“Rafaela” – poszter és trailer

2011/01/22 at 06:31 Hozzászólás

Sajnos a poszter láthatóan tele van a Doktor Photoshop szikéje ejtette hegekkel, ellenben a trailert baromi jól összehozták, egész megjött a kedvem a sorozathoz, a videót a tovább után megnézhetitek, és még magyar szöveget is találtok hozzá!

Ez a lány készen áll arra, hogy szembeszálljon azokkal, akik elhagyták:
– Rafaela? Az én nevem Rafael.
– Az anyám maga után nevezett el így.
– Szóval a páciensem volt?
– Én Caridad Martínez lánya vagyok. A nőé, akit maga becsapott.
– Ebben a kórházban senki nem tudhat erről.
…és akiknek feltett szándéka, hogy megalázzák:
– Szóval ez a nő a szeretőd?
– Maga egy könnyűvérű nő!
– Nem hagyom, hogy sértegesd!
– Mi történt?
– Felborult előttünk egy autó!
– Orvos vagyok, engedjenek oda, hátha tudok segíteni!
Ám az útjába került a szerelem:
– El az útból! Doktor Báez vagyok. Maga a beteg felesége?
– Nem, nem, én nem…
– Kifelé! Hadd végezzem a munkámat!
– Kinek képzeli magát ez a bunkó?
A Televisa bemutatja: Rafaela
Ahhoz, hogy elmeneküljön a sorsa elől, többre lesz szüksége, mint puszta akaraterőre.
Először is meg kell gyógyítania a szívét.
– Vissza kell szereznem és újrateremtenem a családomban a szeretetet, és nehéz esetekkel megbirkózni.
– A húgom nem fog ebben a bárban dolgozni! Menj haza!
– És jól megfizetitek a melót?
– Igen, és a doktor úr kicsoda?
– Doktornő. Rafaela Martínez doktornő, aki mától kezdve a rendelkezésére áll mindenben.
– Ne nyúljon hozzá! Arra kell kérnem, hogy egy ujjal se érjen ezekhez a berendezésekhez.
– Ha annyira zavarja a tudatlanságom, hát tanítson meg rá!
– Ez az első veresége! De jobb, ha hozzászokik, mert gyanítom, lesz még elég!
– Miért gyűlöl engem, doktor úr? Mert nő vagyok?
– Senki sem menekülhet a szerelem karmai közül.
– Igya meg ezt.
Delia Fiallo története a Cuidado con el ángel producerétől, Nathalie Lartilleux-től.
A venezuelai színésznő, Scarlet Ortiz debütálása Mexikóban.
Mellette feltűnik Jorge Poza, Chantal Andere, Diana Bracho és Rogelio Guerra.
– Ilyen hamar elfelejtettél engem?

– Jobbat érdemelsz.

Entry filed under: Egyéb. Tags: .

“La Fuerza del Destino” – logótervek Kettős játszma: mások így promózták

És te mit gondolsz?

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum