Vad szív: a dalszövegek magyarul

2011/03/31 at 07:22 Hozzászólás

Egy hét múlva a Zone Romantica kikötőjébe is befut Juan del Diablo hajója, azaz elindul a 2009-es év legellentmondásosabb telenovellája, a Vad szív itthon is. Nem csak a legendás Corazón salvaje-karakterek kelnek életre először a hazai képernyőn, hanem az első, Magyarországon is bemutatott Televisa-novella, a Megveszem ezt a nőt! története is visszatér, noha igen merész formában, valamint a 2000-es María del Carmen óta először láthatjuk itthon egy Salvador Mejía-novella premierjét. Van tehát bőven miről megemlékezni, de nyugi, mindenre sor fog kerülni a premierig, bemelegítésképp pedig íme a sorozat hangulatos főcímdala Chayanne tolmácsolásában, a tovább mögött magyar dalszöveggel és pár meglepetéssel!

LETÖLTÖM!

A fenti linkre kattintva a főcímdalt három verzióban is letölhetitek, az egyik a sorozatban is hallható klasszikus változat, a második egy pörgősebb bachata-remix, a harmadik pedig a karaoke-kiadás a nótáskedvűeknek. A dal magyar szövege a következő:

CHAYANNE: Beléd szerettem (Me enamoré de ti)

Mikor veled vagyok, nő a reménységem,
Te tartod el a szeretetet a lelkemben,
És észrevétlen az idő elvette az erőmet,
Ha nem lehetsz az enyém, mi lesz velem?

Ha nem vagy mellettem, nem kapok levegőt, üres a szívem,
Csak melletted, a karjaidban érzem, hogy lélegzem,
Nem kell változás,
Nem kellenek szavak,
Ha nem vagy mellettem, összezár a semmi, halálra fagyok,
Jaj, mennyire szeretlek, ha nem vagy velem, elvesztem az eszem,
Annyi mindent kell felfedezni,
Nincs miért színlelni,
Beléd szerettem.
Beléd szerettem.

Téged szeretlek a legjobban, rólad álmodoztam,
Te vagy a fénysugaram minden hajnalban,
És észrevétlen az idő elvette az erőmet,
Ha nem lehetsz az enyém, mi lesz velem?

Ha nem vagy mellettem, nem kapok levegőt, üres a szívem,
Csak melletted, a karjaidban érzem, hogy lélegzem,
Nem kell változás,
Nem kellenek szavak,
Ha nem vagy mellettem, összezár a semmi, halálra fagyok,
Jaj, mennyire szeretlek, ha nem vagy velem, elvesztem az eszem,
Annyi mindent kell felfedezni,
Nincs miért színlelni,
Beléd szerettem.

Ha nem vagy mellettem, nem kapok levegőt, üres a szívem,
Csak melletted, a karjaidban érzem, hogy lélegzem,
Nem kell változás,
Nem kellenek szavak,
Ha nem vagy mellettem, összezár a semmi, halálra fagyok,
Jaj, mennyire szeretlek, te vad szív, elvesztem az eszem,
Annyi mindent kell felfedezni,
Nincs miért színlelni.

Ha nem vagy mellettem, üres leszek,
Nem kell változás,
Nincs miért színlelni,
Beléd szerettem.

Beléd szerettem.
Beléd szerettem.

LETÖLTÖM!

A fenti dal is sokszor el fog hangzani a sorozatban, mégpedig a fiatal főhősök, Jimena (Angelique Boyer) és Gabriel (Sebastián Zurita) szerelmét illusztráló jelenetekben. Íme a magyar szöveg:

CAMILA: Hazudsz (Mientes)

Te… azért jöttél, hogy megleckéztess engem,
Te… tudtad, hogy gyújts meg és aztán hogy olts el,
Te… nélkülözhetetlenné váltál a számomra… és… és…

És én csukott szemmel követtelek,
Ha fájdalmat kerestem, hát megkaptam:
Nem az vagy, akire gondoltam, akinek hittelek, akit kértem.

Hazudsz! Fájdalmat okozol, aztán visszakozol,
Már nincs értelme, ha próbálkozol,
Már nincs kedvem semmit érezni.

Mindig akkor jössz, mikor már épp elfelejtenélek,
Keresd az utadat másfelé, kérlek!
Amíg én az elvesztett időt keresem
És most boldogabb vagyok nélküled.

Most újra végiggondolom, ki vagyok,
Most már, hogy tudom, te mit adsz és én mit adok,
Bennem már nem maradt hely neked… és… és…

És az idő megtette a dolgát, már értem,
A dolgok nem véletlenül történnek,
Nem az vagy, akire gondoltam, akinek hittelek, akit kértem.

Hazudsz! Fájdalmat okozol, aztán visszakozol,
Már nincs értelme, ha próbálkozol,
Már nincs kedvem semmit érezni.

Mindig akkor jössz, mikor már épp elfelejtenélek,
Keresd az utadat másfelé, kérlek!
Amíg én az elvesztett időt keresem
És most boldogabb vagyok nélküled.
És most boldogabb vagyok nélküled.

Mindig akkor jössz, mikor már épp elfelejtenélek,
Keresd az utadat másfelé, kérlek!
Amíg én az elvesztett időt keresem
És most boldogabb vagyok nélküled.

És most boldogabb vagyok nélküled.
És most boldogabb vagyok nélküled.

Entry filed under: Egyéb. Tags: .

Hírek – 2010. március 30. “Emperatriz” – Gaby Spanic új sorozatának trailere

És te mit gondolsz?

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum