Maricruz: a dalok magyarul

2014/01/30 at 10:00 4 hozzászólás

Ma a Corazón indomable két emblematikus dalának magyar szövegét hoztam el nektek, melyeknek szövege gyakorlatilag egymásra válaszol, a tovább után meg is lehet őket tekinteni/hallgatni!

Margarita, la diosa de la cumbia – Déjalo ir (Hagyd elmenni!)

Kislány, azt hiszed, elvesztél,
Mert valaki itt hagyott sebzetten,
Ebben a tengerben,
Ahol a szív nem találja az utat.
Ezért jöttem, hogy elénekeljem:
Az élet nem ér véget, még ha ma így is tűnik,
Az idő begyógyítja a fájdalom sebeit.

Hagyd őt elmenni, nem kell így szenvedni, mert nem éri meg!

Refrén:
Hadd tűnjön el az életedből,
Hadd gyógyuljanak be a sebek,
Melyektől most szenvedsz, jaj, de szenvedsz,
Hadd váljon a múltad részévé,
Egy folttá az emlékeid közt,
Amelytől most szenvedsz, jaj, de szenvedsz.
Hagyd, hogy más csókja csábítson,
Fogadd el mástól a virágot,
Mert millió férfi várja még,
Hogy téged meghódítson!

Kislány, aki ezidáig csak sírtál,
Ne szokj hozzá a szomorúsághoz,
Aki szeret, úgy fog szeretni, mint egy hercegnőt.
Verd ki a fejedből,
Felejtsd el, hogy valaha rosszak voltak hozzád,
És meglásd, a szív sebei begyógyulnak.

Hagyd hát elmenni, ne kell így szenvedni, mert nem éri meg!

(Refrén 2x)

Jaj, de szenved, jaj, de szenved,
Nem tanult meg szeretni téged.
Rájött, hogy elveszített,
De meglásd, szenved majd, jaj, de szenved!

Jaj, de szenved, jaj, de szenved,
Nem tudott megtartani téged.
Nem lát majd többé,
És ettől szenved majd, jaj, de szenved!

Figyelj, kislány, hallgass rám,
Mikor rájön, mit vesztett,
Visszatér majd megbánón,
És te meg majd jól kivágod!

Camilo Blanes – Perdóname (Bocsáss meg!)

Csak azért jöttem, hogy elmondjam, a világom nem teljes,
Mert csak egy utas van a fedélzeten,
És ezen az úton csak a hiányod kísér.

Csak azért jöttem, hogy megmutassam, haldoklik a szívem,
És azt mondták, már menthetetlen,
De én tudom, hogy a gyógyszer ott van a szívedben.

Csak azért jöttem, hogy bocsánatot kérjek,
Azért, amit a szerelmeddel tettem,
Megbántam mindent,
Térj vissza, kérlek!

Refr.:
Szeressük egymást úgy, mint azelőtt,
Raboljuk el most rögtön a holdat,
És felejts, felejts el mindent,
Hadd hódítsalak vissza!
Szeressük egymást minden érzékünkkel,
Térj vissza hozzám, szerelmem,
És felejts, felejts el mindent,
Most már semmi sem bánthat téged.

Csak fél pillanatot kérek az életedből,
Hogy aztán egy csókkal egy nap legyen belőle,
És emlékezz a szerelemre kettőnk közt.

Csak azért jöttem, hogy bocsánatot kérjek,
Azért, amit a szerelmeddel tettem,
Megbántam mindent,
Térj vissza, kérlek!

(Refrén)

Oszlasd el a múltbéli fellegeket,
Ma már látom, mennyire megbántottalak,
Nézd el, hogy buta mód nem szerettelek,
Vak voltam, hogy elhagytalak!

(Refrén)

Entry filed under: Zenetár. Tags: .

Hírek – 2014. január 29. Médiafigyelő: Nagy Gergely Milán a Maricruzról

4 hozzászólás Add your own

  • 1. lius  |  2014/01/30 - 14:19

    Besírok a Blanes klippen:D de a számot imádom, nagyon illik a pároshoz:)A főcím is nagyon jóóó:)

    Válasz
  • 2. Ritu31  |  2014/01/31 - 17:07

    Szerintem egyik sem!!

    Válasz
  • 3. ürmös Emese  |  2014/05/28 - 12:32

    IMÁDOM.!!! 😉
    IMÁDOM

    Válasz
  • 4. VANILLA  |  2014/08/16 - 17:56

    imádom a perdoname dalt olyan érzéki mélyre ható

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum