Rabok és szeretők – soundtrack + dalszövegek magyarul

2014/06/12 at 08:30 7 hozzászólás

AVsoundtrack

Az Amores verdaderos itthon is sok rajongót szerzett már a puszta zenéjével, nem csoda, hiszen elhangzik a sorozatban egy-két nagyon ütős dal, elég csak az olyan nemzetközi hírű előadókra gondolni, mint a spanyol Alejandro Sanz vagy Malú, de képviselteti magát a soundtracken Eiza González és Lisardo is, valamint Suzet Villalobos vagy a salsa-énekes Alberto Barros, de találtok rajta egy különleges portugál nyelvű duettet is, amelyet Alejandro Sanz a brazil Ivete Sangalóval ad elő. A tovább után megtaláljátok a letöltési linket és a tracklistát is, valamint a sorozat három emblematikus dalának videoklipjét és magyar dalszövegét is! Jó zenehallgatást!

Tracklista:
01. Alejandro Sanz: No me compares (főcímdal)
02. Malú: Ahora tú (Victoria és Arriaga dala)
03. Marconi & Eiza González: Me puedes pedir lo que sea (Nikki és Guzmán dala)
04. Suzet Villalobos: El amor no es perfecto (Nikki és Guzmán dala)
05. Lisardo: Loco por ti (Victoria és Carlos dala)
06. Alberto Barros: De punta en punta (Beatriz és Salsero dala)
07. Alejandro Sanz & Ivete Sangalo: Não me compares (a főcímdal duettben, portugálul)

LETÖLTÖM!

Én ezeket a dalokat találtam, de ha valaki kedvet érez, hogy kiegészítse, a kommentekben örömmel fogadjuk a linkeket! Most pedig jöjjenek a videók és a dalszövegek!

Alejandro Sanz – No me compares (Ne hasonlíts máshoz)

Most, hogy nyikorognak a hintaszék lábai,
És a tévé tele van hóval,
Most, hogy esik az eső a szobában, és elalszanak
A gyertyák az égen, amik eddig rám ragyogtak,

Most, hogy felteszek pár lassú dalt,
Amikből árad a szerelem,
És a világ – ring, ring! – felébred,
Most, hogy vad csönd mennydörög,
Ilyenkor az ember feszülten felköhög.

Most, hogy végre van rá időnk,
A düh mögül egymásra nézhetünk,
Most megmutathatom, honnan jövök,
És hogy a motorom hol törött.

Most, hogy megleltem a kikötőmet,
Most, hogy látom a vad kétségedet,
Most megmutathatom, honnan érkezem,
És hogy valójában miből is van a szívem.

Én vagyok a levegő,
Ami megszárította a bőröd, édesem,
Én vagyok az utca,
Ahol azt a másikat megismerted.

Ne hasonlíts hozzá,
Egy ecseten szálltam le a földre érted,
Nincs bocsánat,
Mert én nem hasonlítok rá.
Sem rá, sem senki másra…

Most, hogy a macskák ugranak a maradékért,
Te is egy szomorú dalt nyávogsz,
Most, hogy kifogytál a szavakból,
Akkora szenvedéllyel hasonlítgatsz!

Most már félelem nélkül nézhetlek
a visszapillantó tükrében,
Most megmutathatom, honnan érkezem,
És hogy milyen sebeket ejtett rajtam a szerelem.

Nem akarok több mellébeszélést,
Csak egy nyugodt beszélgetést,
Ha akarod, elmesélem, miért szeretlek,
És ha akarod, azt is, hogy miért nem.

Én vagyok a levegő,
Ami megszárította a bőröd, édesem,
Én vagyok az utca,
Ahol azt a másikat megismerted.

Ne hasonlíts hozzá,
Egy ecseten szálltam le a földre érted,
Nincs bocsánat,
Mert én nem hasonlítok rá.
Sem rá, sem senki másra,

Bárcsak valaki felszárítana a bőrödről, édesem,
Bár kihúznának minket egymásból,
Bár kitörölnének az agyamból,
Bár ne beszélnél hozzám,
Bárcsak valaki felszárítana a bőrödről,
Bár kihúznának minek egymásból.
Én vagyok a lelked, te az én levegőm.

Ne hasonlíts hozzá!

Válasszanak csak szét, ha tudnak,
Válasszanak csak szét, próbálják csak meg,
Válasszanak csak szét, próbálják csak meg,
Én vagyok a lelked, te az én boldogságom.
Válasszanak csak szét, ha tudnak,
Válasszanak csak szét, próbálják csak meg,
Válasszanak csak szét, próbálják csak meg,
Én vagyok a lelked, te az én boldogságom.

 

Marconi & Eiza González – Kérhetsz tőlem bármit
(Me puedes pedir lo que sea)

Kérhetsz tőlem bármit,
Hogy lopjak egy másodpercet,
Amíg tart a telihold.
Kérhetsz tőlem bármit,
Hogy bújjunk el, ne hagyjunk nyomot,
És senki se lásson.
Kérheted tőlem, hogy halmozzon el csókokkal az eső,
És áztasson el téged,
Kérheted, hogy töltsem meg a világod
Igaz szerelemmel.

De sose kérd tőlem, hogy elhagyjalak,
Hogy többé ne szeresselek, hogy magamtól elszakítsalak,
Ne kérj semmit, csak hogy szeresselek, vigyázzalak,
Az enyém vagy, hiszen imádlak,
Kérhetsz bármit tőlem,Csak maradj mellettem.

Kérhetsz tőlem bármit,
Hogy a szemem ragyogása
Mutassa az utadat.
Kérhetsz tőlem bármit,
Hogy hazudjak veled, még ha
Senki sem hisz nekünk.
Kérheted tőlem, hogy halmozzon el csókokkal az eső,
És áztasson el téged,
Kérheted, hogy töltsem meg a világod
Igaz szerelemmel.

De sose kérd tőlem, hogy elhagyjalak,
Hogy többé ne szeresselek, hogy magamtól elszakítsalak,
Ne kérj semmit, csak hogy szeresselek, vigyázzalak,
Az enyém vagy, hiszen imádlak,
Kérhetsz bármit tőlem,
Csak maradj mellettem.

De sose kérd tőlem, hogy elhagyjalak,
Hogy többé ne szeresselek, hogy magamtól elszakítsalak,
Ne kérj semmit, csak hogy szeresselek, vigyázzalak,
Az enyém vagy, hiszen imádlak,
Ne kérj olyat, amitől elveszíthetlek,
Hogy soha többé ne láthassalak,
Vagy ne lehessek veled,
Kérhetsz bármit tőlem,
Csak maradj mellettem.

Csak maradj mellettem.

Malú – De megjöttél te
(Ahora tú)

(verse 1)
Előtted nem hittem a Rómeó-Júlia szerelemben,
és hogy ebben haldokolni kell,
Ezek a drámák nem izgattak különösebben,
de aztán a történet fordulatot vett.
A történetem fordulatot vett.

(verse 2)
Azt mondják, onnan tudod, hogy
igazi egy szerelem,
Ha annyira fáj, mint egy
harapás a lelkeden.
Azt mondják, a miénk nem más
csak egy múló szeszély,
De mit tudnak ők arról,
mikor hallgatnak, mit érzek én.

(refr.)
De te megjöttél,
Megérkeztél, szívem,
És kertelés nélkül, rögtön
Célba vetted a lelkem.
Te megjöttél,
Megérkeztél, jaj nekem,
Csak úgy beléptél, engedélyt se kértél,
Mi sem egyszerűbb!
Megérkeztél…

(verse 2)
(refr. 2x)

Azt mondják, onnan tudod, hogy igazi egy szerelem,
Hogy annyira fáj, mint egy harapás a lelkeden.

Entry filed under: Magyar hírek, Zenetár. Tags: .

Hírek – 2014. június 11. Rabok és szeretők – még három nap!

7 hozzászólás Add your own

  • 1. Ate  |  2014/06/12 - 09:02

    Hú, tök jó, köszi nagyon. A No me compares-ben mindig is volt pár sötét foltom.

    Válasz
  • 2. Fiyero  |  2014/06/12 - 09:20

    huuuu nagyon szépen köszönöm 🙂 !!!!!

    Válasz
  • 3. Mary  |  2014/06/12 - 10:40

    Óh, nagyon szépen köszönöm! 🙂

    Válasz
  • 4. Krisztina  |  2014/06/12 - 13:58

    Hú nagyon jó! Köszönöm EZERSZER!!! EGY MILLIÓSZÓR!Szuper!

    Válasz
  • 5. aribethkrum  |  2014/06/12 - 17:32

    A No me compares és az Ahora túúúúúúúúú másfél éve állandó visszajátszáson vannak nálam. Köszi!

    Válasz
  • 6. Juan  |  2014/06/14 - 19:42

    vean la entrada de AMORES VERDADEROS es epica

    Válasz
    • 7. rokxi  |  2014/06/21 - 18:11

      hat jo

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum