Hírblog menni Ask.fm – újra lehet kérdezni!

2014/08/06 at 10:53 6 hozzászólás

AskFMLogoAhogy már jeleztem korábban is, pár héttel ezelőtt az eddigi Kérdezz-felelek oldal jobblétre szenderült, de a tudásszomjotok továbbra sem csillapodott, így a nagy igényre való tekintettel tovább folytatódik a kérdezősdi, ezentúl a hírhedt Ask.fm oldalon, amelynek ugyan már tisztában vagyok a maga sötét oldalával, de bízom benne, hogy az előző helyünkhöz hasonlóan sok, adott esetben mások számára is érdekes kérdést tesztek majd fel.

Az előző oldalt nem törlöm, szabadon visszakereshető továbbra is, de ezentúl ott már nem tudok válaszolni semmilyen új kérdésre.

Az új oldal tehát: http://ask.fm/TelevisaHirblog

Nagyon fontos, hogy a szabályzat nem változik, tehát ami a régi oldalon érvényes volt, azt kérlek, az új helyen is tartsátok be. A biztonság kedvéért a tovább után bemásolom, ha valaki esetleg szeretné újra átolvasni.

Várom tehát újra is a kérdéseiteket, a türelmet pedig ezúton is köszi!

SZABÁLYZAT

  • A magánéleti jellegű és nem a telenovellákhoz kapcsolódó kérdéseket törlöm.
  • A kérdéseitekre általában 1-2 napon belül válaszolok annak fényében, hogy mikor jut rá időm, így felesleges ugyanazt a kérdést gyors egymásutánban többször is feltenni, ez a válaszadást nem gyorsítja fel.
  • A kérdésekben tilos reklámokat, telenovellákhoz nem kapcsolódó linkeket elhelyezni, ezeket válaszadás nélkül törlöm.
  • Tudom, hogy sokszor nehéz elkülöníteni a kérdést a véleményformálástól, de kérlek titeket, a Kérdezz-felelekben szorítkozzatok a kérdésekre, a szubjektív gondolatokat inkább kommentekben várom a Televisa Hírblogon. Ez alól kivételt képeznek azok a hozzászólások, amikor valamelyik korábbi kérdésre szeretnétek reagálni, esetleg azt valamilyen információval kiegészíteni.
  • Továbbra is érvényes a szabály, hogy ha a kérdés premier-novellára vonatkozó spoilert tartalmaz, azt válaszadás nélkül törlöm.
  • Népszerű téma a zenefelismerős kérdés, amit személy szerint nagyon szeretek, de kérlek titeket, az ilyen témájú kérdéseket mindig illusztráljátok pontos videórészlettel és időponttal, ahol a zene megszólal, mert sajnos nincs időm minden egyes részletnek külön utánanézni. Az instrumentális zenékkel továbbra sem tudok mit kezdeni, mivel a szöveg alapján szoktam beazonosítani a dalokat.
  • Szeretnélek megkérni titeket, hogy a sorozatokkal illetve színészekkel kapcsolatos alapvető információkra (születési év, eredeti név, családi kapcsolatok, sorozat esetében részek száma, szereplők, történet) csak akkor kérdezzetek rá, ha abszolút bizonytalanok vagytok a dologban, ugyanis ezek a lényegi információk általában komolyabb nyelvtudás nélkül is pár kattintással kikereshetők a google-ből.

Entry filed under: Egyéb.

Hírek – 2014. július 25. “Yo no Creo en los Hombres” – az első teaser

6 hozzászólás Add your own

  • 1. realmadrid  |  2014/08/06 - 12:49

    ok lehet én vagyok a béna de isten bizony nem tudtam elküldeni a kérdést… regisztrált vagyok az oldalon, bejelentkeztem, megírtam a kérdést,rányomok a küldésre de beugrik egy kék oldal a regisztrálj kérdez és válaszolj oldal most akkor mi van elküldte a kérdésem vagy nem?

    Válasz
  • 2. Mónika  |  2014/08/06 - 20:44

    Miért nem tudok regisztrálni? Mindig vusszadob. A régebbi kérdéseket hol lehet elolvasni?

    Válasz
    • 3. Mónika  |  2014/08/06 - 23:53

      Most már sikerült regisztrálni. Miért nem látom a többi kérdést?

  • 4. suxel  |  2014/08/07 - 00:12

    Nekem mukodik. 😉

    Válasz
    • 5. Mónika  |  2014/08/07 - 10:35

      Most már nekem is, csak nem tudtam, hogy smeddig Marco nem válaszol egy kérdésre sem, addig nem látszódik. Kérdezni is tudtam. Bocsánat, hogy ennyiszer írok, nem tudtam, hogy mi a gond. Még regisztrálni sem kell. Most is úgy olvastam és írni id lehet.

  • 6. realmadrid  |  2014/08/07 - 12:44

    okés már nekem is mükszik csak valószínűleg béna voltam (nálam nem meglepő) 😀

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum