Maricruz – üzenj Daniel Arenasnak!

2014/06/09 at 09:56 34 hozzászólás

CIpromoArenas

Az Epizód magazin rendszeresen kiutazik Mexikóba, hogy interjúkat készítsen a Televisa sztárjaival, idén pedig egy rajongói ötlet nyomán vállalták, hogy eljuttatják Daniel Arenasnak, a Maricruz szívtiprójának azokat az üzeneteket és apró ajándékokat, melyeket a magyar rajongók küldenek neki, cserébe pedig aláírt fényképet ígérnek mindenkinek. Bár Daniel tud angolul is, egyszerűbben megérti a spanyol üzeneteket, és a magazin is azt javasolja, ha válaszban is reménykedtek, inkább ezen a nyelven írjatok neki. Mivel többen is megkerestetek, hogy segítsek lefordítani az üzeneteteket, ebben a posztban most igyekszem mindenkinek segíteni, aki igényt tart rá: ha a kommentek közé bemásoljátok a magyar mondandótokat, válaszban lefordítom nektek azokat spanyolra.

Az Epizód a következő postacímre várja az elküldendő üzeneteket:

Epizód magazin szerkesztősége, Budapest – 1142, Ungvár utca 64-66.
A beküldés határideje: 2014. június 26.

FIGYELEM! Az üzeneteknek csak a lefordításában segítek, az elküldésüket nektek kell lebonyolítani!

A tovább után pedig találtok egy idén februárban készült interjút Daniel Arenasszal, hogy kicsit jobban megismerjétek, és ötleteket merítsetek arra vonatkozóan, hogy mit kérdezzetek tőle. Ha elfogadtok egy tanácsot és válaszban reménykedtek, próbáljatok meg minél eredetibbek lenni, mert biztos sokan feltették már neki az olyan kérdéseket, hogy milyen Maite Perronival dolgozni. Hajrá!

daniel-arenas-en-amorcito-corazon-620x345

– Öt nagyobb testvéred is van. Milyen érzés volt egy ilyen nagy családban felnőni?

– Ez a legcsodálatosabb dolog az életemben, ez tett azzá, aki most vagyok. A szüleimre a legnagyobb kincsként tekintek, ők a hús-vér őrangyalaim. Az pedig, hogy én vagyok a legkisebb a hat közül, és ilyen késői gyerek vagyok (míg ők mind viszonylag hamar követték egymást a sorban, a legfiatalabb tesóm, Javier és köztem nyolc év van), szintén nagy áldás volt, mert egy olyan otthont kaptam, ahol már sokkal érettebb volt a környezet, és mindannyian folyamatosan támogattak, tanítgattak. Így lettem az, aki ma is vagyok.

– Milyen szerepük volt abban, hogy színész lettél?

– A családomnak? Ők az én motorjaim! Ők voltak azok, akik egy percig sem szűntek meg támogatni, lendületet adni, vagy győzködni, hogy ne adjam fel, mert a színészet egy nagyon nehéz szakma, kitartónak és türelmesnek kell lenni, hogy beérjen a gyümölcse. Ők pedig mindannyian hozzátettek valamit ahhoz, hogy a kevésbé szerencsés és könnyű pillanatokat is át tudjam vészelni. A barátaimnak is sokat köszönhetek, akikre szintén úgy tekintek, mint a testvéreimre, és akiknek szintén nagy szerepük volt abban, hogy erős tudjak maradni egy ilyen kemény szakmában.

daniel-arenas_amorcito-corazon

– Kolumbiában kezdted a karrieredet, mi hozott Mexikóba?

– A vágy, hogy fejlődjek, új dolgokat ismerjek meg, tanuljak és kockáztassak. Olyan személyiség vagyok, akit feltüzelnek a nehéz, kihívást jelentő helyzetek, hogy valami újban próbáljam ki magamat. Sok-sok éve vártam már, hogy eljöhessek Kolumbiából, hogy új távlatok nyíljanak előttem. És azt hiszem, nem tettem rossz lóra Mexikóval, csodálatos hely, rengeteg lehetőséget rejteget, ha megvan benned a kedv és az energia hozzá, képes azt megsokszorozni. Ha nincs kitartásod, akkor viszont maga alá gyűr – vagy elnyel, vagy felemel. Mindig is vágytam arra, hogy a Televisánál dolgozzak, rendkívüli cég, de egyúttal hatalmas ereje is van a világon és a spanyol nyelvű televíziózásban. Nem is érezhetném magam ennél hálásabbnak és szerencsésebbnek.

4fb7f6bef1054_350x0– Azt mondod, szereted az új távlatokat, és tudni is lehet rólad, hogy a telenovellákon kívül musicalekben és színházi darabokban is játszottál.

– Így van. Kolumbiában volt szerencsém pár színdarabban játszani, köztük a Jézus Krisztus szupersztárban, ami egy remek darab, és hihetetlen élmény volt. Nem csak szakmai szempontból, hiszen nagyon sokat tanultam belőle és sokat is fejlődtem alatta, hanem spirituális síkon is, újra feleleveníteni az emberiség egyik legfontosabb történetét bármelyikünk számára megragadó és felemelő feladat. Mexikóban is nagyon szórakoztató darabokban játszottam, két évvel ezelőtt én voltam Herkules egy gyerekeknek szóló musicalben, ahol istenien éreztem magam. Tavaly pedig a Qué rico mambo című musicalben szerepeltem, ami a mexikói mambó történetét meséli el, csodálatos történet, csodálatos táncosnőkkel.

– A telenovellákra térve: milyen érzés a Maricruz főszereplőjeként, hogy sikert sikerre halmoztok? Mindenhol imádják Octaviót!

– Azt hiszem, ez az olyan kevés projekt egyike, amelyek annyira megérintenek, annyira sokat adnak, amire kevés más szerep vagy munka képes. Persze sok sorozat számít sikeresnek, de hogy valami ennyire felülmúljon minden várakozást, mint a Maricruz, nem csak Mexikóban hanem az egész világon, arra nagyon kevés példa van. Napi szinten kapok híreket, üzeneteket Spanyolországtól az Egyesült Államokig, hogy milyen sikeres náluk is a sorozat. Az USA-ban, ami nem egy egyszerű közönség! Mexikóban a délutáni idősávban meg tudtuk előzni a főműsoridőben vetített sorozatokat is! Szlovéniában, Afrikában is elsők vagyunk, nemsokára utazom Ghánába… Venezuelában, Közép-Amerikában, mindenhol sikeres! Tényleg szerencsés vagyok, hogy a részese lehettem ennek a sorozatnak, sőt úgy érzem, még mindig részese vagyok, hiszen bár már befejeztük a munkát, folyamatosan érzem a közönség szeretetét, háláját. Bárcsak minden ilyen sorozat ennyi szeretetet és sikert hozna, mint ahogy a Maricruz tette!

Octavio_MEDFIL20131219_0007– Miben hasonlít Octavio Daniel Arenashoz?

– Nem tudom, mennyire kiábrándító, de nagyon különbözünk. Octaviónak elég sok baj volt a fejével, a sztori során nagyon sok düh és ellenérzés halmozódott fel benne. A történet elején nagyon bosszúállónak látjuk, hiszen ki akar szúrni az egyetlen rokonával, a fivérével, és eközben megismeri élete szerelmét, ám mivel ezt sem fogja fel időben, összetöri a szívét és elhagyja. Később is hibát hibára halmoz, persze mind követünk el hibákat, de eközben azért tisztán látunk, és nem játszadozunk senki érzéseivel. Na ezt Octaviónak nehezen sikerül belátnia, és ebben nagyon is különbözünk. De nagyon élveztem játszani, mert sokféle árnyalatot bele lehetett vinni, amelyek színészként nekem nagy kihívást is jelentettek. A forgatókönyvnek nagyon sokat köszönhetünk, akárcsak a rendezőknek és a producerünknek, hiszen végtére is csapatmunkáról beszélünk, ez mindannyiunk sikere, nem csak az enyém.

– És mit tartogat a jövő Daniel Arenasnak?

– A napokban kezdjük el forgatni az új sorozatot, ami a La gata címet viseli, bár én az első napokban még nem dolgozom, mert az első részekben a karakterem még kisfiú. Valamint az a hatalmas megtiszteltetés ért, hogy ebben a novellában Maite Perroni mellett játszhatok, aki az egyik kedvenc színésznőm, és ezt őszintén mondom, mert azon kívül, hogy egy gyönyörű és karizmatikus nő, olyan őszinte szeretet árad belőle, amit a közönség is megérez. A szereposztás többi tagja is isteni, így őszintén hiszek benne, hogy ugyanannyira vagy még sikeresebben fogja venni az akadályokat, mint a Maricruz, és hogy legalább annyi helyre eljut majd!

daniel-arenas-amorcito-610x250

(Forrás)

Entry filed under: Magyar hírek, Sztárhírek. Tags: , .

Rabok és szeretők – még egy hét! Rubí, az elbűvölő szörnyeteg – június 25-től a Story5-ön!

34 hozzászólás Add your own

  • 1. nota  |  2014/06/09 - 18:41

    Arenas a Superstarban? – na ez most meglepett. Persze kérdés, hogy kit alakított, valami lényeges szerepet, vagy pl a katonát, aki kiböki, hogy. someone christ – king of the jews.

    Válasz
  • 2. Gigi  |  2014/06/09 - 20:52

    Tudom, hogy ez nem olyan kérdés, de szerinted milyen kicsi ajándékot érdemes neki küldeni? 🙂

    Válasz
    • 3. Zsuzsi  |  2014/06/09 - 22:30

      erre én is kiváncsi lennék mi az pici ajándék amit lehetne adni

  • 4. Princesa  |  2014/06/09 - 20:55

    Mi az Epizód magazin hivatalos email címe?Emailen keresztül lehet nekik írni?

    Válasz
  • 5. Fiyero  |  2014/06/09 - 23:39

    a neten talált info szerint Herodes volt a Superstarban 🙂 érdekes lehetett… kár hogy semmilyen felvételt nem lelek rola :(:(:(:(:(:(:(

    nem tudom eldonteni még egyenlore, hogy ez most jo otlet, vagy sem amit az epizod magazin kitalált … tudom nem fanyalogni kéne, mert végre csinálnak valamit :):):) mindenesetre Marco nagyon koszonom a felajánlást, hogy segítesz a fordításban!!!!!!!

    Válasz
  • 6. Devilrose  |  2014/06/10 - 05:56

    Szerintem jó ötlet, aki szereti had üzenjen a mukinak. Engem nem ejt lázba, sem, mint férfi, sem, mint színész.. Gondolom Perronit se ússzuk meg.. Rulli inkább érdekelne, remélem vele is készítenek interjút Az utolsó képen a feje..jót nevettem. 😀
    A kis ajándék viccesen tálalva: házi kolbász, egy deci pálinka, eljegyzési gyűrű, Magyarország térkép, fésű, tükör, hajzselé 😀
    Vicc nélkül: kulcstartó,fénykép(magatokról), vers, rajz, felvétel( hangi vagy képi) plüss, nyaklánc vagy valami róla készült saját fabrikálás.

    Válasz
  • 7. aribethkrum  |  2014/06/10 - 07:14

    Egyelőre még én sem dobok hátast a sráctól, de valószínűleg ugyanúgy be fog érni, mint Rullí, és tíz éven belül elér a nyálcsorgatós fázisba. 🙂
    Én annyit üzennék, hogy Daniel, oké, hogy most fut a szekér a rózsanovellákkal, de azért gondold át azt a Lartilleux-trilógiát.

    Válasz
    • 8. Devilrose  |  2014/06/10 - 09:54

      Mindössze 4 év van közte és Rulli között…hatalmas lemaradásban van. 35 évesen ő már némiképp öreg, nincs 10 éve, most kell ütnie a vasat, olyan lesz a végeredmény amilyen.
      Rulli 2004-ben még csak 28-29 éves volt és így tíz év elteltével még mindig csak 39 lesz egy hónap múlva.
      Csak számomra fura, hogy az igazán népszerű férfiak(Colunga és Zepeda kivételével) egyike sem mexikói? Sem Rulli, sem Arenas. Régebben meg Soler és Fernando Carrillo. Import kakasok. 😀

  • 9. aribethkrum  |  2014/06/10 - 19:02

    Devilrose: ez meglepett, öt évvel fiatalabbnak gondoltam.

    Én nem a beérést inkább külsőre/sármra értettem, nem arra, hogy egyszer csak visszatérő főműsoridős üdvöske lesz belőle, bár ilyen vérszegény időkben még bármi megtörténhet.

    (Egyébként Juan Solernek és főleg David Zepedának is sokára indult csak be a karrierjük.)

    Salinas és Yanez őslakosok. Évora viszont kubai import. 🙂

    Válasz
  • 10. Fanni  |  2014/06/11 - 18:16

    Ez remek ötlet 🙂 Köszönjük a segítséget a fordításhoz 🙂
    Ez lenne a szövegem, amihez segítség kellene 🙂
    Kedves Daniel, óriási nagy rajongód vagyok, és remélem,hogy eléred a céljaidat.Lesz rá esély hogy esetleg meglátogatsz minket itt Magyarországon? Nagyon örülnék/örülnénk neki. Elárulnál pár érdekességet magadról? például: kedvenc étel,kedvenc telenovella,kedvenc mesefilm,kedvenc színész,néhány gyerekkori csíntevésed,stb.
    Előre is köszönöm hogy elovastad a levelem:)
    (ELŐRE IS KÖSZI HA LEFORDÍTOD NEKEM 🙂

    Válasz
    • 11. MarcoPolo  |  2014/06/11 - 20:52

      Kedves Fanni! Íme az üzeneted:

      Querido Daniel:

      Soy una gran fan tuya y espero que cumplas todas tus metas en la vida. ¿Crees que algún día nos podrás visitar en Hungría? Nos alegraríamos mucho si esto llegara a pasar. ¿Podrías compartir algunas curiosidades sobre ti mismo? Por ejemplo, cuál es tu comida, telenovela, dibujo animado o actor favorito o algunas travesuras que cometiste cuando eras niño, etc.
      Gracias por tu respuesta de antemano y por leer mi mensaje.

  • 12. Zsuzsi  |  2014/06/12 - 10:13

    van ötletetek kis ajándékhoz? ami adható egy férfinak

    Válasz
    • 13. MarcoPolo  |  2014/06/12 - 10:48

      Devilrose fentebb a 6. hozzászólásban adott pár jó tippet!

  • 14. G. Fanni  |  2014/06/12 - 15:54

    Ez nagyon jó hír! 🙂
    Ez lenne a szövegem, amihez kellene egy kis segítség!
    Kedves Daniel!
    Engem Fanninak hívnak, 12 éves vagyok és Taksonyban egy kis faluban élek. Én a Teresa című sorozat alatt ismertelek meg Fernando szerepében. Már akkor nagyon megkedveltelek! Mostanában a Corazón Indomable sorozatot nézem tőled, amit szintén nagyon szeretek. Nekem te nagyon tetszel, egy jóképű, sármos és helyes férfi vagy. Nagyon szeretnék veled találkozni, és remélem egyszer meg látogatod Magyarországot is. Sok sikert kívánok neked!
    Köszönöm, hogy elolvastad a levelemet és üdvözöl egy nagyon nagy rajongód Galambos Fanni!
    (Előre is köszi a fordítást! ) 🙂

    Válasz
    • 15. MarcoPolo  |  2014/06/12 - 16:27

      kedves Fanni, íme a szöveged spanyolul:

      Querido Daniel:

      Me llamo Fanni, tengo doce años y vivo en un pequeño pueblo húngaro llamado Taksony. Te vi por primera vez en la telenovela Teresa interpretando a Fernando y me encantó tu actuación. Ahora estoy viendo Corazón indomable que también me gusta mucho. Además, te encuentro guapérrimo, eres un hombre encantador. Me gustaría mucho encontrarme contigo, por tanto espero que algún día nos visites aquí en Hungría. ¡Te deseo muchos éxitos más!
      Gracias por leer mi mensaje, te saluda tu fan incondicional, Fanni Galambos

  • 16. Enikő  |  2014/06/13 - 15:05

    Az lenne a kérdésem, hogy az aláírt fényképeket kiküldik?

    Válasz
  • 17. Niki  |  2014/06/15 - 11:09

    Ez nagyon jó hír.<3 A fordítást én megoldom, de abban szeretném a segítségedet kérni, hogy posta által vagy személyesen adják adják át az aláírt képet?

    Válasz
    • 18. MarcoPolo  |  2014/06/15 - 16:00

      Ezt sajnos nem tudom. De talán érdemes megcímzett válaszborítékot küldeni a leveletekkel együtt, biztos ami biztos.

  • 19. Devilrose  |  2014/06/15 - 18:42

    Személyesen adják át, hamarosan kiutaznak(évente szoktak) és interjúkat készítenek.

    Válasz
  • 20. Barbi  |  2014/06/17 - 18:36

    Szia! Előre is köszönöm, hogy segítesz lefordítani a levelem, ami a következő lenne:

    Szia Kedves Daniel!

    Örülök, hogy lehetőségem nyílt arra, hogy levelet küldjek Neked Magyarországról. Barbarának hívnak, 23 éves vagyok, és nagy telenovella rajongó. Első sorozat amiben láttalak a Teresa volt, most pedig a Maricruz. Mindkettőben tetszik a karaktered, jól megformálod őket. Remélem, hogy minél több sorozatban láthatlak majd Magyarországon is.
    Kívánok Neked sok új szerepet, sok sikert és hogy nagyon boldog legyél!

    Puszillak: Pál Barbara

    Válasz
    • 21. MarcoPolo  |  2014/06/17 - 20:52

      Hola mi querido Daniel:

      Me alegro que se haya presentado esta oportunidad y que pueda escribirte desde Hungría. Me llamo Barbara, tengo 23 años y soy una gran fan de las telenovelas. La primera novela en la que te vi fue Teresa y ahora veo Corazón indomable. En ambas me gustan mucho tus personajes y tu manera de interpretarlos. Espero poder verte en muchas más novelas en Hungría.
      Te deseos muchos personajes nuevos, muchos éxitos y que seas muy muy feliz.
      Un beso,
      Barbara Pál

  • 22. Marissa  |  2014/06/17 - 20:26

    Kedves MarcoPolo!
    Én is irtam, megoldottam a forditást, csak leellenőrizni kellene. Nem szeretném a “nyilvánosság” előtt, hiszen privát üzenet. Esetleg meg tudnád adni az email cimedet? Köszönöm!
    Üdv, Marissa!
    (A danielarenas.gportal.hu honlap szerkesztője)

    Válasz
    • 23. MarcoPolo  |  2014/06/17 - 20:53

      Szia Marissa! Persze, küldd el nyugodtan a televisa@freemail.hu címre! 😉

  • 24. Marissa  |  2014/06/18 - 07:17

    Elküldtem, köszönöm.

    Válasz
    • 25. Gigi  |  2014/06/18 - 19:55

      Szia Marco! Én is küldtem az email címre, köszi, ha lefordítod:)

  • 26. Milibindi  |  2014/06/22 - 16:24

    Én is küldtem e-mailt 🙂 Már megvan mit küldök vele:) Aláírom neki ,úgy egyedi lesz akkoris, ha mástól is ezt kapta:) Először neves tollra gondoltam, de ez jobb ,mert alá tudom írni 🙂 egyértelmű az is, hogy MO-ról van. -Nem tudom írjam mi ez?

    Válasz
  • 27. zsuca98  |  2014/07/14 - 21:44

    Szia Marco! Tudom, hogy lejárt a határidő de azért én meg szeretném próbálni elküldeni a levelemet Daniel-nek, hátha válaszol. 🙂 Letudnád nekem fordítani? Kérlek:

    Kedves Daniel! Az én nevem Zsuzsi és 15 éves vagyok. Ne haragudj amiért lecsúsztam a határidővel. Nagyon szeretem a Maricruz sorozatot. Én nagyon szeretlek téged és te egy helyes pasi vagy. Szeretnék veled találkozni, remélem Magyarországra is ellátogatsz egyszer. Sok sikert szeretnék kívánni neked a továbbiakban. Köszönöm hogy elolvastad a levelem. Egy rajongód a sok közül Madai Zsuzsanna!

    Válasz
    • 28. Németi Ágnes  |  2014/07/18 - 18:29

      ÜDV,én a rendes levélcímét szeretném elkérni privátba ha lehet ,kézzel írott leveleimet szeretném elküldeni neki

  • 29. GADNAI MARIKA  |  2014/08/28 - 18:59

    SZIA DANIEL NAGYON JÓ MIND 2 SOROZAT A MARICRUZ ÉS MACSKA MAITE JÓBAN CSÓKOL MIND ANA BRENDA SZERETETEL RAJONGÓD MARIKA.

    Válasz
  • 30. Milibindi  |  2014/09/20 - 13:19

    Sziasztok!
    Kapott már valaki valamit? Én még nem 😦

    Válasz
  • 31. Filkor Dóra  |  2015/02/28 - 22:34

    Kérlek most őszintén mondjátok meg ezek a levelek eljutnak daniel arenashoz előre is köszi mert csak akkor irom le levelemet ha eljutnak Daniel szeme elé. előre is köszi 🙂

    Válasz
    • 32. suxel  |  2015/03/01 - 00:47

      Hibakereső játékunk következik: kérlek most olvasd el tényleg az egész cikket. A feketével erősen szedetteket, ha lehet akkor egymás után háromszor is, és kéretik pontosan értelmezni. Pláne a BEKÜLDÉS HATÁRIDEJE részt. De ha netán feltalálták az iđőgépet, akkor légyszi jelezd, mert jegyet vennék 1-1 visszaútra, ugyanis nekem is vannak dolgok, amiket elszalasztottam és bepótolnám, esetleg másként csinálnék, mondjuk más számokat húznék le az ötösön.
      Remélem segítettem. 🙂
      További szép napot!

    • 33. Bogy  |  2015/03/01 - 01:23

      Ajjj suxel beelőztél….valami hasonlót akartam írni én is szegénynek. Amúgy én személy szerint nem tudom, hogy mit esznek ezen a pasin. Daniel minden csak nem sármos inkább hasonlít szerintem egy jól megtermett gorillához. Na mindegy ízlések és pofonok. Szerintem meg se fogja közelíteni (soha!) Rulli sármját…ha épp olyan sorozatot néztem amiben szerepelt papírzsepi csomaggal ültem le a laptopom elé, hogy a csöpögő nyálamat legyen mivel felitatni. De mint láttam néhány korábbi kommentelő is osztja némileg a véleményem. 🙂

      Szerintem a diplomatikus válasz erre a kérdésre az, hogy nem sajnos már biztos, hogy nem fog eljutni Daniel szeme elé. :/ Dóri ne aggódj nem hiszem, hogy bármelyik levél eljutott volna hozzá vagy ha igen akkor meg a válasz nem jutott át az Atlanti-óceánon egyéb okok miatt de javítsatok ki ha tévedek és valakinek tényleg érkezett válasz tőle. 🙂

    • 34. Dan  |  2015/03/03 - 13:27

      Kedves Suxel,

      Azt gondolom, hogy a stílusod túl ment egy határon. Nem vagy te itt senki, hogy bárkit is ki oktass, csak mert az olyat írt, ami neked nem tetszik. Ahogy téged, úgy bárki mást is megillet a blogon a saját véleménye kifejtése/kérdése egy poszthoz, azt pedig, hogy egy másik kommentelő nem olvasott el pontosan egy bejegyzést, ez által pedig nem tudja pontosan mi a helyzet, nem ilyen stílusban kell ismertetni vele a hibáját. Arra kérnélek téged és a többi kedves “kemény magot”, ha legközelebb hasonló történne, legyetek kicsit toleránsabbak azokkal, akik meg merik zavarni a kis beszélgetéseiteket.

      Köszönöm ha elolvasod és megfogadod a tanácsom!

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum