Egy intim kérdés: sírtál már telenovellán?

2011/01/29 at 10:50 Hozzászólás

Alvaro Cueva tegnapi színvallása után elgondolkoztam, hogy vajon normális-e, ha a néző már az első percekben zokogásban tör ki, ha belepillant egy telenovellába. Minek kell történnie a képernyőn, hogy az egyébként kritikus szemlélődő annyira átadja magát a fikciónak, hogy a szereplőkkel együtt itassa az egereket? Nyilván az illető érzékenységétől is függ a dolog, de azt hiszem, közöttünk sincs olyan, aki a főszereplők minden egyes könnycsepjét látva a sajátjait is törölgetni kezdni. A kérdés tehát: sikerült-e már egy telenovella-jelenetnek megríkatnia benneteket?

Nyilván a lányok előnyben, de hadd kezdjem én a férfias vallomással: habár nem Amor real-szintű zokogógörcsről volt szó, de azért csendben én is megkönnyeztem az El manantial azon jeleneteit (Francisca vagy Gertrudis halála), mikor is a fenti aláfestő muzsika szólt, melyhez hasonlóan intenzív telenovella-háttérzenével azóta sem találkoztam. Sajnos a Mi pecado fináléjánál sem menekültem meg az elérzékenyüléstől, pedig ott sem volt szándékomban ilyesmi. Ezen felül viszont általában elmondható, hogy derekasan viselem a megpróbáltatásokat, sőt inkább azok pártján vagyok, akik szerint a folyamatos bőgés levon a telenovellák színvonalából, inkább legyen kevesebb megrázónak szánt jelenet, de azok tényleg úgy üssenek, hogy forduljak le a székről bánatomban, mint a fenti esetekben is.

Ti jöttök!

Entry filed under: Egyéb. Tags: .

Kettős játszma – még két nap! Kettős játszma: ki kicsoda?

És te mit gondolsz?

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum