Hírek – 2014. április 19.

2014/04/19 at 11:05 31 hozzászólás

  • La sombra del pasado: A múlt árnyai – ezzel a munkacímmel indultak el a napokban Mapat El manantial-feldolgozásának előkészületei, vagyis úgy néz ki, már nem menekülünk a 2001-es Adela Noriega-klasszikus újrázásától. A sorozat az ősszel válthatja a La malqueridát, és már biztos szereplőnk is van: Alejandro Tomassi hajdani karakterét, a gonosz Justót ezúttal Alexis Ayala játszhatja majd el. A főszerepekre is van már pár esélyes: Alfonsina 2014-es kiadása hullhat akár Ana Brenda, Ximena Navarrete, Carla Hernández (Rosa diamante) vagy Danna García ölébe is, Alejandro szerepére pedig többek között José Ron esélyes. Vajon Mapat harmadjára is összeereszti a 2008-as Juro que te amo főhőseit?
  • Immár biztosnak tűnik, hogy Fernando Colunga már az idén új sorozatot fog forgatni, ugyanis ő már biztosan benne lesz Salvador Mejía következő sorozatában, amely Nicandro Díaz novelláját váltja majd a jövő év elején, arról azonban, hogy milyen történetről és milyen karakterről lesz szó, még nincs információ. Annyit lehet csak tudni, hogy Mejía állandó írója, Liliana Abud fogja vinni az adaptációt.
  • La malquerida: kiderült, hogy az eredetihez hasonlóan a főhősnő, Ariadne Díaz karakterét itt is Acaciának hívják majd, amely akácfát jelent: ez a növény sok kultúrában a lélek ártatanságának és halhatatlanságának szimbóluma, ami szép kontrasztban áll majd azzal, hogy a történetben a lánynak saját nevelőapjával (Christian Meier) lesz viszonya. Időközben az is kiderült, hogy a novellához csatlakozik a hajdani szépségkirálynő, a ’91-es Miss Universe, Lupita Jones is.
  • Gutierritos: ahogy már írtam, Emilio Larrosa ismét előveszi a hajdani klasszikus történetet a gyenge karakterű családapáról, és a tervek szerint a novella már a Mi corazón es tuyo után megérkezhet a komikus sávba. A fő kihívás itt a sztori modernizálása lesz, hiszen a legutolsó verzió is már csaknem ötven éves. A szereposztásban Adal Ramonest, Itatí Cantoralt és Harry Geithnert képzelte el a producer.
  • A Mi corazón es tuyóhoz Barcelonában is terveznek jeleneteket felvenni.
  • Juan Ferrara csatlakozik a Qué pobres tan ricoshoz, ahol Ingrid Martz karakteréhez lesz köze.
  • Gabriela Spanic hamarosan egy tíz epizódos vendégszereplés erejéig megjelenik az Azteca jelenlegi egyetlen saját gyártású novellájában, a Siempre tuya Acapulcóban, ahol egy kemény karakterű ügyészt játszik majd. Arról, hogy mi újság A homok titkai remake-jével, amelyre hónapokkal ezelőtt a Globo kiszemelte a színésznőt, továbbra sem lehet biztos információkat olvasni.
  • Elhunyt Chela Castro, az argentin származású színésznő jó ideje már Mexikóban élt, mi főként az Amigas y rivales Carlotájaként ismerhettük meg, utolsó szerepe a 2003-as Amar otra vezben volt.

Entry filed under: Hírösszefoglalók.

Két új promó a “La Gatához” “La Gata” – itt vannak a gonoszok

31 hozzászólás Add your own

  • 1. Milibindi  |  2014/04/19 - 13:07

    Ximenának drukkolok nagyon! Megérdemelne egy újabb főszerepet! Megkedveltem a Viharban a lányt nagyon!
    Fernando főszereplése jó hír számomra , csak ne bukjon Mejia miatt!

    Válasz
  • 2. Milibindi  |  2014/04/19 - 13:10

    Ja az el is felejtettem, Alexis Ayalát nehezen tudom Justo szerepére elképzelni, igaz Alejandro Tomassi sem az a színész, akire az ember azt mondta ,, el tudom képzelni erre a karakterre és még is jól eljátszotta , hiteles volt az alakítása.
    Ja és könyörgöm Jose Ront neeeeeeeeeee ,legalábbis főhősnek ne.

    Válasz
  • 3. suxel  |  2014/04/19 - 14:27

    Nem vagyok egy Ana Brenda fan, de simán el tudom képzelni, mint Alfonsina. Én nem próbálkoznék már a párosukkal. Ron esetében itt a kémia nem működik, mint Ariadne Diazzal. Tomassinak messze a legjobb alakítása volt Justo, CI-kormányzóként nagyon nem tetszik, oda jobb volt a 90-es években télapó.
    Salvador Mejia úgy látom a tutira utazik, a siker titkát a húzónevekben keresi, de azt elfelejti szerintem, hogy Colunga is zakózott már 2007-ben. Hozzátesznek a sorozathoz a nagy nevek, de ha valami nem jól van kivitelezve, akkor azt nem menti meg ő sem, szerintem.
    Gaby Spanic most akkor belebújik abba a szerepkörbe, mint amikor az Usurpadoraban neki keserítette meg Laura Zapata ügyésznő az életét. Megnézi milyen is a másik oldal, haha. Úgy látom az Azteca vezetése keményebb női karaktereket gyúr neki. Emperatrizon nem tudtam kiigazodni sosem, hogy jó vagy rossz, elég acélos nő volt, a LOCDA-ban meg ha jól tudom villagonista volt, messze állt a bűbájos teremtéstől. És most kegyetlen ügyész. Jó lesz ez, hadd menjen csak a cirkusz a jelenlegi kedvenc sorozatomban. 🙂

    Válasz
  • 4. Angelique  |  2014/04/19 - 14:39

    En is drukkolok Ximenanok nemcsak hogy nagyon nagyon szép de kellemes kisugárzása van es elegge tehetseges is. Nagyon megszerettem. De Ana Brenda is jo valasztas lenne. De Jose Ront igazan ne, ha mar muszalj neki ott lenni, akkor legyen Hector! Nincs vele semmi bajom, de nem tudja elvinni egy tortenete mind fohos Legaláb szamombra bisztossan nem! Carla Hernandeznek pedig olyna villanas feje van 😀 Tokeletes lenne Barbaranak. Alexis Ayala, na meglatjuk, de olyan Juan Ferrara, vygy Rene Casados jobb lenne szerintem. Na es kivancsi vagyon Daniela Romo utódja. La sombra del pasado – nagyon tetszik! Csak remelem, hogy Cesar Evoraval nemlesz aza Abismos deja-vu, hogy megint eljatsza az elso reszekben a fohosno apjat! 😀

    A Malquerida nagyon erdekel, de nemtudom hogyan viselem el Ruffo es Meier egy parkent, na meg Ariadnet sem kedvelem. De a sztori nagyon erdekesnek latszik, akkor meglatjuk.

    Na es johet a legujjab Mejija – Abud cirkusz darab!

    Válasz
  • 5. szabina333  |  2014/04/19 - 18:38

    De de én azt akarom, Cesar Evora megint ismételjen!!! 😀 Én akarom azt az első 3-4 részt Evorástul Ayalástul 😀

    Válasz
  • 6. laci70  |  2014/04/19 - 18:43

    “El manantial-feldolgozásának”
    Húúú, de félek én ettől…

    “Immár biztosnak tűnik, hogy Fernando Colunga”
    Ez jó hir! Gondolom, velem együtt az összes Fer rajongó örül ennek. Remélem, hogy valami jó novellát fog kapni! A Televisa meg összekaphatná magát, mert már éppen ideje lenne megtalálni Fer utódját.

    “Gabriela Spanic hamarosan”
    Ezt sajna mi nem fogjuk látni. “A homok titkai”-ról én azt olvastam, hogy a brazilok kizárólag csak Gabyval hajlandók “eladni” a történetet. Szóval az Azteca keze nagyon is meg van kötve ez ügyben. Nekem van egy olyan érzésem, hogy ez túl nagy falat lenne nekik és ezt érzik is, talán ezért is ilyen körülményesen alakulnak ez esetben a dolgok.

    Válasz
  • 7. nota  |  2014/04/19 - 19:12

    La sombra del pasado: én nagyon nem örülök az El manantial feldolgozásnak. Ennek ellenére talán lehet még jó is, de én egyik megjelölt színésznőt sem tudom elképzelni. Ximena ehhez nem elég erőteljes, Ana Brenda pedig nem elég légies 🙂 Ayala szerintem símán eljátszaná a gonosz Justo-t, ez a megoldás számomra szimpatikus. Jose Ron bár helyes fiú, szerintem ez nagy falat lenne neki, nem eléggé karizmatkus, ha pedig Cupcake kisasszony lesz a párja, az régen rossz.
    Mejaval kapcsolatban már eleve rosszindulatú vagyok, szegény Fer. Bár nem a kedvencem, a PEAM-ban megkedveltem, és nem kívánok neki egy ilyen zakót kinézőben. Persze lehet, hogy tévedek és Varangyfej összekapja magát, és letesz egy zseniális telenovellát az asztalra.
    Nem értem, hogy a brazilok miért ragaszkodnak Spanichoz. A Homok titkai az egyik kedvencem, és Gabyt egyszerűen nem tudom ebben a szerepben elképzelni, annak ellenére, hogy szeretem.

    Válasz
  • 8. laci70  |  2014/04/19 - 19:29

    7. nota
    El Manantial:
    a remake-kel az a bajom, hogy nem látok ma olyan fajsúlyos színészt, aki vinné a vállán a történetet. Különlegesen jó szereplőgárda jött össze a 2001-es sorozatra.
    Mejia:
    bár az elején kimondottan jó telenovellákat csinált, mára teljesen lepukkadt, elfogyott. Remélem, hogy Fer nem lesz olyan hülye, hogy minden marhaságot bevállaljon, nem szorul rá.
    “brazilok miért ragaszkodnak Spanichoz”
    Gaby rendkívűl népszerű Braziliában. Gyakorlatilag félévente hívják meg (az elmúlt 3 évben 5x járt ott!). A Homok titkait nem láttam, így nem tudok véleményt mondani róla. A braziloknak nyilván jó okuk van rá, hogy csak Gabyval hajlandók a sorozat újraforgatási jogait átadni a mexikóiaknak.

    Válasz
  • 9. nota  |  2014/04/19 - 20:13

    Laci70
    Értem én, hogy Gaby nagyon népszerű Braziliában, azt is, hogy jó okuk lehet ahhoz, hogy ragaszkodnak hozzá. Én ennek ellenére sem tudom ebben a szerepben elképzelni. Gloria Pires annak ellenére, hogy nem egy szabályos szépség, nagyon jól hozta az ikrek figuráit. Persze azt tudjuk, hogy ez Gabynak is megy, de közel 40 évesen eljátszani az ártatlan és gyanútlan Ruth-ot, eléggé bizarr. Azonban, ha csavarnak a történeten és az ikrek nem huszon-, hanem mondjuk harmincasok lesznek, így mindjárt más.

    Válasz
  • 10. tibitoma  |  2014/04/20 - 12:23

    És ahhoz mit szóltok, hogy az első Homok titkai (1973) főhősnője, Eva Wilma is pontosan 40 évesen játszotta el Ruthot meg Raquelt?
    Na jó, ő szép volt, nem volt agyonplasztikázva, mint Spanic 🙂

    Ana Brendát egyszerűen s..náznám, imádom azt a csajt, de José Ron nem mutat jól mellette. Nem is elég maszkulin.

    Válasz
  • 11. nota  |  2014/04/20 - 20:54

    Lehet, hogy így elsőre lehetetlennek tűnik, de van egy story, amit tudtommal soha nem dolgozott fel a Televisa, és másik telenovellás műhely sem. Ez pedig az Operaház fantomja. Ebben szerintem elképzelhetetlen lehetőségek lennének. Nyunyó, szerintem te pl. pillanatok alatt fel tudnád vázolni a történetet. A történet igazi telenovellás fairy-tailes. Mit szóltok hozzá?

    Válasz
  • 12. nota  |  2014/04/20 - 21:28

    Az előbb kihagytam, hogy tündérmese fronton a Mamma Mia is előkelő helyen indulhat. Én egyszerűen imádom,mint mindent, ami ABBA. A régi ásatag történetek helyett így is lehetne újítani.

    Válasz
  • 13. laci70  |  2014/04/20 - 22:08

    12. nota
    “Én egyszerűen imádom,mint mindent, ami ABBA.”
    Én is, én is, én is! Nagyon régóta ismerem s szeretem a zenéjüket.
    Kedvencem tőlük a Gimme Gimme Gimme 🙂 Persze az összes számuk jó! De hogy az MM-ből telenovellát? Háááát……

    Válasz
  • 14. nota  |  2014/04/21 - 10:49

    Új ötlet. Úgy látszik a nyúl ilyen hatással van rám. Tövismadarak. Persze itt a pap (Ralph atya) ami kritikus pont lehet. Nem hiszem, hogy a mexikóiak be tudnák fogadni ezt a bűnös viszonyt. Ezt leszámítva ez egy igazi melodráma.

    Válasz
  • 15. nota  |  2014/04/21 - 11:02

    Laci70
    Én a Dancing Queen-t, a Super Trouper-t, a Slipping Through My Fingers-t az I do-t imádom.

    Válasz
  • 16. tibitoma  |  2014/04/21 - 11:52

    nota 🙂 Kedves vagy. de hasonló sztorinak ott van a La que no podia amar, részben egyezik a szituácó, ráadásul az első két televisás verzió hasonló véget ér, mint az Operaház fantomja.

    Most azon agyalok inkább, hogy az El derecho de nacerből hogyan lehetne modern sztorit összehozni, az egy olyan mű, amit szerte Latin-Amerikában szeretnek, ráadásul a telenovellák/rádiónovellák egyik meghatározó ősi eleme. (Hogyan lenne a mai Mexikóban aktuális az abortusz és a fajgyűlölet témája úgy, hogy nem sérül az eredeti rádiósorozat mondandója.) Jóval többet kéne rajta újítani, mint ahogyan azt a 2001-es kiadás tette.

    Én a Micsoda nő!-ből néznék meg egy telenovellát, főleg úgy, ha nem a romantikus vígjátékot vennék alapul, hanem a film első forgatókönyv-változatát, amely inkább thriller/dráma volt (a Disney a komor hangulaton sokat csiszolt). Prostitúcióra kényszerített fiatal NARKÓS lány, gazdag 40 körüli férfi, egy kis nyúlás a Pügmaliónból, a gazdag férfi megkéri a lányt, hogy játssza el a feleségét a társaság előtt, titkok és sötét személyek a múltból, egy genyó alak megzsarolja a főhősnőt, hogy kémkednie kell a férfi főhős után, szabotálnia kell a férfi üzleti döntéseit. Kiderül, hogy a főhősnő egy gazdag úriember zabigyereke. Lenne itt drámázás… A Telemundón el is férne.

    Válasz
  • 17. laci70  |  2014/04/21 - 15:29

    15. nota
    Ezek az kedvenceim:
    Honey, Honey
    Knowing Me, Knowing You
    Money, Money, Money
    Eagle
    Voulez-Vous
    Angeleyes
    Gimme! Gimme! Gimme!
    Lovelight
    Super Trouper
    Head Over Heels
    De mint fentebb írtam, szeretem minden számukat 🙂

    Válasz
  • 18. laci70  |  2014/04/21 - 15:33

    16. tibitoma
    “Én a Micsoda nő!-ből néznék meg”
    Hát, igen. Amit kifejtettél lehetőséget, az tényleg jól mutatna egy telenovellában. Lehetne a sztoriba jó néhány csavart tenni! Talán még egy Televisas vonalba is beleférne.

    Válasz
  • 19. nota  |  2014/04/21 - 18:49

    A Micsoda Nő! Milyen remek apropó! 🙂 Én egyébként a brazil telenovellákkal kezdtem, és nagyon tetszettek. Az Anjo Mau (nálunk a Bestia címmel futott) pl. igazán jó volt. Csak most, ahogy utána olvasgattam, láttam, hogy több mint 200 részes, annak idején ez fel sem tűnt. Állítólag Spanic egyik sorozata az Otra cara del alma ez alapján készült (valahol ezt olvastam, de lehet, hogy tévedek), hát én állítom, hogy köze nincs hozzá, a történet még nyomokban sem egyezik és a kiindulópont is teljesen más. Vagy a Pampák királya, szintén tetszett. Ezeket vajon nem lehetne feldolgozni? Igazán jó és életképes storyk, remek mellékkarakterekkel.

    Válasz
  • 20. tibitoma  |  2014/04/21 - 20:23

    nota: az OCDA az El Ángel Caídónak a remake-je (a Televisa gyártotta, 1985-ben)
    http://www.alma-latina.net/AngelCaidoEl/AngelCaidoEl.shtml

    Csak arról volt szó, hogy keverik az Anjo Mauval, viszont semmi sem lett belőle.

    Válasz
  • 21. laci70  |  2014/04/21 - 20:39

    20. tibitoma
    Ezt az alma-latinat csinálják még? Nekem úgy tűnik mintha évek óta lepihent volna. Kár, mert sok infót lehet(ett) onnan kiszedni.

    Válasz
  • 22. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2014/04/21 - 21:22

    Az alma latinára ritkán kattintok fel. A latin.czt nem újítják fel. Ugyanaz a címke van mint pár éve és a háttér sem változott!
    Az El Manantial új verziójának örülnék. Az előzővel annyi volt a baj hogy csak 95 részt készítettek el. A televisa legyen már kreatív hogy ne ugyanazokat a neveket és színészeket szerepeltessék! Érthető hogy keveredés lesz belőle.
    A Malqueridára leszek kiváncsi még.
    Spanicból már nagyon elegem van! Játsszon el egy 40-es pipit, ne fiatalt! Ez kb. olyan mint az Elvált nők klubjában Goldie Hawn karaktere aki huszonévest akart eljátszani.

    Válasz
  • 23. Marcsi  |  2014/04/22 - 00:54

    Remélem szegény Colunga nem fog egy hatalmasat bukni 😛

    Válasz
  • 24. Milibindi  |  2014/04/22 - 22:53

    Én is imádom az ABBÁT ! Az én kedvenceim: Fernando, I have dream, Chiquitita, Knowing me, knowing you., Thank you for musiq

    Tövismadarakból tényleg jó történet lenne, de valószínű a mexikóiaknál nem lenne népszerű. Bár volt már hasonló a Cachito de cieloban, ahol a főhősnő halott szerelmének lelke papként tér vissza. Vagy valami ilyesmi .

    Válasz
  • 25. nota  |  2014/04/24 - 18:52

    Milibindi!
    Igen, igazad van, de a Tövismadarakban Ralph atya egy nagyon vonzó férfi is volt egyben, akiért a birtok szottyos és öreg tulaja is epedezett, Pont ezért írta azt a faramuci végrendeletet, amivel gyakorlatilag kizárta, hogy Maggie és Ralph között beteljesüljön a szerelem, mivel tudta, hogy a pap milyen mérhetetlenül becsvágyó és inkább lemond Maggie-ről a cím kedvéért. Az egyértelmű, hogy Mexikóban pont azért nem működne, mert Ralph ennek ellenére mégis megbotlott és még gyereke is született, amiről ugyan nem tudott. Ez egyáltalán nem az a könnyed történet, mint a CDC, hiszen Ralph atya végül belehalt az igazságba.

    Válasz
  • 26. laci70  |  2014/04/24 - 20:59

    24. Milibindi
    “Knowing me, knowing you”
    Jah, most, hogy mondod 🙂 Na, meg a S.O.S. is favoritom.

    Válasz
  • 27. nota  |  2014/04/24 - 21:13

    Laci70
    És persze a Mamma Mia is jó, nem? Vagy a Winner Takes It All?

    Válasz
  • 28. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2014/04/24 - 21:39

    Én Phil Collins fan vagyok ha angol zenéről beszélünk. 🙂

    Válasz
  • 29. laci70  |  2014/04/24 - 21:42

    27. nota
    Ja ja! Jó mind a kettő, amit írtál!
    Az a helyzet, hogy azon kevés zenekarok közé tarozik az ABBA melynek szinte minden száma jó és nekem is nagyon tetszik.
    Egyszer anno láttam róluk egy dokumentum filmet (ha agyonütsz se jut most az eszembe a címe…), melyben volt egy mini unplugged előadásuk is. Abban, az egyikük lakásán egy teljesen “mezei” zongora és egy szál akusztikus gitár kíséretében énekelt néhány számot a két csaj. Hát, valami nagyon jó volt! Teljesen úgy hangzott mint ha lemezről ment volna. Magyarán, a két leány hangja nem géphang volt, hanem tényleg TUDTAK (felöltözve is 🙂 ) énekelni. Szóval ezért is szeretem Őket mind a mai napig.

    Válasz
  • 30. nota  |  2014/04/24 - 21:54

    Agnetha Falstkog (vagy valahogy így kell leírni a nevét, ő volt a szőke lány) csodásan énekelt, ő volt az óvónő, és később Björn felesége. Ő énekelte a legtöbb szólót. Nekem a korai korszakuk tetszett jobban, mondjuk az Arrivals lemezig. utána is jó volt persze, de a Waterloo feeling már nem jött át.
    Még egy jó szám eszeibe jutott, biztos Ti is szeretitek: Hasta manana.

    Válasz
  • 31. laci70  |  2014/04/25 - 19:08

    30. nota
    “Hasta mañana”
    Igen, szeressük 🙂 Nekem bejön a teljes munkásságuk. Minden lemezükön volt min. 3-4 világsiker. Agnetha Fältskog meg egy különlegesen szép nő volt, csodálatos hanggal megáldva.

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum