Új szinkronnal indul ma a Kedves ellenség

2014/07/16 at 09:52 10 hozzászólás

QEpromo22014

Sokan megörültetek, mikor kiderült, hogy a Story5 újra műsorra tűzi az egyik legaranyosabb televisás novellát, a Querida enemigát, melyet annak idején a Zone Romanticán is sokan megszerettek. A jelek szerint azonban vagy nem sikerült megegyezni utóbbi csatornával az eredeti magyar hangsáv használatáról, vagy a Story szeretett volna mindenképp új magyar hangokat: a lényeg az, hogy a Syncton Stúdiót kérték fel, hogy új szinkront vegyenek fel a novellához.

Ma délután 15:00-kor ti is megbizonyosodhattok felőle, hogy jó döntés volt-e. Jöhetnek a vélemények! 

Entry filed under: Eseménynapló, Magyar hírek. Tags: .

Lucero is a Telemundóhoz igazolt “Hasta el Fin del Mundo” – és te hogy állsz?

10 hozzászólás Add your own

  • 1. rent25  |  2014/07/16 - 10:07

    Most meglepődtem, hiszen az ajánlókban a régi ZR-es szinkron volt hallható!

    Válasz
    • 2. tibitoma  |  2014/07/16 - 10:34

      Lehet, hogy a főbb szinkronhangokat megtartották?

  • 3. Amiga  |  2014/07/16 - 16:54

    Van már szinkronhang,akiket meghagytak.Lorena magyarhangja maradt Vadász Bea,Sara magyarhangjának is meghagyták Molnár Ilonát,és ha jól figyeltem Zulema magyarhangja is maradt ugyanaz.

    Válasz
    • 4. Amiga  |  2014/07/16 - 16:55

      *pár szinkronhang

  • 5. Máté  |  2014/07/16 - 16:57

    Valaki leírná a főbb szinkronhangokat? Köszönöm 🙂

    Válasz
    • 6. Amiga  |  2014/07/17 - 19:01

      Nem mindenkinek tudom még a magyarhangját,de akik biztosak:

      -Lorena-Vadász Bea
      -Sara-Molnár Ilona
      -Barbara-Töreti Tünde
      -Paula-Orosz Anna
      -Diana-Mezei Kitty

    • 7. Marcsi  |  2014/07/17 - 21:29

      Jézusom Diana Mezei Kitty hangjával o___o

  • 8. Nóra  |  2014/07/17 - 22:13

    Van pár új hang…amit én eddig hallottam, az nem a legjobb. Még szerencse, hogy a főszereplőké megmaradt…

    Válasz
  • 9. suxel  |  2014/07/17 - 22:30

    Hát belehallgattam én is..nekem tetszenek a cserék, bár Luz Elena Gonzalezt nem hallottam, s ott én is úgy gondolom, hogy Kiss Erika mindenképp jobb volt Mezei Kitty helyett, de annak örülök, hogy Hortensia hangja más lett. Annyit tudok róla, hogy ő adta a hangját Yolanda Cianinak az Angelában. Főcímet még nem hallottam, hogy +ban többet belőjek.

    Válasz
  • 10. V  |  2015/04/12 - 11:52

    sztem a dianának sokkal jobb a Mezei Kitti, Kiss Erika öreg volt sztem hozzá. Meg azt már megszokhattuk Victoria Ruffo hangjaként.

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum