Mi újság Maite Perronival?

2012/02/05 at 14:39 Hozzászólás

Még mindig nagyon sokan érkeztek a blogra a keresőkből Maite Perroni után kutatva, tehát valószínűleg továbbra is sokatokat izgat, merre jár és mit csinál az Árva angyal sztárja manapság. A színésznő a napokban tartott twitcam-et, azaz egy élő videós chat-et, ahol az ez évi terveiről mesélt, és sok egyéb mellett kiderült, hogy 2012 első felében biztos, hogy nem fog új telenovellát forgatni. További részletek az elolvasom után!

Az elmúlt napokban én is írtam róla, hogy Maite neve fő esélyesként merült fel Roberto Gómez Fernández Cachito de cielo (Egy darabka égbolt) című új, lélekvándorlásos témát feldolgozó történetének főszerepére, ám annak ellenére, hogy a producer és Maite között már évek óta folynak közeledések egy közös munka reményében, ez nem most fog megvalósulni. “Az év első hat hónapjában nem vállalok tévés munkát, biztosan lesz még a jövőben telenovellám, mert imádom csinálni, de nem az év első felében” – mesélte Maite a rajongóinak.

Ezzel szemben a színésznő jelenleg valóban dolgozik egy projekten, ami nem is színház és nem is tévés munka, és melynek részleteit egy hónapon belül fel is fed majd. “Egyelőre annyit mondhatok nektek, hogy nagyon izgatott vagyok, színész-műhelyekben veszek részt, remek csapatban dolgozom, nagyon tehetséges emberekkel. Azt hiszem, kb. másfél hónap múlva már elárulhatom, mi lesz ez a meglepetés pontosan.

Arról a pletykáról, hogy ismét összeállna a nagy múltú RBD együttes egy koncert erejéig, Maite azt nyilatkozta, hogy nem tartja elképzelhetetlennek, de egyelőre nem történt a kérdésben közeledés a többiekkel. Szólista-karrierjéről is óvatosan nyilatkozott: “Ez is az álmaim része, de várjátok ki a végét, hátha ez az év itt is meglepetést hoz. Sokat dolgoztunk az elmúlt időszakban, hogy ez az év a lehető legjobban sikerüljön, és azt hiszem, eddig jól haladunk.

Magánéletét tekintve a színésznő továbbra is boldog párkapcsolatban él Mane de la Parra énekes-színésszel, az Esperanza del corazón egyik férfi főhősével, sőt a pletykák szerint már az eljegyzésüket tervezik, és valóban, az Esmas, a Televisa hivatalos oldalának információi szerint február 14-én, Valentin-napon a páros nagy meglepetéssel készül a rajongóiknak, noha a színésznő lentebb maga cáfolja az esküvő hírét. Március 30-án pedig Maite mexikói fanjaival fogja múlatni az időt, ekkor rendezik ugyanis a nemzetközi Maite Perroni-napot, amit Maite szeretne legodaadóbb rajongóival tölteni.

A Más que telenovelas oldal azt is összeszedte, milyen érdekességek hangzottak még el a chat-beszélgetés alatt Maite részéről, íme:

  • Sosem vetkőznék le egy újságnak sem. Szükségem sincs rá, és nem is vonz.
  • Nagyon szívesen énekelnék duettet Chrisitan Chávezzel.
  • Az emberek túl sokat beszélnek, a legjobb lenne nem mindent elhinni, amit olvasnak és hallanak. Nem lesz esküvő, de nem is szakítottunk.
  • Nagyon szeretem a telenovellákat, maradok ezen a vonalon.
  • Sok őrült dolgot tettem szerelemből. Ha szerelmes vagyok, akkor szerelmes vagyok.
  • Ha szeretünk valakit, azt érdemes kimutatni.
  • Büszke vagyok a hazámra.
  • Nagynéni leszek négy-öt héten belül. Kislányt várunk.
  • A legnagyobb ajándék az, hogy élünk.
  • Nem tudom, hogy megyek-e a TvyNovelas-díjátadóra, ha megszületik addig az unokahúgom, elképzelhető, hogy nem. De nagyon szeretnék.
  • Amit a legjobban szeretek magamban, az az, hogy nagyon “átlátszó” vagyok.
  • A legfontosabb számomra az, hogy hiteles ember legyek.
  • Inkább az igazság, mint a hazugság. A hitelesség számomra nagyon fontos.
  • Nagyon boldog gyerekkorom volt, szeretetteljes közegben nőttem fel. Imádtam korcsolyázni járni a barátaimmal.
  • 15 évesen kaptam az első csókomat.
  • Az Árva angyal volt számomra a legfontosabb novella, mert lehetővé tette, hogy új fejezetet nyissak az életemben.
  • A Rebelde rengeteg dolgot jelent nekem, talán túl sokat is. Abszolút felülmúlta az elvárásainkat.
  • A Mi pecado az a történet, amit a legjobban élveztem csinálni, a sorozat, ami a leginkább tetszett. Nagyon élveztem a sztorit.
  • A Marichuy – a szerelem diadala fontos projekt volt, mert egy új idősávban mutathattam meg magam egy új közönségnek.
  • Semmit nem változtatnék meg az életemben. Szerencsés nőnek tartom magam. Élek, egészséges vagyok, van szerencsém azt csinálni, amit szeretek, és azokkal lenni, akiket szeretek.

Entry filed under: Egyéb. Tags: , , .

“Un Refugio para el Amor” – kedvcsináló trailer “Un Refugio para el Amor” – a főcím

És te mit gondolsz?

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum