Időtlen szerelem – a főcímdal magyar szöveggel

2011/03/14 at 21:43 Hozzászólás

A mexikóiak alig tették túl magukat a Cuando me enamoro tegnapi fináléján, mi magyarok pedig pont egy hét múlva vethetjük bele magunkat Renata és Jerónimo musttal és bosszúval teli szerelmi történetébe, ennek örömére ezen a héten minden nap találtok valamilyen anyagot a blogon a sorozatról – noha az edzettebbeknek sok újdonságot nem tudok mondani, minden eddigi tartalmat megtaláltok a novelláról itt, de garantálom, hogy lesznek meglepetések! Elsőként itt a díjnyertes főcímdal videoklipje, a tovább mögött pedig a magyar szöveget is megtaláljátok, jó szórakozást hozzá!

Enrique Iglesias és Juan Luis Guerra: Mikor szerelmes vagyok

Ha lehozhatnék neked egy csillagot az égről,
Gondolkodás nélkül megtenném,
Mert szeretlek téged.
Még a hajnalcsillagot is.

És ha hajótörést szenvednék egy érzéstől,
A te vágyaid, a te vágyaid
szigete felé vitorláznék.

De legbelül, értsd meg, hogy nem megy
és hogy néha elveszek…

Mikor szerelmes vagyok, néha elkeseredem,
Mikor szerelmes vagyok,
és mikor a legkevésbé számítok rá, szerelmes leszek,
Megáll az idő, visszatér belém a lélek,
Mosolygok mikor szerelmes vagyok.

Ha a Hold lenne a jutalmad, megesküdnék,
hogy bármit megtennék, hogy az urad lehessek,
hogy az urad lehessek.

És ha álmodban hallod a keserves sírásom,
az álmodban, ne aludj tovább,
mert ez a valóság, ez nem álom.

Örülök, hogy néha végül már
nincs egy nyugodt perced sem.

Mikor szerelmes vagyok, néha elkeseredem,
Mikor szerelmes vagyok,
és mikor a legkevésbé számítok rá, szerelmes leszek,
Megáll az idő, visszatér belém a lélek,
Mosolygok mikor szerelmes vagyok.

Mikor szerelmes vagyok, néha elkeseredem,
Mikor szerelmes vagyok,
és mikor a legkevésbé számítok rá, szerelmes leszek,
Megáll az idő, visszatér belém a lélek,
Mosolygok mikor szerelmes vagyok.

Entry filed under: Egyéb. Tags: .

“La Fuerza del Destino” – Ocampónak végre összejön? Időtlen szerelem – érdekességek

És te mit gondolsz?

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum