Egy klasszikus jelenet: anyóspofon visszajár!

2014/05/01 at 18:33 21 hozzászólás

– Én vagyok Marcelo Escalante anyja. És ezt azért kapod, hogy megtanuld, hogy ne kezdj ki olyanokkal, akiknek menyasszonyuk van!
– Ezt pedig azért kapja, hogy megtanulja, hogy ne kezdjen olyanokkal, akiket nem ismer!

A fenti pofozkodós jelenet Lucía (Esmeralda Pimentel) és Milagros (Helena Rojo) között pár epizóddal ezelőtt volt látható az El color de la pasiónban, és igen, nem véletlenül ilyen ismerős: az írók, Cuauhtémoc Blanco és María del Carmen Peña ugyanis sportot űznek abból, hogy ezt a fordulatot szinte az összes novellájukban elsüssék. A jelenet, ahol a férfi főhős anyja indulatos pofonnal köszönti a főhősnőt, hogy aztán kamatostul visszakapja a sértést, számos formában megszületett már, most ezeket gyűjtöttem nektek össze, ami arra is jó apropó, hogy az egyes színésznők játéka mellett a körítést, vagyis a rendezést, a zenét és a megvalósítást is összehasonlíthassuk. A forgatókönyv ugyan nem mutat sok újdonságot, de azért a biztonság kedvéért a kulcsmomentumok szövegét megtaláljátok a videók alatt. Következzenek a variációk egy témára:

CAÑAVERAL DE PASIONES (1996) – Producer: Christian Bach & Humberto Zurita
Josefina (Angélica Aragón) vs. Julia (Daniela Castro)

– Segíthetünk valamiben, Josefina asszony?
– Ezt azért kapod…
– Te jó isten!
– …hogy megértsd, hogy nem akarlak a fiam közelében látni!
– Julia, drágám!
– Ezt pedig maga kapja, hogy megtanuljon tisztelni engem, és hogy világos legyen, hogy nem maga mondja meg, hogy mit kell tennem vagy sem!

ÁNGELA (1998) – Producer: José Alberto Castro
Hortencia (Yolanda Ciani) vs. Ángela (Angélica Rivera)

– Gondolod, hogy meggyőzhetsz ezzel az olcsó szöveggel? Jól ismerem a fajtádat!
– Nem asszonyom! Az biztos, hogy engem legalábbis nem ismer! Én viszont ismerem magát, és az egész családját, mindegyiküket ugyanabból a fából faragták! Mindannyiuknak ugyanolyan romlott a lelke: magának, a drágalátos fiainak és még a néhai testvérének, Pedrónak is!
– Az istenért, Ángela, mit tettél? Hadd segítsek, Hortencia!
– Engedj el!
– Jól vagy?
– Nem, és nem is leszek, amíg ez az arcátlan el nem takarodik innen egyenesen a pokolba!
– Sajnálom, hogy ki kell ábrándítanom, asszonyom, de nem adom meg magának ezt az örömöt!
– Ángela, kérlek, fejezd be! És te, Hortensia, jobb lenne, ha most elmennél.
– Igen, már itt sem vagyok. De előtte szeretném, ha valamit egy életre megjegyeznél: nem fogom hagyni, hogy ugyanazt tedd a fiaimmal, amit Emilia Santillana tett az egyetlen fivéremmel!
– Ezt miért mondja? Asszonyom, ezt miért mondta? Mit tett Emilia Pedróval?
– Kérdezd meg tőle!

EL MANANTIAL (2001) – Producer: Carla Estrada
Margarita (Daniela Romo) vs. Alfonsina (Adela Noriega)

– Nézd meg, ki az! Nyiss ajtót!
– Ezt azért kapod, hogy eszedbe ne jusson még egyszer a fiam közelébe menni!
– Ezt pedig azért kapja, hogy eszébe ne jusson még egyszer idejönni zaklatni engem, pláne ne az otthonomba!
– Te szent ég, hadd segítsek!
– Ne érjen hozzám! Maguk mind igazi hárpiák, de te vagy a legrosszabb, látszik, mennyi mindent tanultál anyádtól!
– Elég a sértegetésből! Vagy befogod a szád, vagy beverem én! Kinek hiszed magad, hogy csak így idejössz az otthonomba sértegetni a lányomat?
– A lányod egy közönséges cafka, akárcsak te! És most jól figyelj, kislány: ha még egyszer megtudom, hogy a fiam körül ólálkodsz, nagyon megbánod! Nagyon tévedsz, ha azt hiszed, hogy megengedem, hogy elcsavard a fejét, őt senki nem veheti el tőlem úgy, ahogy annak idején ez a riherongy elvette tőlem a …
– Kit vett el magától? Ne hallgasson, asszonyom! Kit vett el magától az anyám?
– Ha annyira érdekel, kérdezd csak meg tőle! Lássuk, lesz-e bátorsága bevallani.
– Doña Margarita, megkérem, hogy most távozzon!
– Figyelmeztettelek!

MI PECADO (2009) – Producer: Juan Osorio
Justina (Sabine Moussier) vs. Lucrecia (Maite Perroni)

– Lucrecia! Évek óta várok erre a pillanatra! Lássuk, így megjegyzed-e, hogy békén hagyd a fiamat!
– Lássuk, hogy így maga megjegyzi-e, hogy soha többé ne emeljen rám kezet!

ABISMO DE PASIÓN (2012) – Producer: Angelli Nesma
Alfonsina (Blanca Guerra) vs. Elisa (Angelique Boyer)

– Ezt azért kapod, hogy megértsd, hogy nem akarlak a fiam közelében látni!
– Ezt pedig maga kapja, hogy megtanuljon tisztelni engem, és hogy világos legyen, hogy nem maga fogja megmondani, hogy mit kell tennem vagy sem!

Nektek melyik változat jön be a legjobban?

 

Entry filed under: Videók. Tags: , , , , , .

“La Gata” – kedvcsináló + főcímdal 10 rosszfiú, aki hajdan főhős volt

21 hozzászólás Add your own

  • 1. Milibindi  |  2014/05/01 - 19:43

    Nekem az első az Esmeralda Pimenteles! A többi is jó! Második legjobb az Angelica Riverás jelenet. A Maite Perronis jelenet elég gagyi lett viszont

    Válasz
  • 2. Villano  |  2014/05/01 - 19:57

    Az durva,hogy az Abismo szószerinti másolat lett.. Grat a készítőknek

    Válasz
  • 3. nota  |  2014/05/01 - 20:43

    Huh, hát nem is tudom. Az El manantial-os jön be igazán és a Mi pecado-s is érdekes, lenne, de sajnos túl rövid. Pedig úgy szeretném Maitét fúriaként látni 🙂 Dani Castro is érdekes, lehet, hogy elfogult vagyok vele a mostani munkássága tükrében, de mintha látnám itt is a gonoszságot a szemében 🙂

    Válasz
  • 4. laci70  |  2014/05/01 - 21:20

    Ebből az egész pakliból csak a Manantial-ost láttam, de az egész jól sikerült 🙂

    Válasz
  • 5. tibitoma  |  2014/05/01 - 21:41

    Hát ez nagyon fasza összehasonlítás, köszi!
    Lena szépen, nyugodtan előadja, hogy ő a férfi főhős anyukája, aztán durr 🙂 Pimentel meg gyönyörű és természetes. Ez tetszik a legjobban, Helenában semmi manír nincsen, nem forgatja a szemét, a hangja meg annyira jellegzetes.

    Esmeralda megérdemelné, hogy bekerüljön az elit bagázsba, csak Méhia meg Méhiáné meg ne találja!

    Amúgy a többi is bejön, csak kevésbé.

    Válasz
  • 6. MarcoPolo  |  2014/05/01 - 23:13

    Rájöttem, hogy Pimentel azért tűnik olyan természetesnek, mert ő játssza el egyedül a meglepettséget, ami egy ilyen pofon után egy ilyen naiv főhősnő-prototipusnál logikus lenne. A többieknél semmi jele a fájdalomnak, vagy annak, hogy nem tudják hova tenni a dolgot, mindenki egyből bosszúéhesen nyomja a visszapofont (pedig Noriegának nagyjából azt sincs ideje felfogni, kitől jött a tockos). Castrónál mondjuk legalább fel van építve, ahogy a bűnbánó szemlesütésből gondol egyet és visszavág, de Boyer például tök műanyag.

    A nyanyák közül Aragónnak a leghitelesebb számomra a belépője, és neki hiszem el a legjobban a mély gyűlöletet, amit közvetít a jelenet. Rojo is jó, főleg a cinikusság miatt, Romo pedig az arroganciát viszi bele nagyon ügyesen, meg az elhallgatott titok miatti feszkót.

    Maite és Sabine jelenete rettentő béna és túljátszott, pont a lényeget nem sikerült jól megvágni, Maite fonákjánál gázabb pofont még életemben nem láttam. Egyébként a jelenet jó, pláne a folytatása (amit sajnos ebből a videóból már kihagytak), mikor Lucrecia (egyébként szintén gonosz) anyja, Rosario (Daniela Castro) védi meg a lányát, akit mellesleg utál, de Justinát még jobban, ez a típusú konfrontáció pedig sajátos ízt ad a jelenetnek 🙂

    Az meg külön poén, hogy Buci két jelenetben is ott van békítő harmadikként, és kábé a sorai is ugyanazok. 😀

    Válasz
  • 7. suxel  |  2014/05/01 - 23:36

    Gagyi mobile megengedte, hogy megnezzem eme hu, de zsir jeleneteket. Az MP-s kivetelevel mind tetszik, de nekem leginkabb a nagy kedvenceme, az Angelase jon be, am a El manantialos es a Coloros szorosan a nyomaban vannak. 🙂

    Válasz
  • 8. Krisztina  |  2014/05/02 - 09:56

    Nekem mindegyik tetszik. Ezek a szinészek tudnak pofozkodni rendesen. Ezekbe van lendület meg erő hogy felképelik egymást.
    A mi pecados jelenet marha jó ahogy a csajnak vissza adja az meg szinte a tükörig repül a pofontol. Az jó nagy lehet és erős. Birom ezeket a nagy pofonkodásokat a sorozatokba, meg mikor utánna jó egymásnak esnek tépik egymás haját mint két vadmacska.:)))

    Válasz
  • 9. nota  |  2014/05/02 - 10:41

    Megnéztem őket, többször is, de nekem továbbra is az Adelás jön be. Annyi a változás, hogy most a szoros második a Castros jelenet. Esmeralda is nagyon jó, és Helenát egyébként is imádom, de én semmi különösebb pluszt nem találtam a jelenetben. A többi nem annyira játszik.

    Válasz
  • 10. kl83  |  2014/05/02 - 13:12

    Maite pofonja gáz, semmi lendület nem volt benne így Sabine nem eshetett ekkorát.
    Angélica pofonja sem elég erőteljes, hogy a vénasszony így megfeküdjön tőle (túlzás).
    A többi egész jó különösen Angelique és Blanca szépen és erősen csattan.
    A legjobb verekedős főhősnő továbbra Valeria San Román a Telemundónál.

    Válasz
  • 11. kl83  |  2014/05/02 - 13:15

    A “legjobb” pofonokat álló főhősnő pedig Eugenia a Tiltott szerelemből. (Eugenia=Carolina Tejera) Rengeteg pofont kapott a férjeitől.

    Válasz
  • 12. laci70  |  2014/05/02 - 15:03

    10. kl83
    Áááááá, Valeriat én is imádtam! Kedvenc színésznőm ❤ 🙂

    Válasz
  • 13. kl83  |  2014/05/02 - 17:59

    https://www.youtube.com/watch?v=hA0nHl0WWuE a link ami a kedvencem ‘atyai pofon visszajár’ 1:06-1:16 között, ez az ami jól megvan csinálva.

    Válasz
  • 14. nota  |  2014/05/02 - 19:50

    kl83
    Ez tényleg mennyire jó volt! Már el is felejtettem. Imádtam, hogy Valeria mindenkit kiütött, és ez szó szerint értendő.

    Válasz
  • 15. laci70  |  2014/05/02 - 20:01

    13. kl83
    OFF:
    Nekem ez volt a kedvenc jelenetem a TdP-ben:

    Válasz
  • 16. munequita  |  2014/05/03 - 08:49

    nekem egyértelműen az első…imádtam ezt a jelenetet 😛

    Válasz
  • 17. nota  |  2014/05/03 - 10:58

    Laci70
    Ez tényleg isteni volt, a nő megszökteti a vőlegényt és ellovagolnak a naplementébe!!! Fenomenális 🙂 És az milyen volt a végén, hogy Valeria boxkesztyűt kapott nászajándékba Francisco volt anyósától?

    Válasz
  • 18. laci70  |  2014/05/03 - 15:15

    17. nota
    Jaj, arra emlékszem 🙂 Még meg is kérdezte az anyóst, hogy nem bombát hozott-e ajándékba 🙂 Szerintem az egyik legjobb telenovella. Bár nem vagyok egy Telemundo fan, de ez tényleg jól sikerült sorozat volt. Annyira jó karaktert találtak Gabynak!

    Válasz
  • 19. nota  |  2014/05/03 - 15:21

    Laci70
    Igen, igen, igen. Szerintem is Gaby legjobb karaktere volt. Végre nem egy ostoba, szenvelgő liba, hanem egy erőteljes, céltudatos, erős nő, aki alkalomadtán még be is veri az ellenség képét 🙂 Chemát is imádtam, isteni volt a vén kujon, és mindent túlélt. Ezen kívül is sok érdekes és vicces karakter volt benne.

    Válasz
  • 20. laci70  |  2014/05/03 - 17:13

    19. nota
    Haha 🙂 Chema volt a kedvencem. Mekkora egy gané volt az öreg 🙂 Keverte a sz…alámit rendesen! Egyébként Héctor Suárez Mexikó egyik legnépszerűbb komikusa. Amúgy a Telemundo nagyot szakított Gaby-val, az egyik legnézettebb sorozatuk volt a TdP.
    De, ha már itt tartunk: pillants rá az Emperatriz-ra is. Sokak szerint Gaby második legjobb telenovellája (az Usurpadora-t nyilván semmi nem múlja felül). Tavaly volt egy szavazás Gaby FB oldalán, hogy mely szerepe volt a legjobb és ott az Emperatriz volt a második. Nekem nagyon tetszett az a sorozat is. Gaby ott is egy erős karaktert játszott. Abban is volt bunyó, na közel sem annyi mint a TdP-ben. Ráadásul Bernie Paz egész jól passzolt hozzá. Még lenne gondolatom, de nagyon kimennék a fenti cikk vonalából 🙂

    Válasz
  • 21. nota  |  2014/05/03 - 18:02

    igen, egy kicsit eltértünk a “fősodortól”, de olyan jól esett visszaemlékezni ezekre. 🙂

    Válasz

És te mit gondolsz?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum