“Por Ella soy Eva” – újabb promók

2012/02/10 at 00:13 Hozzászólás

Csalással vádoltak meg…
– Rengeteg pénz volt!
– Ezt sosem vártam volna tőled, Juan Carlos!
Börtönbe akartak zárni, ezért elrejtőztem.
Csak Helena miatt fáj a szívem.
– Boldog voltam. De tönkretettél és becsaptad a fiamat!
Vissza fogok térni, hogy tisztára mossam a nevemet, és megmondjam neki, hogy szeretem.

Ez itt a családom. Az apám egy rendes ember, de titkol valamit. Az anyám híres színésznő volt, de már nem emlékszik dolgokra.
– Hol vagyunk?
– Itthon, szívem.
És Mimí…
– Senki sem láthat meg!
…az egyetlen, aki tudja, hogy Érte lettem Eva, de psszt!

Helena vagyok, és Lalito a mindenem. Az apám sosem bocsátotta meg, hogy egyedülálló anya vagyok, az anyám pedig mindent eltűr neki. Sikeres vagyok egy férfiak uralta világban, de nem tudom elfelejteni Juan Carlost, életem szerelmét…

Érte lettem Eva – február 20-tól a Canal de las Estrellason!

Entry filed under: Egyéb. Tags: .

Íme az “Amor Bravío” főgonoszai Hírek – 2012. február 9.

És te mit gondolsz?

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum