“Lo que la Vida me Robó” – a főcímdal klipje

2014/01/21 at 01:00 8 hozzászólás

Tegnap jött ki Enrique Iglesias és Marco Antonio Solis duettjének, az El perdedornak a hivatalos klipje, ahol az előadókon kívül Sandra Echeverría is közreműködik egy jól kivitelezett, bamba nézés erejéig, de nem emiatt érdemes megnézni a videót, hanem a bravúros és szépen fényképezett táncmozdulatok miatt, amelyet a násznépből (?) verbuválódott alkalmi tánckar produkál a két irdatlan műlóval szegélyezett parketten. A lencse-fényfoltoktól kiég a szemem, de ettől függetlenül korrekt kis munka, még ha a dal nem is lett tőle jobb. Nektek hogy tetszik?

Entry filed under: Zenetár. Tags: .

Nicsak, kiből lett vámpírkirálynő? Hírek – 2014. január 21.

8 hozzászólás Add your own

  • 1. suxel  |  2014/01/21 - 01:05

    “Sandra Echeverría is közreműködik egy jól kivitelezett, bamba nézés erejéig” –> Besírok! 😀 😀 😀 Teljesen felesleges volt ezért egy ismert arcot berakni, bármilyen ismeretlen csinos nő megtette volna ezt az utcáról! 😀

    Amúgy az ének/klip alatt majdnem elaludtam, nekem egy az egyben nem jött be. Többször biztos meg nem nézem.

    Válasz
  • 2. Milibindi  |  2014/01/21 - 01:08

    Jó a klipp szerintem! Igazad van Marco tényleg elég bambán néz itt Sandra 😀

    Válasz
  • 3. szabina333  |  2014/01/21 - 09:15

    Én nagyon megszerettem ezt a mélabús dalt…
    de a klip béna 🙂

    Válasz
  • 4. rent25  |  2014/01/21 - 11:30

    Nekem olyan mint egy langyos lábvíz… olyan semmilyen!

    Válasz
  • 5. Mary  |  2014/01/21 - 11:47

    A klip számomra nagyon unalmas, vártam a végét, vajon történik-e valami, de ez nagyon semmilyen. Sandra minek is van benne? Ezt bárki megoldotta volna. Jobban tetszik az Aleks Syntek betétdal.

    Válasz
  • 6. aribethkrum  |  2014/01/21 - 19:11

    “Sandra Echeverría is közreműködik egy jól kivitelezett, bamba nézés erejéig”

    Imádlak. 🙂
    A dalt szeretem, a klip szépen kivitelezett(nek tűnik laikus szemmel), de egyébként zzzzzzz.

    Válasz
  • 7. Ben Lacosta  |  2014/01/21 - 22:47

    A dal nekem nagyon tetszik, de nem értem miért nem tette rá Marco Antonio Solis az új CD-jére? Enriquének egyenlőre nem tudni megjelenik-e új albuma.

    Válasz
  • 8. momo  |  2014/01/21 - 23:59

    Ne mondjátok már, hogy ez a zene nem jó. 🙂 Szerintem az egyik leghangulatosabb telenovella-zene. A mostaniak közül nekem ez a kedvencem. 🙂

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum