz
    • 7. Milibindi  |  2014/08/12 - 23:53

      Ezt nézd ! Pantene reklám Tu y Yo más szöeggel Pantene y Yo nem semmi 😀

  • 8. Milibindi  |  2014/08/10 - 21:34

    Szerintem egész jó hangja van Maiténak. Jó nem egy Rost Andrea , de ehhez zenei stílushoz pont megfelelő a hangja. Élőben nem tudom milyen még nem láttam, de pl. Natalia Oreiro a koncert felvételen élőben harmat gyenge , amit adtak tv-ben. Meg sem közelíti a CD-st.
    Egyetértek, azzal, hogy spanyolul jól hangzik a szöveg 🙂 Magyarul hát , elég érdekesen hangzik több helyen is . Pedig tetszeni szoktak a szövegek magyarra fordítva, de ez nekem sem jön be 🙂 Én szeretem az érzelmes szövegeket, akkor is, ha túlzottan az, de ez valahogy nekem sem jön be. Tetszik a dal, de valószínűleg , ha magyarul hallanám én is úgy lennék vele,mint Suxel!
    A klip van, ami tetszik benne, van ami nem. Az a hajdobálás elég zavaró, csoda, hogy Maite nem szédült el tőle 🙂

    Válasz
    • 9. Emma  |  2014/08/10 - 23:13

      Tényleg, főleg ha elgondoljuk, hányszor kellett hajat dobálnia a forgatás során, hogy megfelelően repüljön és még a Pantene-szlogen ‘want that hair’-feeling is megmaradjon és ne kócolódjon össze 🙂

  • 10. Tomi  |  2014/08/11 - 14:11

    Szerintem nem olyan rossz ez,a hangja kifejezetten jó ebben a dalban jól áll neki nem erőtlen nekem ez most tetszik.A szöveg magyarul viszont érdekes:)Maite szerintem egy nagyon szép nő,nem gondolom hogy át kellene szabatnia magát jó nagy hülyeség lenne.. de ízlések és pofonok,sokan szeretnének így kinézni ,,31 évesen 26-nál sokan nem nézik többnek.Ha szeret énekelni tegye nem rossz a hangja hogy abba kellene hagynia,szerintem fejlődött is ezen a téren.Nem a kedvenc színésznőm,de elég népszerű lett buta lenne ezt nem kihasználni minden téren…:)Kíváncsian várom a Macskát…

    Válasz
  • 11. Milibindi  |  2014/08/12 - 00:28

    Na már le is tiltották :S :S

    Válasz
  • 12. DarkAngel  |  2014/08/12 - 14:26

    A Pantene hivatalos oldalárol leszedték, mert Maite rakta fel a hivatalos YouTube oldalára: https://www.youtube.com/watch?v=wXyQbHfdPqw

    Válasz
  • 13. Zsuzsy93  |  2014/08/14 - 21:12

    Nagyon kellemes hangja van és nekem tetszik. Maite így jó ahogy van és nem kell plasztikáztatnia semmit. Fiatalabbnak néz ki, ezért jól teszi, ha kihasználja.

    Válasz
  • 14. kriszti  |  2015/03/11 - 17:26

    imadlak maite perroni 🙂

    Válasz
  • 15. Orbán Barbara Georgina  |  2016/10/11 - 17:22

    Igy magyarul nem a legjobb! inkább ugy jó ahogy rendesen van a főcimdal!!!!

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum