“La Malquerida” – ma premier!

2014/06/03 at 00:04 7 hozzászólás

Ma veszi kezdetét Mexikóban a La malquerida, izgatottan várjuk a premiert, majd ehhez a poszthoz jöhetnek a vélemények, addig is itt a prezentáción látott ócska minőséget kárpótlandó a sorozat hivatalos full HD trailere. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy sikerül-e a nagy családi drámának beharangozott sztoriban minden epizódra tartogatni valami izgalmasat, mégiscsak egy egyestés színdarab telenovellásításáról beszélünk, de én bizakodó vagyok. (Ezzel együtt remélem, hogy Mane de la Parra karaktere rövid úton a La que no podía amar-béli José Ron sorsára jut.)

Szóval kinek hogy tetszik az új Castro-sorozat?

Entry filed under: Premier hírek, Videók. Tags: .

A szív parancsa – június 18-tól a Story5-ön! Szerelem zálogba – 30 érdekesség, amit nem tudtál a sorozatról!

7 hozzászólás Add your own

  • 1. suxel  |  2014/06/03 - 00:22

    Imádom ezt az utolsó zárójeles megjegyzésedet és nagyon is egyet kell értenem vele. Támogatnám!

    Fabian Robles külsőre már megint nagyon átalakult, bírom, hogy mindig más külsővel jelenik meg, akárcsak Ferdinando Valencia szokta csinálni. 🙂

    Válasz
  • 2. tibitoma  |  2014/06/03 - 07:59

    Haha. Nekem tetszik.

    Suxel: szerintem F. Valencia hát ööö… szexuálisan valószínűleg nem tiszta fialás, az arcvonásai eléggé… hátöö… 🙂

    Válasz
  • 3. Krisztina  |  2014/06/03 - 08:17

    Nekem a főcime nagyon tetszik. De a sorozat is nagyon jó. A szereplők is nagyon jók benne. A főcimét nem tudná valaki belinkelni ide mert nem találtam, és szeretném meghallgatni. Nora Salinas is jól néz ki benne.Ezt biztos nézni fogom mert jó!

    Válasz
    • 4. MarcoPolo  |  2014/06/03 - 10:11

      Itt meg tudod nézni a főcímet: http://novelalounge.com/nn/2014/06/02/la-malquerida-entrada-video-creditos-y-tema-musical-de-cristian-castro-jesus-navarro-melissa/

  • 5. -T  |  2014/06/03 - 08:43

    Nem tudom, engem valamiért Ariadne Diaz játéka sosem fogott meg, egyetlen sorozatában sem, nem tudom miért érzem így, de szerintem ő maximum egy ilyen tipikus rózsanovellába való, nem egy ilyen kavarós összetett szerepbe. És az arca is ezzel a lenyalt hajjal…
    Hát remélem én fogok csalódni és jól fog alakítani, amúgy a sorozat története érdekel.

    Válasz
  • 6. Devilrose  |  2014/06/03 - 10:46

    Érdekel , a főcím is tetszik. Azonban én inkább Africara (vagy Adriana Louvier-re)osztottam volna a lány szerepét. Nem utálom Diazt, de olyan hétköznapi. Castro általában jól válogat, így hátha látott benne valamit, ami idővel kibontakozik. Én semmit.

    Válasz
  • 7. Takács Betti  |  2014/06/03 - 11:49

    Régen érdekelt ennyire egy telenovella….de, számomra Ariadne Diaz nem főhősnő típus…ugyanakkor örülnék, ha megcáfolná ebben a sorozatban….:)

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum