A Macska – augusztus 18-tól a tv2-n!

2014/08/06 at 12:07 25 hozzászólás

LaGatapromov1

A hír igaz, augusztus 18-tól, vagyis a vártnál jóval korábban megismerhetitek Maite Perroni és Daniel Arenas új sikersorozatát, a tv2 ugyanis okos marketingfogással a Maricruz befejező részeivel felezett idősávban, közvetlenül a Tények előtt, 17:30-kor mutatja majd be a La gatát, melyet itthon A Macska címmel fognak vetíteni. A sorozat magán viseli a tipikus rózsanovellák összes jegyét, így aki a producer korábbi sorozatait kedvelte, most sem fog csalódni, az Árva angyal és a Maricruz sztárjainak jelenléte pedig plusz garancia a sikerre (noha nem kell félni, nem Marichuy és Octavio lesz a karaktereik neve). Maitén és Danielen kívül olyan húzónevek gondoskodnak a szórakozásról, mint Laura Zapata, Manuel Ojeda, Erika Buenfil, Jorge Poza, Mónika Sánchez és Leticia Perdigón. A sorozat kedvcsináló trailerét a tovább mögött találjátok!

Entry filed under: Eseménynapló, Magyar hírek. Tags: .

Hírek – 2014. augusztus 6. A vihar – augusztus 19-től az RTL+-on!

25 hozzászólás Add your own

  • 1. Cili  |  2014/08/06 - 13:01

    SZUPER hír! Nagyon klassz a promó kép és a magyar logó. Lenne 1 nagy kérésem! Fel tudnád tölteni a vetítés napján Maricruz mentesen? Nagyon megfogott ez a promó kép, és nagy örömöt okoznál vele.

    Válasz
    • 2. MarcoPolo  |  2014/08/06 - 13:37

      Szia Cili! Persze, örülök, hogy tetszett! 🙂

  • 3. Amiga  |  2014/08/06 - 13:02

    Borítékolható volt,hogy a TV2 le fog csapni a La gatára is.

    Válasz
  • 4. tibitoma  |  2014/08/06 - 13:18

    Marco, légy szíves, ha lesz időd, írd már meg nekem, hogy milyen másik La gatás szériából vettek át szálakat ehhez, mert akkor felraknám a Wikibe. Az fix, hogy két dominánsabb storyline-t átvettek a Rubí Rebeldéből.

    Válasz
    • 5. MarcoPolo  |  2014/08/06 - 13:35

      Jelenleg a La fiera szálait használják (baleset, megjavuló anyós), a Cara suciát elvileg végül nem vették bele.

    • 6. tibitoma  |  2014/08/06 - 13:37

      Muchas gracias!

  • 7. tibitoma  |  2014/08/06 - 13:19

    Ja! A logo kurva jó lett. Érdekes, hogy a promókhoz nem nagyon használnak magyarosított logókat, pedig jól mutatna, s nem csak ezekhez, hanem a cortinillákhoz is, amelyket sajnos általában kivágnak itthon, pedig ezerszer egységesebb lenne tőlük egy random telenovella random epizódja.

    Válasz
    • 8. Santiago Contreras  |  2014/08/06 - 15:31

      Sosem értettem, miért vágják ki a cortinillákat. Ráadásul nem is diszkréten csinalják, átvezetve, hanem bumm, hirtelen, egyik pillanatban még megy a feszültséget fokozó és elengedhetetlen incidental a háttérben, a másikban meg már teljesen máshol vagyunk a kivágott cortinilla és sorozatlogó után.

      Bár ez lehet csak engem zavar.

    • 9. suxel  |  2014/08/06 - 15:52

      Ugyanugy zavar engem is. Csodalkoztam hogy a la patronaban meghagytak oket. A bunos vagyak elejen meg volt is elvetve.egy-ketto utana mindenhol kiszedtek belole.

    • 10. MarcoPolo  |  2014/08/06 - 17:02

      Úgy rémlik, az Abismóban az első részekben direkt rámentek arra, hogy a jelenetek már elkezdődtek lassítva a háttérben, amíg az előtérben ott volt a logó, szóval kénytelenek voltak bennhagyni.

    • 11. tibitoma  |  2014/08/06 - 19:08

      Engem is zavar a cortinillák hiánya, főleg azért, mert külföldön általában két cortinilla közt van reklám, nálunk meg nem feltétlenül ott. Hú ezt nehéz elmagyarázni. Szóval: adott egy jelenet (és egy mini cliffhanger), amit egy (kettő) függönyöcske szakít meg. A cortinilla előtt két szereplő beszélget, állnak, meglepett arcok, az idősebb bejelenti: “Én vagyok az igazi anyád”, mindkettőnek van egy speciális testtartása. Jön a cortinilla és a reklám. A jelenet folytatásában már csak HASONLÓ pózban állnak, aztán az idősebb nő még egyszer elmondja: “Én vagyok az édesanyád” (ráadásul nem is pont ugyanazokkal a szavakkal adja elő, ahogy a függönyöcske/reklám előtt). No az ezekhez hasonló jelenetekben nagyon-nagyon zavaró a hiánya ezeknek az elválasztó klipecskéknek, olyan, mintha hirtelen ugrana a film egy megakadás után.

    • 12. Santiago Contreras  |  2014/08/06 - 19:34

      Amit nem tudok, az az, hogy a csatorna vágja-e ki ezeket, vagy eleve így kapják? Illetve hogy a szinkronstúdióban szinkronizáláskor már eleve a megvágott, cortinilla-mentes tekercseket szinkronizálják-e, vagy a “megnyesés” csak ezután következik?

  • 13. Nóra  |  2014/08/07 - 09:58

    Szerintem a csatorna vágja ki őket, mert még ezzel is időt akarnak spórolni, meg nálunk máskor van reklámszünet, mint Mexikóban.

    De vannak kivételek is: La patrona, Dél királynője, El talisman, ezeknél nem vagdostak.
    A TV2 mindig kivágja, a Story is csak a Lqnpa-nál volt az elején még kb 20 rész, aztán kivágták, mikor képarányt is váltottak.
    A Zona Romantica mindig meghagyta, persze ott is volt kivétel, pl. a Kedves ellenségnél soha nem láttam cortinillát.

    Én azt is utálom, hogy lehagyják a végefőcímet.

    Válasz
    • 14. Nóra  |  2014/08/07 - 10:01

      Egyet kihagytam: Utolsó vérig, ott is mindig volt corti, pár napja lett vége az Rtl2-ön.

    • 15. Santiago Contreras  |  2014/08/07 - 16:40

      Viszont most ahogy belenézek a La Patronába, piros pontot adok az RTL Klubnak, ugyanis nem csak hogy meghagyták a cortinillákat, DE ODA IS TESZIK BE A REKLÁMOKAT! Fejlődünk. Már csak a TV2-nek kellene észbe kapnia

    • 16. Réka  |  2014/08/08 - 00:19

      Sajnos a TV2 nem csak a cortinillákat vágja ki…én elkezdtem nézni az Amores Verdaderost spanyolul az interneten és azt vettem észre, hogy mi nálunk kivágnak belőle jeleneteket! 😦

  • 17. Santiago Contreras  |  2014/08/07 - 14:55

    Egyetlenegy alkalmat láttam eddig, hogy a TV2 ne vágta volna ki a cortinillát, és az itt volt:

    Árva angyal – 155. rész

    9:00-nál

    Válasz
  • 18. Eszter  |  2014/08/07 - 15:18

    Hú .. nagyon jó a magyar logó, sokkal jobb lett mint a spanyol szerintem ! 🙂

    Válasz
  • 19. Gigi  |  2014/08/07 - 19:32

    Arra számítottam, hogy majd a Maricruz befejeztével érkezik, de ez nagyon jó! és örülök, hogy az eredeti címet fordították le, és nem vmi egészen mást kapott

    Válasz
  • 20. Viktor  |  2014/08/07 - 19:54

    Szerintetek kik lesznek a szinkronhangok?Maite-nak rem Molnár Ilona lesz,Arenasnak meg Szabó Máté vagy Posta Viktor!!Tik kinek örülnétek?

    Válasz
    • 21. Milibindi  |  2014/08/07 - 22:09

      Maite szerintem tuti Molnár Ilona lesz.! Talán Daniel is Szabó Máté, de erre nem merem mondani , hogy tuti!

    • 22. Amiga  |  2014/08/08 - 09:11

      Maiténak nagy valószínűséggel Molnár Ilona lesz,és szerintem Daniel magyarhanjának is meghagyják Szabó Mátét.

  • 23. Regina  |  2014/08/07 - 22:26

    Íme a macska első ajánlója: http://tv2.hu/szorakozas/tv2_ajanlo/155755_a_macska_-_augusztus_18-tol_minden_hetkoznap_a_tv2-n.html

    Sajnosa szinkronhangok nem derülnek ki, de szerintem jól sikerült!

    Válasz
    • 24. suxel  |  2014/08/07 - 22:48

      Most volt.a tv-ben is a promoszovege nagyon “egyedi”.

  • 25. tibitoma  |  2014/08/07 - 23:58

    LOL! A videó alatt közzétett szöveg majdnem ugyanaz, amit a Wikire írtam pár hónapja.

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum