“La Gata” – itt vannak a gonoszok

2014/04/19 at 11:11 17 hozzászólás

Beköszöntött az életébe a szerelem…
– Gyere hozzám feleségül!
– Tényleg?
…de magával hozta a gyűlöletet és a megalázást is.
– Elveszi azt a kis csórót?
– Inkább felkötöm magam, mint hogy ezt hagyjam!
– Majd én elintézem.
– Ne sírj, a gazdagok ilyenek!
– Nem, Jarocha! Szeret engem, és tudom, hogy visszajön értem!

A macska – premier május 5-én a Canal de las Estrellason!

Entry filed under: Videók. Tags: .

Hírek – 2014. április 19. Maricruz – hogy tetszik eddig?

17 hozzászólás Add your own

  • 1. suxel  |  2014/04/19 - 14:31

    Fújj, az a rózsaszín nadrág Arenason!
    Laura Zapata sokadjára ugyanabban a gonosz karakterben, de én őt nem tudom megunni. 🙂
    Oh, Jarocha. 😀 Hát Lety Perdigon végül nem negatív lesz?! 🙂
    Na jöhetne egy promó Buenfilről is, hadd nézem hogy szaladgál a szeméthegyek közepette a babuciját szorongatva. 🙂

    Válasz
  • 2. laci70  |  2014/04/19 - 16:52

    Laura Z. jó színésznő. Eddig csak egyetlen pozitív szerepben láttam. A negatív szerepei ellenére is egy nagyon kedvelhető színésznő. Mondjuk, szívesen megnézném egyszer főszerepben, mint protagonista.

    Válasz
  • 3. tibitoma  |  2014/04/20 - 12:31

    Én várom, most néztem a Youtube-on a Por un besót, ahol egy másik kedvencem, Luz Maria Jerez alakítja Zapata figuráját.

    L.Z. ja-ja, ugyanazt a sablongonoszt alakítja mindig, persze egyáltalán nem rossz módon. Furcsa, hogy még csak 57 éves, de már 1992 óta nyomja a gonosz mama karakterét. Szerintem rekordot is tart azzal, hogy összesen 8 Inés Rodena-történetbene szerepelt eddig, a La Gata a 9.

    Válasz
  • 4. Viktor  |  2014/04/20 - 13:15

    Én is már nagyon várom!!Egy érdekes történet jó színészekkel,csak el ne rontsák!Hát azért a vak Mariluz Bermúdez-t nm tudnám a gonoszok közé sorolni..:D

    Válasz
  • 5. Viktor  |  2014/04/20 - 19:06


    Itt az ötödik promó…..Buenfil is benne van!!:D

    Válasz
  • 6. Viktor  |  2014/04/20 - 19:11


    🙂 😀 ❤

    Válasz
  • 7. Viktor  |  2014/04/24 - 10:28


    😀 🙂

    Válasz
  • 8. nota  |  2014/04/24 - 18:42

    Csak nyugtával a napot, ugye! Én is kíváncsi vagyok rá, Laura Zapatát már régen láttam. Az már most nyilvánvaló számomra, hogy Daniel sokkal jobban mutat Maite mellett, mint AB-val. Sokkal nagyobb kémiát érzek közöttük már így, a pormók alapján is.

    Válasz
  • 9. laci70  |  2014/04/24 - 20:58

    Vessetek a mókusok elé, de nekem ez a Maite túlságosan is “szutykos”, valahogy az egész olyan hiteltelen. Meg valahogy annyira más karakterszínésznő kellene ide. Nekem egyszerűen nem áll össze az egész…

    Válasz
  • 10. nota  |  2014/04/24 - 21:24

    Maite szerintem nagyon bájos, és kétségtelen, hogy nagyon sokan szeretik. Egyetértek veled abban, hogy itt is,mint Lartilleux-nél általában, minden el van túlozva. De ez a nőci egyelőre nagyon menő , és bár én jobb szerepeket kívánok neki, biztos vagyok benne, hogy siker lesz, bármennyire f.s a sorozat. Erre a CI (Maricruz) a bizonyíték. A CI-nál nem láttam gázabb sorozatot mostanában, mégis néztem egy ideig. WTF

    Válasz
  • 11. laci70  |  2014/04/24 - 21:45

    10. nota
    “mint Lartilleux-nél általában, minden el van túlozva”
    Igen, ez a bajom. Nem Maitevel van a gond, hanem a karakterével, mely sztem nem passzol hozzá, de mindegy, lehet, hogy így is sikeres lesz a sorozat.

    Válasz
  • 12. nota  |  2014/04/24 - 22:13

    Az tuti, hogy sikeres lesz, sőt szerintem a elkövetkező évad legsikeresebbje lesz. Persze nem a minőség okán,hanem inkább a fairy-tailes effektus miatt.És persze azért is, mert sajnos úgy látszik erre van igény

    Válasz
  • 13. tibitoma  |  2014/04/25 - 13:51

    Hú de leült megint ez a blog 🙂

    Válasz
  • 14. nota  |  2014/04/25 - 16:44

    Tibitoma, mire gondolsz?

    Válasz
  • 15. tibitoma  |  2014/04/25 - 20:12

    🙂 Alig van itt forgalom, régen azért jóval hosszabban mentek itt az eszmecserék.

    Válasz
  • 16. laci70  |  2014/04/25 - 21:18

    15. tibitoma
    Így van, de régebben Marco is minden héten hozott jó néhány cikket ide nekünk. Gondolom most nagyon el lehet havazva más dolgokkal, azért is ritkábban láthatjuk itt hireit. Ettől függetlenűl lehet itt dumcsizni, no meg ott van Marisela fóruma is. Azt viszonylag sokan olvassák, de nagyon kevesen írnak oda. Nagyobb lélegzetvételű írást meg jó ha 3-4 havonta láthatunk ott. Rajtunk (is) múlik a fórumok forgalma.

    Válasz
  • 17. nota  |  2014/04/25 - 21:40

    Laci70
    Egyetértek veled, rajtunk is múlik a forgalom. Annak ellenére érdekes, hogy kb. 4-5 ember van, aki rendszeresen követi a blog újdonságait. Sok olyan régi kommentelő van, aki mostanában egyáltalán nem aktivizálja magát. Gondolom, nem talál őt érdeklő témát.
    Én egyébként, bár nem régen kapcsolódtam be aktívan, régóta olvasom a blogot, és most is igyekszem felvetni ezt-azt, de általában nincs rá “vevő”, kivétel persze az van néha.

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum