Sebzett szívek – a dalok magyarul

2011/10/31 at 08:10 Hozzászólás

Ma indul a Sebzett szívek régen várt ismétlése, így gondoltam, megleplek titeket a sorozathoz tartozó két betétdal szövegének magyar fordításával, melyeket a tovább után le is tölthettek egy kis meglepetés kíséretében!

FERNANDO CARRILLO – Bocsáss meg (Perdóname)

Akartam neked ajándékozni egy dalt,
Talán azt gondolod, hogy magyarázkodásképp,
Pedig ez csak egy egyszerű módja, hogy bocsánatot kérjek,
Egy módja annak, hogy bocsánatot kérjek.

Bocsáss meg, elég volt már a fájdalomból,
Bocsáss meg, tudom, hogy már csak jobb lehet
Mindkettőnknek, bocsáss meg.

Egy szép álmot éltünk meg kettesben,
Egy gyönyörű álmot, melyet nehéz elfelejteni,
De rá kellett ébrednünk a valóságra,
És már nem álmodhattunk tovább.

Bocsáss meg, elég volt már a fájdalomból,
Bocsáss meg, tudom, hogy már csak jobb lehet
Mindkettőnknek, bocsáss meg.

És ha újra születhetnék, mindent ugyanígy tennék,
Így kellett téged szeretnem.

Bocsáss meg, elég volt már a fájdalomból,
Bocsáss meg, tudom, hogy már csak jobb lehet
Mindkettőnknek, bocsáss meg.

Bocsáss meg, bocsáss meg.
Életem, bocsáss meg, arra kérlek, bocsáss meg.
Bocsáss meg.

MARCO ANTONIO SOLÍS – Menj tovább nélkülem (Sigue sin mí)

Bocsásd meg a nagy bűnömet,
Hogy nem akartalak elengedni,
De szenvedek, mikor látom,
Hogy nem vagy boldog.

Felejts el. És harag nélkül
Kívánom neked, hogy Isten áldjon,
Hogy a szerelem és a szerencse kísérjen utadon,
Bárhová is mennél.

Menj tovább nélkülem,
Mert az én világom nem olyan szép,
És ezt te is látod,
Nem a te hibád, hogy
Nekem minden visszafelé sül el,
Most már tényleg belefáradtak a lábaim,
Hogy kedv nélkül küzdöttem.

Menj tovább nélkülem,
Innen kérem, hogy ezentúl
az életben minden jobban menjen neked,
Eleget szenvedtél már mellettem,
Most már csak szeretetet érdemelsz.
Míg én majd itt
Siratom a hibámat.

Felejts el. És harag nélkül
Kívánom neked, hogy Isten áldjon,
Hogy a szerelem és a szerencse kísérjen utadon,
Bárhová is mennél.

Menj tovább nélkülem,
Mert az én világom nem olyan szép,
És ezt te is látod,
Nem a te hibád, hogy
Nekem minden visszafelé sül el,
Most már tényleg belefáradtak a lábaim,
Hogy kedv nélkül küzdöttem.

Menj tovább nélkülem,
Innen kérem, hogy ezentúl
az életben minden jobban menjen neked,
Eleget szenvedtél már mellettem,
Most már csak szeretetet érdemelsz.
Míg én majd itt
Siratom a hibámat.

:: LETÖLTÖM A DALOKAT! ::

A csomagban a spanyol nyelvű dalok mellett extraként megtaláljátok a Sigue sin mí magyar verzióját is, melyet a Latin szenvedély című cd-n adott ki anno a tv2, és melyet a Fiesta együttes ad elő.

Entry filed under: Egyéb. Tags: .

Elfeledett novellák – “Mi Destino Eres Tú” (2000) Sebzett szívek – emlékeztető + kibeszélő

És te mit gondolsz?

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum