A végzet hatalma: a dalok (magyar szöveg és letöltés)

2012/01/06 at 22:27 Hozzászólás

Az év végi szavazáson ti is Sandra Echeverría és Marc Anthony duettjét találtátok a 2011-es év legfülbemászóbb televisás főcímdalának, és való igaz, lehet valami ebben a dalban, ha még olyan pletykákra is okot adott, hogy a két előadónak olyan jól sikerült a közös éneklés, hogy ősszel még egy kisebb románcba is bonyolódtak egymással. Igaz vagy sem, ezt a duettet tényleg nagyon odarakták, melyet most ti is letölthettek innen a blogról A végzet hatalma néhány egyéb betétdalának társaságában, valamint elolvashatjátok a dal magyar szövegét is!

Elöljáróban annyit, hogy az alább letölthető csomagba a teljesség igénye nélkül szedtem össze olyan számokat, melyek elhangoztak a sorozatban, ha valaki még talál ilyet, nyugodtan linkelje be kommentben, örömmel fogjuk venni! A letöltési link a tovább után!

:: LETÖLTÖM A SZÁMOKAT! ::

Tracklista:

01. Sandra Echeverría & Marc Anthony – La fuerza del destino (a főcímdal)
02. Camila – Entre tus alas (a végefőcím aláfestő zenéje)
03. Camila & Colbie Cailet – Entre tus alas (az előbbi dal félig angol duettverziója)
04. Río Roma – Tu me cambiaste la vida (Iván és Lucía dala)
05. Sandra Echeverría – La fuerza del destino (Sandra szóló előadása)

A továbbiakban a főcímdal és a Camila-nóta magyar szövegét olvashatjátok, jó olvasást és zenehallgatást mindenkinek! (igyekeztem úgy fordítani, hogy a szövegek visszaadják az eredeti dalokat, tehát itt-ott előfordulhat, hogy kicsit eltértem a szó szerinti fordítástól)

Sandra Echeverría & Marc Anthony –  A végzet hatalma

(Sandra:)
Tétován elképzeltem,
Hogy egybefűzve látom a nevedet
Az enyémmel egy szívben.

(Marc:)
Rögtön észrevettem az ajkaidon a csodát,
Hagyd, hogy az álom itt véget érjen.

(Együtt:)
Mert minket a fájdalom hozott ide,
Ahol már nincs maradásom,
Ha nem őrizhetlek magamban.

Nincs szükségem semmire, csak egy pillantásra,
Amitől ráeszmélnék, mit is keresek itt nélküled,
Csak egy szóra, ami a lelkedből fakad,
És hogy a végzet hatalma ismét
Összekössön minket… mert szeretlek.

(Marc:)
Mert nem volt téged egyszerű csendben szeretni,
Félelemben élni, tudatlanul.

(Sandra:)
Ha ez igaz, akkor egy nap, mikor az idő megáll,
Egy éjszaka tanúja lesz, hogy kihajt a szerelmünk.

(Együtt:)
Mert minket a fájdalom hozott ide,
Ahol már nincs maradásom,
Ha nem őrizhetlek magamban.

Nincs szükségem semmire, csak egy pillantásra,
Amitől ráeszmélnék, mit is keresek itt nélküled,
Csak egy szóra, ami a lelkedből fakad,
És hogy a végzet hatalma ismét
Összekössön minket…

Mert szeretlek…
És hogy most ugyanez a szerelem
Felemeljen téged mellém az égbe,
ami még messzebb van, és még kékebb,
Tiszta szerelemből, csak te és én ketten.

Nincs szükségem semmire, csak egy pillantásra,
Amitől ráeszmélnék, mit is keresek itt nélküled,
Csak egy szóra, ami a lelkedből fakad,
És hogy a végzet hatalma ismét
Összekössön minket… mert szeretlek.

Mert szeretlek.

 

Camila – A szárnyaid közt

Mindig is a szabadság rabszolgája voltam,
Olyan, aki tudott repülni és megcsókolni az eget.
Mígnem megérkeztél te, és én úgy döntöttem, leszállok,
És megvetem a lábam a földeden.

Felfedeztem a hitem az álmodban,
A lelkem felismerte a hangodat,
És így…
A szívem a nyomodba eredt.

A szárnyaid közt repülök,
A csendedben ébredek,
Békében és higgadtan.
A pillantásodban utazom,
Felemelsz, jobb lettem,
Mint amilyen voltam,
És miattad, szerelmem.

Egészen máig úgy hittem,
a szabadságot máshol kell keresnem,
De ma már ráleltem magamban.
Bemerészkedtem a szerelmed útvesztőjébe,
Itt találtam rá az igazságra,
Benned van, amit én akarok.

Felfedeztem a hitem az álmodban,
A lelkem felismerte a hangodat,
És így…
A szívem a nyomodba eredt.

A szárnyaid közt repülök,
A csendedben ébredek,
Békében és higgadtan.
A pillantásodban utazom,
Felemelsz, jobb lettem,
Mint amilyen voltam,
És miattad, szerelmem.

A pillantásodban utazom,
Felemelsz, jobb lettem,
Mint amilyen voltam,
És miattad, szerelmem.

Mindig is a szabadság rabszolgája voltam,
De veled elértem, amiről
annyi ideje álmodtam.

Entry filed under: Egyéb. Tags: .

A végzet hatalma – a Story4 szinkronos promói A végzet hatalma: még két nap!

És te mit gondolsz?

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum