“La Malquerida” – Ruffót a földdel teszik egyenlővé

2014/05/11 at 20:53 5 hozzászólás

– Nagyon sajnálom, hogy meghalt a gazdám. De maga nem hagyhatja veszni a birtokot, asszonyom!
– Maga egyet jelent ezzel a földdel. És tudja mit? Én szeretem ezt a földet!

A gyűlölt nő – június 2-től a Canal de las estrellason!

Szép gesztus, hogy az írók Cristina Benavente (Victoria Ruffo) és a birtok nevével tisztelegnek az eredeti dráma szerzője előtt, és az ördögbe is, de hiányoztak már a jó öreg haciendák és intézők! Nagyon kíváncsi leszek, hogy bővítik ki az eredeti történetet, és hogy elhiszem-e majd Meier és Ruffo románcát, a videó alapján ez egyelőre kétesélyes. Nálatok mi a helyzet?

Entry filed under: Videók. Tags: .

Fernando Colunga lesz a mexikói Ezel? Új címen a Telenovella-rajongók magyar fóruma!

5 hozzászólás Add your own

  • 1. tibitoma  |  2014/05/11 - 21:46

    Nekem tecc, alig várom, bár Röfiért nem vagyok oda annyira.

    Válasz
  • 2. suxel  |  2014/05/12 - 10:22

    Nekem tecc szintén, Röf ellenére is. De ez a Christian Meier milyen furin beszél már, alig értem mit mond. Nem a televisás spanyol. 😀 Raquel Olmedo a tömegben már gyanakvóan néz a férfire, ezt kiszúrtam.

    Válasz
  • 3. szabina333  |  2014/05/12 - 12:25

    De szép ember ez a Tarso! Az ember szíve csak úgy dobban, ha meglátja 😀

    A cím…. hahahaha MARCO!! Mennem kell vissza dolgozni, de ezen fogok röhögni egész nap… 😛 😛 😛 annyira kész vagyok! 😀

    Válasz
  • 4. Gaby  |  2014/05/12 - 13:02

    Már várom 🙂 De nekem valahogy nem tetszik ez a Ruffo-Meier páros :/

    Válasz
  • 5. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2014/05/12 - 17:38

    Majdnem 10 év a korkülönbség!

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum