“Hasta el Fin del Mundo” – trailer + még több promó

2014/07/25 at 09:23 12 hozzászólás

A héten megvolt az Hasta el fin del mundo prezentációja is a fenti trailerrel együtt, bennem pedig ellentétes érzések kavarognak, ugyanis akárhogy is fel voltam arra készülve, hogy ez a novella nem fog engem érdekelni, Nicandro nagyon értheti a dolgát, mert a kedvcsináló alapján simán belenéznék a sorozatba. Lehet, hogy csak a láthatóan magas költségvetés teszi, de a produkcióra nem lehet panasz, a csokis-autóversenyzős tematikát nagyon jól lekövetik, és a sztori is sok olyan szállal szolgál, amik ugyan sablonosnak tűnhetnek, de egy-két jó alakítással emlékezetessé lehet őket tenni (a középső testvér, a színésznői ambíciókat dédelgető Alexa szála például, akiben a család csak a csokipromózásra felhasználható csini pofikát látja, a receptlopásos szál, Mariana Seoane karaktere, aki kivételesen nem a főhősbe, hanem a főgonoszba lesz belebolondulva, stb.). Amellett persze nem tudok elmenni szó nélkül, hogy Claudia Álvarez és Aleida Núñez szemhéjára a festéket egy betonkeverővel vihették fel, amitől inkább tűnnek közönséges útszéli prostinak, mint hamvas menyecskéknek.

Itt már csak tényleg az adaptáció és a sztori pörgőssége lehet az egyedüli banánhéj, amin el lehet csúszni, na meg a kémia Pedro Fernández és Marjorie de Sousa között, ugyanis azt továbbra is nehezen hiszem el, hogy ez a lökött sofőr kelti fel Marjorie karótnyelt karakterében a buja szenvedélyt, mint az eredetiben. Látszik, hogy rágyúrtak arra is, hogy Chava szállítsa a humorfaktort, ami akár jól is elsülhet, de én már tényleg nem merek tippelni.

A tovább után megnézhetitek azokat a promókat, amiket eddig még nem raktam ki, érdemes bekészíteni előre egy csík Milkát, biztos, ami biztos.

Van, amikor felforrósodik a helyzet:
– A dolgod az, hogy elvedd feleségül és utána csődbe juttasd a céget!
– Azt mondtam, nem!
– Írd alá, vagy különben elveszted a gyárat!
– Ereszd el! Nincs egyedül!
– Köszönöm, Salvador.
– Szolgálatára, kisasszony!

Vannak erős ízek:
– Nagyi!
– A szakácsnő a nagyanyja? Nem számít, így is szeretem!
– És ha kiderülnek a múltam titkai?
– Mit szólnának a lányai?
– Híres színésznő vagyok, és neked továbbra is támogatnod kell!
– Alexa, hallgass meg, kérlek!

Van, akinek a titkos receptje a lopás:
– Sosem tudják meg, honnan szereztem ezt a receptet!
-Tüntesd el azokat a nyomorultakat a lakótelepről!
Másoknak az, hogy sosem adják fel:
– Amíg összetartunk, senki sem dobhat ki innen!
– Miért nem tudlak kiverni a fejemből?
Ez a történet elvisz téged a világ végére!

Ők elvisznek téged a világ végére is…
(Jade Fraser, Aleida Núñez, Claudia Álvarez, Marjorie de Sousa, Mariana Seoane, Ximena Herrera, Mariana van Rankin)

Entry filed under: Premier hírek, Videók. Tags: .

“Lo que la Vida me Robó” – vasárnap itt a vég Hírek – 2014. július 25.

12 hozzászólás Add your own

  • 1. Devilrose  |  2014/07/25 - 11:21

    Kb ugyanazok a buta karakterek, ostoba párbeszédekkel és vicceskedő monológokkal, mint az Amor Verdaderosban.
    Marjorie de Sousa-nak olyan kiábrándítóan nulla színésznő. Gondolom sikeres lesz, de számomra az egyetlen jó karakter Julian Gilé.
    Mariana Seoane a La tempestadban is a főgonoszért volt oda.

    Válasz
    • 2. nota  |  2014/07/25 - 18:29

      Számomra is Julian Gil a legvonzóbb karakter az egészben. Egyébként is bírom a pasit, nagyon jó a genya szerepekben. Pedro Fernandez számomra a vicc kategória, egy komikus telenovella főszerepében elmenne, de itt!? Ahol ő a romantikus főhős, a sorozat bikája, hát nem tudom, hogy igazából érdekel-e. A válaszom, az, hogy nem. Ronda és a legkevésbé sem tud ebben a karakterben megfogni. Ennek ellenére lehet, hogy mindenben tévedek, és ő lesz a legjobb főhős 2014-ben, de ezt nem hinném.

    • 3. mandi26  |  2014/07/26 - 12:57

      fúúúú ezt akartam írni az egyetlen jó ebben a soriban Julian Gil még az előzetest is átpörgettem mi lesz akkor a sorival??? tök sablonos, béna és unalmas a főszereplőktől így együtt látva őket előre kiráz a hideg hogy lehetett ezeket párba rakni :O Marjorie pedig nekem kicsit Paula és Paulinás abban is Paulina a hős aki vért izzad a gyárért…. hát nem tudom egyszer talán bele nézek de most először vagyok úgy hogy még az esélyt sem adom meg nekik 😦

  • 4. Ate  |  2014/07/25 - 11:43

    Én is kb. úgy voltam vele, mint Marco. Nagyon ijesztő páros első körben. De valószínűleg bele fogok nézni.
    Annak, h. Marjorie pozitív szereplő lesz, kifejezetten örülök. Nem bírom, amikor egy színész megül az egyik oldalon. Lásd Jessy Coch v. Sabine Moussier.

    Válasz
    • 5. nota  |  2014/07/26 - 18:23

      Igazad van, nagy hülyeség ha egy színészt besorolnak, hogy ez most nagyon jó vipera, vagy genya, vagy negatív szereplő, bármi is legyen az amit játszik éppen aktuálisan. Szerintem Marjorie-vel nem ez a baj, illetve vele nincsen semmi baj, de Pedro Fernandezzel, mint szerelmespár, hát huhh!!!

  • 6. suxel  |  2014/07/25 - 22:34

    Ezek az argentin alapanyagok nem az én konyhamba valoak. 🙂

    Válasz
  • 7. Milibindi  |  2014/07/26 - 16:39

    Háát én sem tudom. A főszereplő páros nem úgy tűnik, mint akik között jó a kémia. Valahogy Marjorie sem tűnik főhősnő típusnak a promók alapján, (de ebben tévedhetek azért) Abban egyetértek Atéval, hogy nem jó, ha beskatulyáznak egy színészt.
    Ahogy előttem írták, Mariana karaktere a La Tempestadban is a főgonoszért volt oda.

    Válasz
  • 8. Nóra  |  2014/07/26 - 20:18

    Ez a sorozat hangulatra emlékeztet a PEAM-ra. A főszereplőnő külsőre tiszta Alma / Blanca Soto. Elég vígjátékosnak tűnik…első ránézésre szimpatikusabb, mint a Peam vagy az AV. Nekem nincs gondom a főszereplő párossal, már unom a szépfiukat 😀

    Válasz
    • 9. Milibindi  |  2014/07/27 - 21:21

      Tényleg Blanca Soto szerű külsőt csináltak neki

  • 10. nota  |  2014/07/27 - 07:37

    Ezzel csak az a baj, hogy nem ez a komikus sáv. Az a 20 vagy másképpen, az este 8 órás időpont. Ez lenne ugyebár a fő-fő sorozat a napi palettán. Én egyébként egyáltalán nem unom a szépfiúkat, nagyon jó őket nézegetni. 🙂

    Válasz
    • 11. laci70  |  2014/07/27 - 13:55

      Hát még a szép lányokat!!! 😀

    • 12. Milibindi  |  2014/07/27 - 21:19

      Én sem unom a szépfiúkat ! Én is szeretem őket nézegetni a telenovellákban 😀 😀 🙂

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum