Újévi ismétlések

2014/01/05 at 12:00 19 hozzászólás

RosRafLQNPA2014Promo

Az év első hazai hírei az ismétlésekről szólnak: a tegnapi napon két novellából is duplázott hétvégi vetítés indult, egyikük Rosalinda, amelyet annak ellenére tűznek hétvégén ismét az elejétől műsorra (szám szerint tizenhatodszor Magyarországon), hogy közben a hétköznapi műsorrendben is pár hete kezdődött csak újra (Story5, szombat-vasárnap, 13:00 + 14:00). A másik delikvens a Rafaela doktornő, aki ezentúl szintén hétvégente rendel dupla epizódok keretében (Life Network, szombat-vasárnap, 06:00 + 07:00), immáron negyedik alkalommal.

Holnap, azaz január 6-án pedig a Megkövült szívek tér vissza ismét, a Sebzett szívek utódjaként a Story5 hétköznap délutánjain, 15 órai kezdettel.

Entry filed under: Eseménynapló, Magyar hírek. Tags: , , .

2013 legjobbjai – a kedvenc televisás főcímdal Hírek – 2014. január 6.

19 hozzászólás Add your own

  • 1. laci70  |  2014/01/05 - 19:20

    Nem semmi ez a Rosalinda, ahhoz képest, hogy hazájában nem volt népszerű, külföldön az egyik legsikeresebb novellának számít(ott). Az, hogy 16x-ra ismétlik, mutatja, hogy máig népszerű. Gyakorlatilag évente ismétlik. Sajna még nem láttam, de amint végzek a Maria Del Carmen-nel (éppen a 90. rész “megy”), az lesz a következő.
    BÚÉK mindenkinek!

    Válasz
  • 2. Ben Lacosta  |  2014/01/05 - 21:26

    A Sebzett szíveket javasolnám. 🙂 A Maria del carmen nagyon kegyetlen sorozat. A Rosalindát 2x láttam, de a venezuelai verzió jobban tetszett.

    Válasz
  • 3. Ben Lacosta  |  2014/01/05 - 21:57

    A Charlie angyalait is megismétlik jövőhéttől! 🙂 A STORY 5-ön lesz hétvégén.

    Válasz
  • 4. DrNyunyó  |  2014/01/06 - 15:31

    Ben Lacosta: háhá, azt gondoltad volna, hogy még a Charlie angyalaiból is csináltak telenovellát a 2000-es évek környékén?

    És milyen volt a Rosangelica? A két történet közt sok a különbség? Annyira emlékszem, hogy Rosangelica itt modell, nem énekesnő.

    Válasz
  • 5. laci70  |  2014/01/06 - 21:02

    2. Ben Lacosta
    Szép sorjában mindet meg fogom nézni 🙂
    Tényleg, helyenként elég húzós ez a Maria Del Carmen, de összeségében nekem csalódás ez a novella. Főleg közvetlenűl az Esperanza után…
    Rosangelica volt egyáltalán nálunk? Egyébként GSpanic is kapott abban egy picike szerepet.

    Válasz
  • 6. DrNyunyó  |  2014/01/06 - 22:10

    laci970: aham, még a megboldogult Romantica tévén adták, csak nekünk pont nem volt akkoriban a kábeles csomagban. 2000-ben ment a Rosalinda a TV2-n, a Rosangelica meg a kábelen és a szerencsésebb osztálytársaim mesélték, hogy mennyire hasonlít a két sztori. Aztán ugyanígy volt a Betolakodóval, annak is ment egy venezuelai változata a Romanticán, csak lemaradtam róla.

    Válasz
  • 7. Ben Lacosta  |  2014/01/06 - 22:16

    Ezt a haha meg höhőt nagyon szereted kedves Don nyunyó. 🙂 A Charlie angyalainak örülök nem is tagadom. Én szeretem ha két különböző műfajt egybe tehetek.
    Rosangelica modell volt. 80 helyett 125 részes a telenovella és nincs benne Miserias és Abril szál.
    A Maria del Carment 2003-ban néztem, de nagyon durva sorozat. A Villa Acapulcót viszont nagyon szerettem! Azt kellene megismételni. Az is reggel ment és tökéletes sorozat volt. Kár hogy nem vették eddig elő újból.
    A Betolakdó venezuelai verziója a Cuando hay pasión, de abban nem halt meg a főhősnő.

    Válasz
  • 8. DrNyunyó  |  2014/01/06 - 22:47

    Ben Lacosta: nem fellengzősségből háházok meg hehézek, csak így áll rá a kezem 🙂 Hehe, elnézést 🙂

    Sem a Cuando hay pasión, se a Rosangelica nem hivatalos remake, azt olvastam, hogy Venezuelában csak pont annyit változtattak az ismert sztorikon a Venevisionnál, hogy ne kelljen kemény jogdíjakat fizetni, tanultak a korábbi esetekből, amikor ától cettig dolgoztak fel jogdíj fizetése nélkül sztorikat. Volt, amelyiket le is kapták a műsorról hirtelen bírósági döntés alapján (például a Kassandra 4 évvel korábbi elődjét, a ‘La Muchacha del Circo”-t.

    Válasz
  • 9. Ben Lacosta  |  2014/01/07 - 16:42

    semmi baj. 🙂
    Hát igen, a jogok. Új ötletekkel kellene előrukkolniuk a telenovella gyártóknak. A Rosangelicának is volt nem is egy előde. Nekem az azért tetszett jobban, mert szimpatikusabbak voltak a szereplők. Sonya Smith-t ebben a sorozatban láttam először göndör és fekete hajjal. A Kassandráról anno lemaradtam. 😦

    Válasz
  • 10. laci70  |  2014/01/07 - 18:01

    9. Ben Lacosta
    Ami nagyon durva még itt mifelénk, hogy olcsóbb újraszinkronizálni egy novellát, mint másik társaságtól megvenni a már leszinkronizáltat. Most az ünnepek alatt belenéztem egy kicsit a klasszikus Ben Hur-ba. Nem fogjátok elhinni! Azt is újra szinkronizálták! Ez egyszerűen hihetetlen.

    Válasz
  • 11. MarcoPolo  |  2014/01/07 - 18:56

    Laci70, ennek valószínűleg az az oka, hogy a mai műsorszórás/DVD-kiadás már az 5.1-es hangsávot igényli, és egyszerűbb újraszinkronizálni a filmeket, mint átalakítani a régi, klasszikus szinkronokat.

    Válasz
  • 12. Ben Lacosta  |  2014/01/08 - 18:03

    Az újraszinkronizált filmeket nem szeretem. A Halálbiztos diagnózisnak és a Charlie angyalainak is új magyar szinkronja lett. A STORY 5 az AXN féle változatot sugározza. Én a Viasatos hangokat szerettem, de szerencsére a kedvenc angyalom hangja ugyanaz maradt, mégis más egy kicsit a szöveg. Sok Viasat 3-as részt felvettem anno videóra. Sajnos nem is egy jó filmet szinkronizálnak újra! 😦 Én azt hallottam, hogy a kópia hibája is. Manapság már mindent ki lehet javítani. Emlékszem anno mikor a Halloween-t kiadták 2 lemezes változatban a régi szinkronnal bajok voltak.

    Válasz
  • 13. laci70  |  2014/03/22 - 19:42

    Nagyon jó sorozat ez a Rosalinda! Végre eljutottam odáig, hogy ezt is megnézzem. A 35. résznél járok. Eddíg minden várakozásomat felülmúlta (az AMF nagy csalódása után, igen nehezen barátkoztam meg újra a telenovellákkal…). Nagyon jó a történet (bár, tudom, hogy minden telenovellának vannak nehezen emészthető szakaszai…) és a szereplők! Fedra (Nora Salinas) nagyon jó, akármekkora pénzhajhász is, mindent megbocsájtok neki, illetve Noranak 🙂 Aki látta Norat mint Graciela, az nem tud rá haragudni. A Wiki, Orosz Annát írja mint szinkronhangot, de sztem más volt a magyar hangja. Esther Rinaldi is olyan aranyos benne. Thalía és FCarillo nagyon szimpatikusak. Népszerű volt ez a sorozat mindenfelé, csak pont a hazájában nem, érthetlen…

    Válasz
  • 14. tibitoma  |  2014/03/23 - 12:47

    laci70: Az Esmeraldában Nora Salinast Orosz Anna szinkronizálta, a Rosalindában meg (ha jól emlékszem a hangra), akkor Huszárik Kata.

    Orosz Annát meg Kiss Erikát azért szeretem, mert (ahogyan az utóbbi mondta egy interjúban) “gumihangjuk” van, rengeteg karakterhez illenek.
    Lety Calderón: el se tudtam volna képzelni Nyírő Bea nélkül, aztán működött Orosz Annával is jó és gonosz szerepben egyaránt.
    Ugyanez Laura Floresszel: bár neki kétségtelenül Tóth Enikő passzolt a legjobban, Kiss Erikával is és Orosz Annával is elment.

    Válasz
  • 15. suxel  |  2014/03/23 - 12:56

    Rosalindaban biztosan nem Orosz Anna és nem is Huszárik Kata szinkronizálta. Ellenben Fazekas Andreával. 🙂
    A forrásom a magyarszinkron.hu. 🙂

    Válasz
  • 16. suxel  |  2014/03/23 - 12:56

    Úristen, de csúnyák ezek az új smileyk.

    Válasz
  • 17. tibitoma  |  2014/03/23 - 13:37

    Úristen! Akkor igazad van!
    Pedig a hangmemóriám az egész jó.

    😦 Mi lesz velem, véget ért az URPEA, nincs mit nézni 😦

    Válasz
  • 18. laci70  |  2014/03/23 - 15:34

    Igen, köszönöm az infót. Akkor ezek szerint jól hallottam, hogy nem Orosz Anna volt Fedra (illetve hát, Nora Salinas) magyar hangja. Azt tudtam, hogy az Esmeraldában Ő volt a szinkronja. Később, számomra összenőtt a hangja Gaby Spanic-kal. Tényleg az egyik legjobb szinkron hang Orosz Anna. Nagyon jó mind pozitív mind negatív hangként. Leticia esetén tényleg Nyírő hangja az etalon, de meglepetésemre az YCEM-ben Szabó Gabi is nagyon passzolt hozzá! Ezek az új szmajlik meg tényleg rondák…

    Válasz
  • 19. laci70  |  2014/04/10 - 22:40

    Ma értem a végére a Rosalindának.
    Nagyon jó sorozat volt!!! Azt kaptam amit vártam 🙂
    Tudom, hogy már sokadszorra ismétlik, de nekem csak most sikerült “letudni”. Nagyon jó történet, szuper szereplők. Már értem, hogy miért volt olyan sikeres novella világszerte (de, hogy hazájában miért nem volt az, az nehezen érthető…). Örülök, hogy láthattam ezt a nagyon jó kis telenovellát!

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum