Maricruz – január 27-től a tv2-n!

2014/01/10 at 18:34 32 hozzászólás

CIpromo2

Ahogy az sejthető volt, a tv2 végül a főcsatornáján küldi harcba legújabb sikervárományos telenovelláját, a Corazón indomablét, mely itthon Maricruz címmel kerül vetítésre, egész pontosan január 27-től, hétköznap délutánonként 15 órai kezdettel. A tv2 új hétköznap esti műsorstruktúrájának jó bevezető darabja lehet ez a sorozat, amely a csatornán annak idején nagy sikerrel bemutatott Marimar történetét ötvözi a Teresából ismert Ana Brenda és Daniel Arenas játékával, megspékelve az Árva angyal szereposztásának krémjével.

Ti várjátok már a sorozatot?

Entry filed under: Eseménynapló, Magyar hírek.

Évértékelés – 2013 Hírek – 2014. január 17.

32 hozzászólás Add your own

  • 1. Marcsi  |  2014/01/10 - 19:45

    Én már csak azért is várom hogy a TV2 eltüntesse azt a sok mocsok műsort amit vetít. (Shopping Királynők, a harcmincezer féle realitik, stb)

    Válasz
  • 2. laci70  |  2014/01/10 - 20:00

    Roppant kíváncsi leszek erre a sorozatra. Az eredetijét nem is olyan régen sikerült egy szuszra végignéznem. Az nagyon tetszett!!! Volt egy olyan furcsa (de nagyon is jó!) atmoszférája a sorozatnak, amitől egyből az abszolut kedvenceim közé került (kevés telenovellát őrzök meg a gépemen, de ez meg fog maradni). Tény, hogy én már akkor is szerettem Thalíat, amikor még azt sem tudtam, hogy játszott-e valaha is telenovellákban. A zenéjét sokkal régebb óta ismerem mint a színészi pályáját. Mivel az “eredeti” Marimar” nagyon jól sikerült, kíváncsian és kissé aggódva fogom figyelni az egyik kedvencem remake-jét. Remélem, hogy nem fogok csalódni 🙂

    Válasz
  • 3. Ben Lacosta  |  2014/01/10 - 20:45

    Ezt a sorozatot meg fogom nézni. A Marimart régen nagyon szerettem. Kiváncsi vagyok rá. Kicsit olyan a főcíme mint a Mi Pecadonak. Az Acasa TV-n is Maricruz néven ment. Örülök ennek a magyar címnek. A 15 órát kicsit korainak tartom és attól is félek hogy leveszik a műsorról, bár ha már új tulaja van a TV2-nek ők nem hiszem hogy olyan szemetek lennének hogy ezt a lépést megteszik. Az is lehetséges hogyha már magyar kézben van a csatorna alaposan rendberakják a csatornát. Nekem az a gyanúm hogy az Amores Verdaderost is a TV2 fogja majd megvenni, mellé a Mi Pecadót. Mivel nagyon sikeres volt A CCEA biztos figyelembe veszik ezt.
    Marcsi: Egyetértek veled! A Shopping ribancokat én sem szeretem. 🙂 Futkározzanak a FEM3-on! 🙂 A reallityk viszont jók, csak sok van belőlük! A Családi titkok és a Magánnyomozók jó, de a Csapdába csalva és a Veled is megtörténhet már sok.

    Válasz
  • 4. Maia  |  2014/01/11 - 00:00

    lehet nem ide tartozik, de a cachito de cielo-t akkor nem vette meg a tv2?? Már volt egyszer feltüntetve a wikin dec 16-től, aztán áttették most jan. 20-ra, 16:55, vagy nem lesz? erről mit lehet tudni???????????

    Válasz
  • 5. suxel  |  2014/01/11 - 00:29

    Maia: Ha valami Televisásat megvettek, akkor az Marco úgyis feltünteti és nem titkolja el. Ha így lenne, akkor már megírta volna, de nem. Nem lett még 100 ezerszer elmondva, hogy a Wiki nem megbízható ilyen téren? Bárki szerkesztheti azt. De csak higgy el továbbra is mindent, amit ott olvasol, nehogy kételkedj benne, és készíts még egy tudományos publikációt is ottani anyagokból!

    Válasz
  • 6. Bence  |  2014/01/11 - 10:48

    Én nagyon örülök ennek a sorozatnak, de főként Ana Brenda miatt. Egyik kedvenc színésznőm lett az utóbbi évek során 🙂 Remélem előkelő szinkronhangot ajándékoznak neki.

    Válasz
  • 7. szonja  |  2014/01/11 - 11:19

    Örülök neki,de sajnos egy időben van a kedvenc sorozatommal,amigas y rivales-el.

    Válasz
  • 8. Marcsi  |  2014/01/11 - 12:14

    @Bence : Én Huszárik Katára tippelek.

    Válasz
  • 9. Bence  |  2014/01/11 - 12:53

    @Marcsi: Igen, ő nagyon jó lenne. Vagy esetleg Martin Adél, aki a Sortilegio-ban is szinkronizálta 🙂
    (u.i: remélem nem Mezei Kitty lesz)

    Válasz
  • 10. Viktor  |  2014/01/11 - 15:33

    Hát nem is tudom…szerintem lehetne a magyar hangja Roatis Andrea,Kiss Virág,Huszárik Kata,Madarász Éva

    Válasz
  • 11. suxel  |  2014/01/11 - 15:45

    A storys szinkronhangok a legtöbb esetben nem egyeznek meg a nagyker csatornák által kölcsönzött hangokkal. Persze vannak kivételek, mint láthattuk Victoria Ruffonál. Szerintem valami új hangot fog kapni.

    Válasz
  • 12. Maia  |  2014/01/11 - 17:07

    Egy kérdés volt. Ezek szerint nem vették meg, még. Köszönöm.

    Válasz
  • 13. Maia  |  2014/01/11 - 17:09

    Te viszont változtathatnál a bunkó stílusodon.

    Válasz
  • 14. Ritu31  |  2014/01/11 - 18:13

    Hát őszinte leszek! Egyáltalán nem várom ezt agyonajnározott nyálas sorozatot!! 😀

    Válasz
  • 15. suxel  |  2014/01/11 - 18:32

    13. Maia. Bocsi, hogy rajtad csattant az ostor, csak sokszor előjönnek ezek a kérdések és egy idő után még én is, mint szimpla olvasó herótot kapok az ilyenektől. De mivel Maite Perroni úgyis a Televisánál van, s van 2 novellája a CCEA után, amit nem mutattak be itthon, szerintem innen fogod megtudni elsőnek ha valamelyik csatorna a műsorára tűzi.. Utánanéztem, és legalább nem egy gagyi címnek dőltél be, mint a Maricruz, a büdös leány, vagy a Köret nélkül volt!

    Válasz
  • 16. DrNyunyó  |  2014/01/11 - 19:27

    Megint csak az a baj, hogy az átlag néző ebből fog következtetni arra, hogy a Televisa (és úgy általában Latin-Amerika) milyen szarokat (is) tud csinálni. Az URPEA-nak is lett volna hely valamelyik nagy kertévén a délutáni sávban.

    Válasz
  • 17. Ben Lacosta  |  2014/01/11 - 21:03

    Kicsit Pasion Morena feelingem lett mikor az entradaját megnéztem. A TV2 mindíg más hangot szokott adni a színészeknek, de Fernando Colungának és a Gabynak meghagyták. És ha Maite Perroni magyar hangját kapja? Én erre gondoltam tegnap este.

    Válasz
  • 18. Bence  |  2014/01/11 - 21:18

    @Ben Lacosta: Ááá.. nem tudom elképzelni Molnár Ilonát Ana Brendához. 😐 Én Németh Borbálára gyanakszok, a PEAM után hátha bevállalja.

    Válasz
  • 19. suxel  |  2014/01/11 - 21:25

    Bennel egyetemben nem lennék meglepve, ha megint ellőnék a Molnár Ilona – Posta Victor duót!

    Válasz
  • 20. Bence1996  |  2014/01/11 - 23:57

    Amúgy tényleg milyen beteg emberek vannak. Képesek beírni címnek, hogy Maricruz, a büdös leány, meg hogy Köret nélkül 😀 😀 😀
    Én a Köret nélkül címet a Mentir para vivirnél is olvastam, és besírtam a röhögéstől 😀

    Válasz
  • 21. Ben Lacosta  |  2014/01/12 - 13:13

    A TV2 szinkronban sajnos zokni. 😦 Nekem nem tetszik a stílusuk. Posta Viktort el tudom képzelni Daniel Arenas hangjaként. Ana Brenda nagyon fiatal, lehetséges hogy Molnár Ilona hangját kapja, vagy esetleg valaki más lesz. Cesar Evora szinkronja fog érdekelni leginkább.
    A wikipédiás címeken én is nevettem egyet, de az AV-nál a Fix állás biztos jövőt olvastam. Az annyira nem volt vicces. Egyszer olvastam hogy a Maricruz, a gyümölcsök tolvaja címet kapta a CI.

    Válasz
  • 22. Ben Lacosta  |  2014/01/12 - 13:15

    Aki esetleg veszi a sorozatot annak azt javaslonám hogy legkorábban 30 perccel hamarabb kapcsolja be a felvevőjét, mert a TV2 szerette korábban kezdeni a sorozatait. Mivel most új tulajok vannak nem biztos hogy aggódni kell azért hogy leveszik a sorit. Az Eva Lunával is megtehették volna hogy eltűntetik, de aztán hajnali 4:05-re száműzték. Én a Carrosselt sajnálom, remélem valamelyik kis csatorna műsorra tűzi.

    Válasz
  • 23. laci70  |  2014/01/12 - 14:50

    21. Ben Lacosta
    C.Evora-nak max két hangot tudok elképzelni:
    Jakab Csaba vagy Haás Vander Péter.

    Válasz
  • 24. Ben Lacosta  |  2014/01/12 - 19:25

    Jakab Csaba a Maria del Carmenben volt a hangja. És ha megkapja Dionisio hangját? 🙂 Bár abban erősen kételkedek.

    Válasz
  • 25. nota  |  2014/01/12 - 20:18

    Nahát ez aztán a “jó hír”.Szeretem Ana Brendát, de ez nem igazán az, amire jelenleg vágyok. A Tv2 egyébként is általában felejtős nálam. Lehet, hogy belenézek, de Lartilleux, hát ez nem az én műfajom.

    Válasz
  • 26. laci70  |  2014/01/13 - 20:54

    24. Ben Lacosta
    Igen, pont azért írtam, mivel most “darálom” éppen a MDC-t. Evoranak mind a két szinkronhang jól jön.
    (Nemtom, hogy ki az a Dionisio…)

    Válasz
  • 27. Ben Lacosta  |  2014/01/13 - 22:50

    Cesar Evora az Amor Bravíioban játszott Dionisio Ferrerként, és más színész kölcsönözte a hangját. Az El Manantialban is más hangja volt.

    Válasz
  • 28. osziszike  |  2014/01/14 - 20:53

    Hát nekem ez e telenovella nem éppen a kedvencem.Szeretem Ana Brenda-t de szerintem ez a szerep túl erőltetett és a főhősről ne is beszéljük. Daniel Arenas nem szimpatikus, mellékszereplőként még el tudom viselni , de mint főszereplő nem az igazi.

    Válasz
  • 29. rent25  |  2014/01/15 - 21:25

    Most láttam a promót a Tv2-n! Hát… igazán felkérhetne a csatorna téged Marco, hogy készítsd el a sorozat logóját, mert az övék igen csak gagyira sikeredett. Utána pedig te adhatnád a következő sorozatok címét is, mert nagyon ütős címeket fordítasz (kettőt kiemelve: Telis tele szerelemmel, Szeretlek, nem vitás) 😀

    Válasz
  • 30. Ben Lacosta  |  2014/01/15 - 21:35

    Ez igaz! A TV2 egyáltalán nem kreatív. Emlékezzetek arra hogy az Epizód pofa nélkül ellopta Marco logóit.

    Válasz
  • 31. lius  |  2014/01/16 - 18:05

    annak ellenére, hogy én imádom Ana Brendát, és sem hittem hogy jól fog állni neki ez a szerep…és mégis!komolyan annyira jól állt neki a csóró kis Maricruz, hogy az hihetetlen!mindenképpen nézzétek meg, bár maga a sorozat nem valami jó,hála Lartilleux csodás rendezésének, egyszer nézhető!én főleg Ana Brenda miatt néztem, no meg Arenas miatt, igazán jó párost alkotnak!!:)

    Válasz
  • 32. Lora14  |  2014/01/27 - 19:07

    Valaki tudja, hogy hol tudnám megnézni az első részt, mert sajnos le maradtam róla !

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum