Marichuy – a szerelem diadala: a sorozatban elhangzó dalok

2012/04/06 at 01:06 14 hozzászólás

Többen is kértétek a Kérdezz-felelekben ill. e-mailben, hogy szedjem össze a Triunfo del amor dalait, Szidi hathatós segítségével ez meg is valósult (köszönet neki), a következő linkről letölthetitek a novellában felcsendülő zenék nagy részét, ha esetleg van olyan dal, ami kimaradt, ne habozzatok belinkelni kommentben! A link tehát alant, a tracklista a tovább mögött! Jó zenehallgatást! (Aki pedig a Tres palabras ill. az A partir de hoy magyar szövegére kíváncsi, itt nézelődjön!)

:: LETÖLTÖM! ::

Tracklista:
01. Luis Miguel – Tres palabras (Victoria és Osvaldo dala)
02. Marco di Mauro – Volverte a besar (María Desamparada/Marichuy és Alonso dala)
03. Pablo Montero – Florecita / Mi riqueza (Fer és Cruz dala)
04. Luis Miguel – No sé tú (Victoria és Heriberto dala)
05. Banda El Recodo – Dime que me quieres (Naty és Juanjo dala)
06. Camila – Bésame (Fer és Fabián dala)
07. Pablo Montero – Regalito (Fer és Cruz dala)
08. Thalía – Qué será de ti (María Desamparada/Marichuy és Max/Juan Miguel dala)
09. Marco di Mauro és Maite Perroni – A partir de hoy (María Desamparada/Marichuy és Max/Juan Miguel dala)

Entry filed under: Egyéb. Tags: .

Hírek – 2012. április 3. Paula és Paulina – április 25-től a Sorozat+-on!

14 hozzászólás Add your own

  • 1. Dózsa Nóra  |  2015/11/16 - 20:14

    111.
    Guillermo felkeresi Marichuyt azzal, hogy mivel õ Juan Miguel valódi apja, látogatni szeretné az unokáját. Alonso vacsorát fõz Marichuynak, de hirtelen rosszul lesz. A lány az ágyába fekteti, és leveszi a ruháit, ám ekkor beállít Juan Miguel és választás elé állítja szerelmét.
    Mikor haza megy Alonso melyik zene szól?

    Válasz
    • 2. Csabika  |  2015/11/16 - 21:53

    • 3. Bogy  |  2015/11/16 - 22:18

      Imádom ezt a számot…csak sajnáltam hogy mindig Tacsi jelenetei alatt szólt. Ez megtörte a varázsát sokszor ezért emlékszem olyankor mindig becsuktam a szememet és használt is ha nem beszélt bele…azért még dühös is voltam. 😦 xD Nosztalgia.

    • 4. Csabika  |  2015/11/16 - 23:37

      Èn ebből a förtelemből jó ha láttam 3-4 részt, azóta is kezelésekre járok…:)

    • 5. Bogy  |  2015/11/17 - 00:14

      Be kell vallanom hogy én a felét láttam tekerve…nem vagyok büszke rá…valami akkoriban nálam is elborult. Én nem jártam kezelésekre így szerencsére pénzt nem vesztettem viszont azóta érzem hogy könnyebb lett a fejem. Bye bye jó néhány agysejt… 😦 Nem ajánlom ezt a sorozatot senkinek…tele van orbitális baromságokkal, többnyire szar színészi játékkal, ostoba és nevetséges szituációkkal-párbeszédekkel.
      Az egyetlen pozitívum amit fel tudok hozni vele kapcsolatban a korábban említett dal volt…illetve még mellé csaphatjuk azokat a jeleneteket ahol Levy és Tacsi verték egymást….imádkoztam hogy egyszerre adjanak egymásnak egy olyat ami a koporsóig repíti őket. Megkímélték volna az emberiséget eme nemes tettel….de nem így lett…sajnos.

    • 6. Csabika  |  2015/11/17 - 09:06

      😀 😀

    • 7. bence1996  |  2015/11/17 - 09:51

      Én már elvből nem néztem. Az Árva angyalt se láttam, és már a hideg kirázott attól is. Amikor megtudtam, hogy a két főszereplő duplázni fog, már tudtam, hogy ki kell hagynom. Egyik ismerősöm mesélte, hogy Bernarda (Daniela Romo) mikor elütötte Victoria-t, akkor a kislányával sétált, de senki nem vette észre a gyereket, pedig voltak ott jó páran….mondom, hát gratulálok 😀 😀 ennél nagyobb blődséget még nem is hallottam akkoriban. Azt se tudom, hogy gondolhatták komolyan 😛

    • 8. Bogy  |  2015/11/17 - 12:09

      Én sajnos az Árva angyalt végig láttam. Még az első felét képes voltam AKKORIBAN(!!!!!) normális komolysággal nézni….de a második felét….azt már csak azért néztem végig mert nem akartam abbahagyni…de az a kínszenvedés. Azt hittem Máricsuj már soha a büdös életben nem bocsát meg Huán Migelnek. Szörnyű volt…amikor Mari még akkor sem bocsátott meg szerelmének mikor az visszaadta a látását… én kész voltam. Az a tipikus sorozat amiből semmi féle képpen nem kellett volna közel 200 rész mert hihetetlenül érződött a színvonal romlása és az értelmetlen nyújtás.
      TDA: Igen azon anno én is meglepődtem hogy a gyereket senki nem vette észre…meg nekem Bernarda annyira szélsőségesen gonosz volt hogy egyszerűen képtelen voltam komolyan venni a karakterét.

    • 9. Csabika  |  2015/11/17 - 12:22

      Most eszembe jutott hogy anyukám úgy hívta Bernardát hogy papasszony 😀 😀

    • 10. bence1996  |  2015/11/17 - 14:59

      Jujj 😛 az a legdurvább, hogy egy ilyen gonosz nőnek hogy lehet ilyen jóságos fia. Ez már az eredetiben is szemet szúrt.
      Egy kis kitekintés: az El privilegio de amar eredeti történet volt, vagy már azt is remake-elték? 🙂

    • 11. Csabika  |  2015/11/17 - 15:37

      De feldolgozás volt, méghozzá a 85-s venezuelai Cristal volt az eredeti aszem.
      Az alapsztoryt aszem DF jegyzi, de ez nem biztos..

    • 12. bence1996  |  2015/11/17 - 16:34

      Ahha…na ezt nem tudtam. Köszi Csabika 🙂

    • 13. Bogy  |  2015/11/17 - 17:24

      Igen így van! https://en.wikipedia.org/wiki/Cristal_%28telenovela%29

  • 14. tibitoma  |  2015/11/17 - 18:05

    Ráadásul (régen az az azóta eltűnt rezidens csajok írták itt, plusz a youtube-on néha-néha belenéztem) a Cristalt eléggé keményen átdolgozta Liliana Abud, így született az EPDA, és az EPDA alapján készült a TDA.

    a) Ana Joaquina/Bernarda nem volt ennyire gonosz, a Cristal végén Victoriától megbocsátást kér.
    b) az egész karakter nem tűnik a Youtube-os videók alapján ennyire vallási fanatikusnak
    c) a Cristalban nincs a pap körül rejtélyes múlt és nem érkeznek meg a bosszúálló rokonok
    d) Liliana Abud némileg továbbgondolta Tamara/Ximena és Nicolás/Guillermo szálát.
    e) A Cristalban nincsenek kidolgozva a főhősnő szomszédságába tartozó karakterek annyira, mint az EPDA-ban. A TDA-ban őket eléggé túlzásba vitték.
    f) a TDA-ból hiányzik, hogy Victoria/Luciana prostituáltként dolgozott Trujillónak Cristina/María elhagyása után. (Ez nagyon jó zsarolási alap volt ennek a kisebb antagonista karakternek, Padilla viszonylag súlytalanná vált a TDA-ban.)

    Saját vélemény:
    1. A Cristal egy végletekig elnyújtott (246 rész), a mai szemmel nézve unalmas valami. A Cristal óriási siker volt világszerte azokban az országokban, ahol már vetítettek telenovellákat, Spanyolországban a mai napig ez a legnézettebb televíziós sorozat. Ezekből az eladási bevételekből tudott a gazdasági válságból kikecmeregni a gyártója, az RCTV. Olyannyira szegényes volt a büdzsé, hogy Lupita Ferrer és Jeanette Rodríguez (főhősnők) a saját ruháikat hordták a felvétel alatt. Delia Fiallo Miamiban élt a forgatás alatt, a forgatókönyveket egy olyan megbízható lánnyal küldte Caracasba, aki a venezuelai főváros és Miami között ingázott heti rendszerességgel. Amikor sztrájkolt a venezuelai légitársaság, nem adtak új Cristal részt hetekig, mert nem érkezett meg a friss script és csak azt a szöveget feliratozta egy órán keresztül az RCTV, hogy a sztrájk miatt leálltak a Cristal forgatásai :D:D:D Nem semmi lehetett.
    2. A TDA egy fostalicska (elnézést). Rossz casting, rosszul modernizált történet, logikai hibák, Mejía megint elszállt agyilag. Delia Fiallo legjobb sztoriját ennyire nem lehet elrontani…
    3. Számomra az EPDA minden idők legjobban megcsinált rózsanovellája a maga hibáival együtt. Sőt: ha ki kellene választanom az általam ismert három kedvenc televisás művet, biztosan ez lenne az első helyen és ha producer lennék, biztosan elkészíteném a saját szájam íze szerint a remake-jét egyszer.

    Válasz

És te mit gondolsz?

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum